robkuh1990 wrote:ik moet This Is Dubstep 2011 hebben... bwoh wop wop wop
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
JA jos... jij haat dat
maar er zijn ook nog andere hier!
maar er zijn ook nog andere hier!
-
C
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zo... gisteravond vast in Tilburg... het was weer geweldig
NS had z'n zaakjes weer geweldig voor elkaar.
uit
. Morgen nog 1 lange dag school en dan zit deze week er weer op
Hoelaat? Ik ging daar rond 12 uur weg denk ik en ik zag echt 100 mensen ofzo op de bus wachtenSkedoedelefloeps wrote:zo... gisteravond vast in Tilburg... het was weer geweldig![]()
Ja mooi ws echt erg haha. Die uberharde knal van onweer was ook niet normaal. Nog nooit meegemaakt dit. Hagelstenen kwamen net niet door de ruiten heen. Zitten wel kleine putjes in me auto, das wel klote! Bij een maat is zn buitenlamp helemaal kapot door de hagel haha. Maar die knal die was oorverdovend met een gruwelijk galm, auto alarmen gingen af. De teringmrazura wrote:Zieke hagel hier jonge echt niet normaal. Ik wilde net naar buiten stappen om te roken er is gewoon 1 door een ruitje heen gegaan echt ziek.
-
C
ADHD + 2x redbull... me studiegenootjes gaan gek worden in 5....4.....3.....2.....1.... WAZAAAAAAAAAAAAAAAAA!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik zat daar vanaf half 10 ofzo tot 11 uurPommer wrote:Hoelaat? Ik ging daar rond 12 uur weg denk ik en ik zag echt 100 mensen ofzo op de bus wachtenSkedoedelefloeps wrote:zo... gisteravond vast in Tilburg... het was weer geweldig![]()
toen wist ik de bus naar Den Bosch eindelijk in te komen (ze gingen allemaal naar Breda
en toen moest ik bij Den Bosch nog wachten tot m'n pa kwam.. uit Zutphen
QnalQut wrote:woaaaah ik ben snotverkouden en dat is vrij vervelend met die hitte, gelukkig valt het vandaag redelijk mee.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik ben ook opeens verkouden
teringzooi.
-
S
Ik heb last van m'n keel, ik denk dat 't komt omdat het gisteravond opeens vreselijk afkoelde met dat weer.
-
D
ik ga nu naar huis want wordt helemaal naar op school 
ik ben gelukkig net weer van me verkoudheid af... mocht is tijd worden 
Verschrikkelijk is dat. Vanochtend stook het gewoon als ik slikte. Bah. Geeft mn ma me zo'n tabletje tegen zere keel. Hele tong verdoofd haha.stefaneke wrote:Ik heb last van m'n keel, ik denk dat 't komt omdat het gisteravond opeens vreselijk afkoelde met dat weer.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
View on YouTube
Elke keer als ik kijk weer kippenvel overal
Heeft niemand nog filmpjes van The Machine? daar is er maar 1 van hahaha
Elke keer als ik kijk weer kippenvel overal
Heeft niemand nog filmpjes van The Machine? daar is er maar 1 van hahaha
Is het dan steekte?Project 141 wrote:Stook? Volgens mij is dat geen goed nederlandsParvuz wrote:Verschrikkelijk is dat. Vanochtend stook het gewoon als ik slikte. Bah. Geeft mn ma me zo'n tabletje tegen zere keel. Hele tong verdoofd haha.stefaneke wrote:Ik heb last van m'n keel, ik denk dat 't komt omdat het gisteravond opeens vreselijk afkoelde met dat weer.
edit: Of ik heb weer zo'n bui dat ik heel normale woorden er opeens vreemd uit vind zien
-
B
stak
Ik steekBanaanslak wrote:stak
Jij steekt
Wij steken
Wij hebben gestoken
Ik stak
Jij stak
Wij staken
Tis toch echt zoProject 141 wrote:Ja maar dat klinkt ook niet
Parvuz wrote:Verschrikkelijk is dat. Vanochtend stak het gewoon als ik slikte. Bah. Geeft mn ma me zo'n tabletje tegen zere keel. Hele tong verdoofd haha.stefaneke wrote:Ik heb last van m'n keel, ik denk dat 't komt omdat het gisteravond opeens vreselijk afkoelde met dat weer.
Bij The Machine stonde geen dagjes mensen aan het einde!PierrePruuk wrote:Heeft niemand nog filmpjes van The Machine? daar is er maar 1 van hahaha