vind dat spel egt zo pauperKSwoosh wrote:pecola-tje wrote:Angry Birds Rio![]()
![]()
![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
G
iddRAW-vizion wrote:vind dat spel egt zo pauperKSwoosh wrote:pecola-tje wrote:Angry Birds Rio![]()
![]()
![]()
en dan zit ik echt zo van:
speel je dat nou nog steeds en alweer?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zo goedemorgen... station Zutphen was een en al chaos vanmorgen, snapte er de ballen van.
Zal dr wel weer eentje voor zijn gesprongen, is tegewoordig een hype.
maaruu goedemorgen!!
www.ishetalweekend.nl ?
maaruu goedemorgen!!
www.ishetalweekend.nl ?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Was een storing ofzo, Intercity Roosendaal had 40 minuten vertraging daaroor.
Agh had er zelf weinig last van, ik heb gewoon rond half 8 de trein kunnen pakken, ook al was dat van oorsprong de trein van 7 uur.
Agh had er zelf weinig last van, ik heb gewoon rond half 8 de trein kunnen pakken, ook al was dat van oorsprong de trein van 7 uur.
Last edited by Dark Pact on 22 Jun 2011 09:13, edited 1 time in total.
Cement gestort? geld gestort?Skedoedelefloeps wrote:Was een storting ofzo, Intercity Roosendaal had 40 minuten vertraging daaroor.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ff aangepast
Wellicht wel geld, want er kwam wel veel volk op af
Wellicht wel geld, want er kwam wel veel volk op af
-
C
Kom je op school, wordt je onthaalt als een held vanwege de mail van gisteren...
leuk!
leuk!
AAAAAAAAAAAAH Straks herexamen wiskunde 
You can do itPommer wrote:AAAAAAAAAAAAH Straks herexamen wiskunde
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd, ik kijk elke dag naar de storingen ivm naar school gaan maar echt bijna elke dag wel een springer, soms wel twee :')Kevin-Raw wrote:Zal dr wel weer eentje voor zijn gesprongen, is tegewoordig een hype.
maaruu goedemorgen!!
http://www.ishetalweekend.nl ?
Over een half uurtje vertrekken voor 20 uur zuipen
Wat hou ik toch van kermis 
Godver gezakt voor praktijk rijden
Hoop hettommetjeuh wrote:You can do itPommer wrote:AAAAAAAAAAAAH Straks herexamen wiskunde
Henk-Jan wrote:Godver gezakt voor praktijk rijden
Henk-Jan wrote:Godver gezakt voor praktijk rijden

Yeah ik sta deze zomer achter de bar bij Zwarte Cross. Werken & Bier zoepee
Docu BNN:D-Ruz wrote:Yeah ik sta deze zomer achter de bar bij Zwarte Cross. Werken & Bier zoepee
Hey meidje, wa veur tractor hedde gij?
Vorig jaar nog geweest wel lachen om een keer mee te maken.
Ah jammer jongHenk-Jan wrote:Godver gezakt voor praktijk rijden
GodverrrrRik wrote:Ah jammer jongHenk-Jan wrote:Godver gezakt voor praktijk rijden
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Woon m'n hele leven al in het oosten van het land, maar da zwarte cross lijkt me dus 3 keer ruk he.
Men opel corsa is aangekomen 
Lekker !
Binnekort mijn praktijk gaan doen
Lekker !
Binnekort mijn praktijk gaan doen
Lijkt me wel lache, gewoon bier zuipen en kut roepenSkedoedelefloeps wrote:Woon m'n hele leven al in het oosten van het land, maar da zwarte cross lijkt me dus 3 keer ruk he.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Boeren zijn komische mensen
Zal nooit vergeten dat we bij Dieka waren en het was fockin druk bij de jassen (mensen die er wel es komen of zijn geweest snappen het wel).
Wij lopen daarheen, "Wow, t is hier druk! Jezus!" kijkt zo'n gast om, boeren accentje erbij "Laten we die er moar nie bij hale, anders wordt t hier nog drukker."
Baas
Zal nooit vergeten dat we bij Dieka waren en het was fockin druk bij de jassen (mensen die er wel es komen of zijn geweest snappen het wel).
Wij lopen daarheen, "Wow, t is hier druk! Jezus!" kijkt zo'n gast om, boeren accentje erbij "Laten we die er moar nie bij hale, anders wordt t hier nog drukker."
Baas