Wat dacht je van herkansen en dus fock defqon?roberttt wrote:Ja... maar die herkansing is na Defqon.. de maandag, dusmrazura wrote:Je mag toch 2 pogingen doen? Dit is verplicht namelijkroberttt wrote:FUUUU Gefaald op me eindtoets.. dag dag opleidingweet niet wat ik moet
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zooi is niet de oplossingroberttt wrote:Ja... maar die herkansing is na Defqon.. de maandag, dusmrazura wrote:Je mag toch 2 pogingen doen? Dit is verplicht namelijkroberttt wrote:FUUUU Gefaald op me eindtoets.. dag dag opleidingweet niet wat ik moet
Nou in dit geval zou ik ervoor zorgen dag ik de 2e keer wel haal(dus alles ervoor doen wat je kan). De toekomst van je opleiding heeft neem ik aan toch wel meer prioriteit dan defqon hoop ik?roberttt wrote:Ja... maar die herkansing is na Defqon.. de maandag, dusmrazura wrote:Je mag toch 2 pogingen doen? Dit is verplicht namelijkroberttt wrote:FUUUU Gefaald op me eindtoets.. dag dag opleidingweet niet wat ik moet
Jup.. maarja, weet je .... HEB HET GVD GEHAD@ Q#$(U!@(#U$(@! (@CIuar
Jij hoopt gewoon zijn kaartje over te kunnen kopenmrazura wrote:
Nou in dit geval zou ik ervoor zorgen dag ik de 2e keer wel haal(dus alles ervoor doen wat je kan). De toekomst van je opleiding heeft neem ik aan toch wel meer prioriteit dan defqon hoop ik?
Dat is begrijpelijk lieve robert. Maar toch is het belangrijk dat je nu rustig blijft en na gaat denken wat fout is gegaan en wat je zelf kan doen dat het maandag wel goed gaat. Kijk wat je nodig heb en stel een plan op.roberttt wrote:Jup.. maarja, weet je .... HEB HET GVD GEHAD@ Q#$(U!@(#U$(@! (@CIuar
Zucht DanielJij hoopt gewoon zijn kaartje over te kunnen kopen
Last edited by mrazura on 21 Jun 2011 14:16, edited 1 time in total.
ik ga denk ik maar eens een potje fifa spelen
heb ik zin in haha! even snel een playlist in elkaar geprutseld en gaaaaaaaaaaaaaaaan!!
bis später
bis später
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Mn rug doet pijn...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Liever niet, dan krijg ik nog meer pijn.... ah de droge kut grappen vliegen er weer uit vandaag.Project 141 wrote:Skedoedelefloeps wrote:Mn rug doet pijn...wat heb je gedaan? Gooi het in de groep.
Nee gewoon, stoelen op het werk zitten kut na lange tijd zitten.
die airmax pillow van tell sell blijkt goed te werken volgens tell sell. 
Je bent ook gewoon kut, schat.Skedoedelefloeps wrote:Liever niet, dan krijg ik nog meer pijn.... ah de droge kut grappen vliegen er weer uit vandaag.Project 141 wrote:Skedoedelefloeps wrote:Mn rug doet pijn...wat heb je gedaan? Gooi het in de groep.
Nee gewoon, stoelen op het werk zitten kut na lange tijd zitten.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
1. Noem me geen schatOlijfboompje wrote:Je bent ook gewoon kut, schat.
2. ok
Lieverd, je punten zijn redelijk beknopt.Skedoedelefloeps wrote:1. Noem me geen schatOlijfboompje wrote:Je bent ook gewoon kut, schat.
2. ok
bleh ga er wel heen en help me zelf vies naar de klote waar ik nog 6 weken een dip van hebmrazura wrote:Dat is begrijpelijk lieve robert. Maar toch is het belangrijk dat je nu rustig blijft en na gaat denken wat fout is gegaan en wat je zelf kan doen dat het maandag wel goed gaat. Kijk wat je nodig heb en stel een plan op.roberttt wrote:Jup.. maarja, weet je .... HEB HET GVD GEHAD@ Q#$(U!@(#U$(@! (@CIuar
Zucht DanielJij hoopt gewoon zijn kaartje over te kunnen kopen
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Roberttt, met alle respect, je bent vast een aardige kerel, maar als je wel gaat ben je de grootste knikkerzak die de aarde ooit heeft mogen aanschouwen.
Je toekomst tegenover een feest...
Zeg maar Robert, maar ja... Weet je ik mag hem ook de week erna herkansen.. Maar me hele kop zit vol met stress en alles en een feestje zou dus wel goed zijn.Skedoedelefloeps wrote:Roberttt, met alle respect, je bent vast een aardige kerel, maar als je wel gaat ben je de grootste knikkerzak die de aarde ooit heeft mogen aanschouwen.
Wordt gewoon ff gek hier
-
C
Zelfde geldt voor mij, als ik 48 punten niet haal moet ik flink aan de bak voor de her... en dies net naar W!SH Outdoor, dag erop vanaf 18.00 werken
denk maar heus niet dat ik W!SH laat schieten!
denk maar heus niet dat ik W!SH laat schieten!
Skedoedelefloeps wrote:Roberttt, met alle respect, je bent vast een aardige kerel, maar als je wel gaat ben je de grootste knikkerzak die de aarde ooit heeft mogen aanschouwen.
een feestje kan ontspannend werken voor beide heren
-
C
En ik mag weer 2 studiepunten bijtellen: Mediadesign 1 had ik een 8, nu bijgekomen Mediadesign 2: 7
Nu de rest van de 40948582 punten nog
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
YEAAHHHHH 6,0 voor Algemene Economie
Dat betekent dat ik nu officieel over ben, en als ik het andere tentamen (Bedrijfsadministratie 4) ook voldoende heb gemaakt (wat ik wel denk) kan ik met DEFQONNNNN mijn vakantie inluiden
snoeihard los wordt dat dan
Dat betekent dat ik nu officieel over ben, en als ik het andere tentamen (Bedrijfsadministratie 4) ook voldoende heb gemaakt (wat ik wel denk) kan ik met DEFQONNNNN mijn vakantie inluiden
robkuh1990 wrote:En ik mag weer 2 studiepunten bijtellen: Mediadesign 1 had ik een 8, nu bijgekomen Mediadesign 2: 7
gratz boyz!PierrePruuk wrote:YEAAHHHHH 6,0 voor Algemene Economie
Dat betekent dat ik nu officieel over ben, en als ik het andere tentamen (Bedrijfsadministratie 4) ook voldoende heb gemaakt (wat ik wel denk) kan ik met DEFQONNNNN mijn vakantie inluidensnoeihard los wordt dat dan
Oef Bedrijfskunde tentamen was zwaar kut. Gelukkig krijg ik 10 punten voor aanwezigheid en 10 punten voor een casus opdracht. Waardoor ik nog 35 punten van de 100 moet halen op het tentamen om op een 5,5 uit te komen.
Hoop dat het gelukt is.
Morgen Engels. En ik snap het gewoon helemaal! Vol vertrouwen er in!
Morgen Engels. En ik snap het gewoon helemaal! Vol vertrouwen er in!
Yeah nieuwe laptop is binnen
eerst even die nieuwe msn verwijderen, wat een grafzooi is dat ook
Ik krijg dat gewoon onmogelijk weg hetommetjeuh wrote:Yeah nieuwe laptop is binneneerst even die nieuwe msn verwijderen, wat een grafzooi is dat ook
Inmiddels ben ik het gelukkig gewend
bij mij was het een kwestie van windows live essentials compleet verwijderenOlijfboompje wrote:Ik krijg dat gewoon onmogelijk weg hetommetjeuh wrote:Yeah nieuwe laptop is binneneerst even die nieuwe msn verwijderen, wat een grafzooi is dat ook
Inmiddels ben ik het gelukkig gewend