..weer een droom vermorzeldrobkuh1990 wrote:grootste kutminor ooit..XtD wrote:Nice, nog maar één toets voor m'n P, als ik die haal kan ik een hele vette minor gaan doen, EvenementenorganisatieEn dan hopen dat ik een hele mooie stageplek kan vinden die daar een beetje bij aansluit vanaf januari
heb opleiding gedaan in evenementenorganisatie, je kan er werkelijk niks mee.. Ja, podiums opbouwen
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Schrijf hier je bericht. Het mag maximaal 60000 tekens bevatten.
.. is dit aantal ooit gehaald
In combinatie wat ik wil doen zal het wel anders zijn denk ikrobkuh1990 wrote:grootste kutminor ooit..XtD wrote:Nice, nog maar één toets voor m'n P, als ik die haal kan ik een hele vette minor gaan doen, EvenementenorganisatieEn dan hopen dat ik een hele mooie stageplek kan vinden die daar een beetje bij aansluit vanaf januari
heb opleiding gedaan in evenementenorganisatie, je kan er werkelijk niks mee.. Ja, podiums opbouwen
Anders ken ik altijd nog een HEMA beginnen
-
C
ik kan beginnen als.... stage-boy
-
D
ik net een half uur uit me bed ben en ik nu alweer me bed in wil kruipen 
?robkuh1990 wrote:ik kan beginnen als.... stage-boy
-
C
stage-boy... stage-handXtD wrote:?robkuh1990 wrote:ik kan beginnen als.... stage-boy
iemand die helpt bij festivals met begeleiding etc
-
E
QnalQut wrote:Schrijf hier je bericht. Het mag maximaal 60000 tekens bevatten.

Aah ok, ik dacht dat je op mijn bericht reageerde (ik ben niet zo scherp vandaagrobkuh1990 wrote:stage-boy... stage-handXtD wrote:?robkuh1990 wrote:ik kan beginnen als.... stage-boy
iemand die helpt bij festivals met begeleiding etc
Das wel vet lijkt me!
Oeh, ik was er al bang voor.oostzaner wrote:Hoevaak heb jij op die bevestig-knop gedrukt?Rik wrote:was weer een zwaar avondje, terusten!
Zat op mn telefoon, lukte allemaal niet meer zo best, en hardtraxx reageerde op een gegeven moment niet meer. Toen dacht ik oh, nu zal 't er vast wel opstaan.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ban?
-
E
OPDRACHT VOLBRACHT! precies 60.000 tekens. en ja nou doe ik weer normaal 
Dan was het je meest nuttige post tot nu toe op dit forum, gefeliciteerd!biscuit wrote:OPDRACHT VOLBRACHT! precies 60.000 tekens. en ja nou doe ik weer normaal
-
E
katamaran wrote:Dan was het je meest nuttige post tot nu toe op dit forum, gefeliciteerd!biscuit wrote:OPDRACHT VOLBRACHT! precies 60.000 tekens. en ja nou doe ik weer normaal
-
E
het is fysioek wel degelijk mogelijk om zoiets te kunnen schrijven ja.QnalQut wrote:Schrijf hier je bericht. Het mag maximaal 60000 tekens bevatten.
jawel,laatste regel zijn er een hoop weggehaaldProject 141 wrote:Ey dat kan niet als dat echt 60000 tekens waren
-
A
5 dagen, is dit normaal?Almighty wrote:vriendin 4 dagen over tijd, o fu.....
-
A
Morgen, als de winkels los zijn
-
C
Dat hyves gedoe op olijf's hyves www... heerlijk!
Last edited by Chris Two on 19 Jun 2011 15:14, edited 1 time in total.
hm,succes man!
lees dit nu letterlijk in mijn filosofieboek haha:

lees dit nu letterlijk in mijn filosofieboek haha:
mooi dat ik dus geen zak uitvoer op mijn werk'Volgens Marx: productiviteit van de arbeider omhoog > meer aanbod > prijs omlaag > loon omlaag. Oftewel; hard werken maakt je arm. Dit is ook toepasbaar bij een daling van de arbeidsproductiviteit.'
-
G
erzahl?robkuh1990 wrote:Dat hyves gedoe op olijf's hyves http://www... heerlijk!
-
C
ik heb er gewoon www neergezet, meer nietProject 141 wrote:Heb je je bedacht dat t niet slim was om zijn hyves neer te zetten op heb je het gewoon verneukt?robkuh1990 wrote:Dat hyves gedoe op olijf's hyves http://www... heerlijk!
-
C
weet niet, doet systeem mss... ik zou het niet weten
ik heb geen www als in http link neergezet
maar www als in wiewatwaar afkorting
ik heb geen www als in http link neergezet
maar www als in wiewatwaar afkorting