wrote:een genietmomentje, beter gezegd: een klaarkommommentjeomdathetfackingmegaapengeilisdatjeeenhomecinemasethebt.wrote:Dsjuu... fijn feestje gehad gisteren...
kom je thuis, heb je in eens een home cinema set op je kamer
right...
wrote:een genietmomentje, beter gezegd: een klaarkommommentjeomdathetfackingmegaapengeilisdatjeeenhomecinemasethebt.wrote:Dsjuu... fijn feestje gehad gisteren...
kom je thuis, heb je in eens een home cinema set op je kamer
Limburgers :')wrote:typich biscuit
wrote:Limburgers :')wrote:typich biscuit
wrote:zometeen bbq :') gaat leuk worden.
haha vanmorgen hing er een papiertje op het prikbordof we alvast even 2 containers heineken in de koelcel wilden zetten
biscuit met hamburgerswrote:Limburgers :')wrote:typich biscuit
120 liter maar?wrote:nee beiden niet..
...wrote:Ik begin cultuurpsychologie gewoon te waarderen met de dimensies van Hofstede
Jij hebt zeker weer liever dat ik illegale praktijken ga uitvoerenwrote:...wrote:Ik begin cultuurpsychologie gewoon te waarderen met de dimensies van Hofstede
wrote:Ik begin cultuurpsychologie gewoon te waarderen met de dimensies van Hofstede
Over de dimensies van Hofstede.wrote:wrote:Ik begin cultuurpsychologie gewoon te waarderen met de dimensies van Hofstede
whut da fack heb je t over?
wrote:Over de dimensies van Hofstede.wrote:wrote:Ik begin cultuurpsychologie gewoon te waarderen met de dimensies van Hofstede
whut da fack heb je t over?
Machtsafstand, individualisme tegen over collectivisme, lange termijn gerichtheid tegenover korte termijn gerichtheid, onzekerheidsvermijding en masculiniteit tegenover femininiteit
Was braziliaans..wrote:spreekt ie oo geen wollaiksteekjou-nederlands?
wrote:Tijd voor een koude pijp!