Via ING kan je op heel veel korting krijgen tot en met semptember, en volges mij kan iedereen dinbonnen gewoon gebruiken
http://www.speedyshare.com/files/290235 ... s_2011.pdf
Heb gister de HTC Sensation besteld.robkuh1990 wrote:Nieuwe telefoon besteld: HTC Desire Z
die mongol heeft alles verwijderd, boycotten die gast.Protoss wrote:haha lekker bezigggggp-stylez wrote:Haha gaan ze mij aanvallen op youtube. I like it! Discussie @ View on YouTube
Of nog erger: dislikenp-stylez wrote:die mongol heeft alles verwijderd, boycotten die gast.Protoss wrote:haha lekker bezigggggp-stylez wrote:Haha gaan ze mij aanvallen op youtube. I like it! Discussie @ View on YouTube
we proberen de wereld alleen maar te verbeterenQnalQut wrote:haha, soms denk ik wel eens komen jullie wat te kort ofzo, al die hatelijke reacties, op mooiboy's, op youtube al..
zometeen twitter, facebook?
/accepted.. beter topic openenJosh-T wrote:we proberen de wereld alleen maar te verbeterenQnalQut wrote:haha, soms denk ik wel eens komen jullie wat te kort ofzo, al die hatelijke reacties, op mooiboy's, op youtube al..
zometeen twitter, facebook?
hoe maak je de site kapot: stap 2;Josh-T wrote:staat hardtraxx dalijk echt bij iedereen bekend als Haattrax
wat heb je ervan gemaakt?stefaneke wrote:ok ok het is al weg
Ja klopt, was weer zo'n typische "ff snel voor de grap zonder na te denken" actie van mijoostzaner wrote:ja mooi zo.
weet je het is niet persoonlijk aan jou gericht, maar ik denk niet dat organisatoren ons nog op een feest willen hebben wanneer er weer een discussie is en je dan lekker gaat zeggen dat je van Hardtraxx komt.
oostzaner wrote:ja mooi zo.
weet je het is niet persoonlijk aan jou gericht, maar ik denk niet dat organisatoren ons nog op een feest willen hebben wanneer er weer een discussie is en je dan lekker gaat zeggen dat je van Hardtraxx komt.
stefaneke wrote:Overigens, wil m'n neefje op z'n hyves feliciteren voor z'n verjaardag. Welk youtube filmpje staat daar rechts...