Misschien omdat niemand er een heeftKSwoosh wrote:fijn dat hier niemand op reageerdKSwoosh wrote:weet iemand waar ik zsm een breedhoek beamer kan halen?
gratis, het is nameliijk voor 1 dagje, voor school...
als je eentje thuis hebt en in de buurt van Breda woont, laat ff weten
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Protoss wrote:zo nog ff flink drinkennnnn ben tog elke dag vrij
oja en de kanker is niet uitgezaaid bij mn moeder![]()
maar ze moet wel chemo maar das teminste nog een beetje goed nieuws
-
G
helaas zal dat wel het geval zijnOlijfboompje wrote:Misschien omdat niemand er een heeftKSwoosh wrote:fijn dat hier niemand op reageerdKSwoosh wrote:weet iemand waar ik zsm een breedhoek beamer kan halen?
gratis, het is nameliijk voor 1 dagje, voor school...
als je eentje thuis hebt en in de buurt van Breda woont, laat ff weten
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pff morgen Cisco 2 endtoets en skill test :')
Welterusten allemaal
Welterusten allemaal
-
A
Succes, heb Cisco 4.1 in mijn zakHoofdcoach wrote:Pff morgen Cisco 2 endtoets en skill test :')
Welterusten allemaal
Weet iemand of er een goede mobiele versie bestaat van hardtraxx , dat zou echt handig zijn! alvast slaap wel iedereen 
-
G
nee is er nietInemiene wrote:Weet iemand of er een goede mobiele versie bestaat van hardtraxx , dat zou echt handig zijn! alvast slaap wel iedereen
-
C
Hehe, eindelijk poster en website af... nog programmaboekje en gadget en dan projectplan aanpassen
-
C
Gelukkig is de gadget een echt voorwerp..... en programmaboekje een publisher project... dat photoshoppen ben ik echt beu
Welteruste vrientjes en vriendinnetje, de wekker gaat weer om 7uur... waarom ga ik dan ook uit! 
-
E
vandaag even 360*2 km afleggen
zal even moeten doorbijten maar vanmiddag tegen half 6 ben ik weer terug
Goedenmorgen!!
Nog een best weertje hier nu, over 3.5 uur weekend!!
En morgen eindelijk jarig!
Nog een best weertje hier nu, over 3.5 uur weekend!!
En morgen eindelijk jarig!
Op mijn Galaxy S werkt ie prima, maar dat is volgens mij gewoon als "volledige" site.Inemiene wrote:Weet iemand of er een goede mobiele versie bestaat van hardtraxx , dat zou echt handig zijn! alvast slaap wel iedereen
Anders wordt je even ziek op de laatste dag voor het weekend 
klopt. er is geen mobiele versie of app.Rik wrote:Op mijn Galaxy S werkt ie prima, maar dat is volgens mij gewoon als "volledige" site.Inemiene wrote:Weet iemand of er een goede mobiele versie bestaat van hardtraxx , dat zou echt handig zijn! alvast slaap wel iedereen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hardtraxx app zou chill zijn
maar hij werkt nu ook prima.
3 tentamens niet gehaald, 3 keer een 5 
Helaas kan ik hetzelfde meldenpecola-tje wrote:3 tentamens niet gehaald, 3 keer een 5
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ga je te paard?biscuit wrote:vandaag even 360*2 km afleggen![]()
-
C
2x een 5 en 1x een 4 voor mij ico,... kut
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
7.2 voor cisco tentamen, samen met de weektoetsen een 8.0
nu wachten op de praktijktoets 
GVD, ben net wakker ; 2 gemiste oproepen en een bericht dat ik om kwart voor 2 rijles had. Ik dacht half 4 
ach het kan nog erger.. me neefje gisteren..
zn vriendin was geslaagd dus was feestje vieren en is het nodige bier gedronken (3 a 4).. toen om 8 uur wordt hij gebeld, "met ... van de rijschool, wij hebben zo les, ik zie alleen dat je niet thuis bent? Ben je in de buurt?" Hij.. Ja ik kom eraan! Intussen had die man al vernomen dat hij bij een slaagfeestje was. Hij vraagt zo "Gefeliciteerd met je vriendin, je heb geen wijn gedronken bij het eten he?" HIj zo.. nee.. dus hij ging gewoon rijden..
Nja hij heeft niet gelogen. Want hij heeft geen wijn op, alleen 4 biertjes.
zn vriendin was geslaagd dus was feestje vieren en is het nodige bier gedronken (3 a 4).. toen om 8 uur wordt hij gebeld, "met ... van de rijschool, wij hebben zo les, ik zie alleen dat je niet thuis bent? Ben je in de buurt?" Hij.. Ja ik kom eraan! Intussen had die man al vernomen dat hij bij een slaagfeestje was. Hij vraagt zo "Gefeliciteerd met je vriendin, je heb geen wijn gedronken bij het eten he?" HIj zo.. nee.. dus hij ging gewoon rijden..
-
C
ik had ook altijd goede rijlessen met een goede stapavond v.tvorenp-stylez wrote:ach het kan nog erger.. me neefje gisteren..
![]()