Waarom is dat kut?oostzaner wrote:godver godver godverdomme!
Me broer heeft 4 tickets voor defqon gekregen.![]()
2x extended
2x VIP
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
uh, omdat ik vip wil maar niet krijg van hem en omdat ik geen zin heb om extended te gaan. 
Blegh, nog 7 minuten tijd uit zitten in mijn 1jte tering verveeld hier... 
Kaartje aanpakken en zaterdag pas gaan?oostzaner wrote:uh, omdat ik vip wil maar niet krijg van hem en omdat ik geen zin heb om extended te gaan.
nee, want het zijn camping tickets, dus ik heb er weinig aan. 
GVD BEL ME NOU!!!! Dit is echt niet leuk meer, 6 uur lang wachten op een telefoontje 
Komt wel goed schatjePommer wrote:GVD BEL ME NOU!!!! Dit is echt niet leuk meer, 6 uur lang wachten op een telefoontje
als je niet gebeld werd was je toch gezakt?Pommer wrote:GVD BEL ME NOU!!!! Dit is echt niet leuk meer, 6 uur lang wachten op een telefoontje
Je hoeft niet verplicht campingoostzaner wrote:uh, omdat ik vip wil maar niet krijg van hem en omdat ik geen zin heb om extended te gaan.
-
B
Zo herkenbaar van vorig jaarPommer wrote:GVD BEL ME NOU!!!! Dit is echt niet leuk meer, 6 uur lang wachten op een telefoontje
-
E
dan geef mij maar extendedoostzaner wrote:uh, omdat ik vip wil maar niet krijg van hem en omdat ik geen zin heb om extended te gaan.
-
E
correct.oostzaner wrote:als je niet gebeld werd was je toch gezakt?Pommer wrote:GVD BEL ME NOU!!!! Dit is echt niet leuk meer, 6 uur lang wachten op een telefoontje
-
B
Bij ons vorig jaar werd gewoon iedereen gebeld hoorbiscuit wrote:correct.oostzaner wrote:als je niet gebeld werd was je toch gezakt?Pommer wrote:GVD BEL ME NOU!!!! Dit is echt niet leuk meer, 6 uur lang wachten op een telefoontje
een foto van de fb van een vriendin van me. Forever Alone.

M'n laptop is van de een op de andere dag ineens super traag :S.
Iemand die weet hoe dat zou kunnen komen, laden van windows dingen enzo gaat erg traag.
Iemand die weet hoe dat zou kunnen komen, laden van windows dingen enzo gaat erg traag.
-
C
Godverdomme, volledige herkansing van mijn ICO.... dat betekent dus dat ik heel mijn concept moet veranderen + alle middelen
-
E
gooi ccleaner dr over heen: http://www.piriform.comD-Ruz wrote:M'n laptop is van de een op de andere dag ineens super traag :S.
schijf defragmenteren.
onnodige progjes dr af gooien. en fouten opsporen met een versie van slowPCfighter en zoeken met google met behulp van de string: slowpcfighter torrent ofzo.
Haha alweer bedankt voor de tip
. Heb het overigens al opgelost, één of andere kut update veroorzaakte het.
Eindelijk thuis, erg lange dag gemaakt 
D-Block & S-Te-Fan- Anger(Mindblast Climax Edit) 
jeetje zeg, een partij onweer hier..
en die flitsen
me boxen knallen bij elke flits.. haha 
en die flitsen
-
E
dus toch je powerstrobo van 6000 WQnalQut wrote:jeetje zeg, een partij onweer hier..
en die flitsenme boxen knallen bij elke flits.. haha
wtf :') dit is epic.. bij mij schijnt de zon, en bij mn ouders op de kamer echt ziek donkere lucht gewoon:

-
G
weet iemand waar ik zsm een breedhoek beamer kan halen?
gratis, het is nameliijk voor 1 dagje, voor school...
als je eentje thuis hebt en in de buurt van Breda woont, laat ff weten
gratis, het is nameliijk voor 1 dagje, voor school...
als je eentje thuis hebt en in de buurt van Breda woont, laat ff weten