Wat bedoelen ze eigenlijk met files set?robkuh1990 wrote:Zoiezo:
Mad Dog Live (nieuw)
Promo (Files set)
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
staan vast in de file moeten lang wachten nee weetniet 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Yay zever topic Is back 
Volgens mij heeft hij een hele tijd terug een reeks tracks gemaakt onder de naam Promo-files. Misschien dat hij dan alleen die platen gaat draaien ofzo. Meer de oude hardcore dus.mrazura wrote:Wat bedoelen ze eigenlijk met files set?robkuh1990 wrote:Zoiezo:
Mad Dog Live (nieuw)
Promo (Files set)
is gewoon zijn label.
zie het als zany (fusion set)
Zijn label heet The Third Movement.djpatt wrote:is gewoon zijn label.
Bij ID&T maakte hij tracks in de reeks Promo-Files. Volgens mij.
ja idee is hetzelfdeParvuz wrote:Zijn label heet The Third Movement.djpatt wrote:is gewoon zijn label.
Bij ID&T maakte hij tracks in de reeks Promo-Files. Volgens mij.
ff nagezocht, promo files zijn classics van thirth movement die weer opnieuw zijn gedrukt
dus het zijn gewoon alle classics van zijn eigen label die hij gaat draaien
heb zelf ook een promo file liggen hier: g-shock - demons
dus het zijn gewoon alle classics van zijn eigen label die hij gaat draaien
heb zelf ook een promo file liggen hier: g-shock - demons
Vanavond doodvriezen op het voetbalveld.
En de trainer is er zelf niet, hij zegt dat hij wat anders heeft, maar op zn hyves staat dat hij jarig is haha.
En wij moeten wel gewoon komen trainen als we jarig zijn. 
En de trainer is er zelf niet, hij zegt dat hij wat anders heeft, maar op zn hyves staat dat hij jarig is haha.
hardParvuz wrote:Vanavond doodvriezen op het voetbalveld.![]()
En de trainer is er zelf niet, hij zegt dat hij wat anders heeft, maar op zn hyves staat dat hij jarig is haha.En wij moeten wel gewoon komen trainen als we jarig zijn.
lees je wel eens vi?? stukje met gijpie is altijd mooi (uitsmijter)
Is altijd het eerste wat ik leesdjpatt wrote:lees je wel eens vi?? stukje met gijpie is altijd mooi (uitsmijter)
en dan aflsuiten met de laatste pagina van johanwootum wrote:Is altijd het eerste wat ik leesdjpatt wrote:lees je wel eens vi?? stukje met gijpie is altijd mooi (uitsmijter)Daarna column van Nico Dijkshoorn
deze keer is dat verhaal wel mooi van gijpie in het leger hahahaha
Ja idd kut haha.djpatt wrote:hardParvuz wrote:Vanavond doodvriezen op het voetbalveld.![]()
En de trainer is er zelf niet, hij zegt dat hij wat anders heeft, maar op zn hyves staat dat hij jarig is haha.En wij moeten wel gewoon komen trainen als we jarig zijn.
wij hebben geen trainer meer
![]()
lees je wel eens vi?? stukje met gijpie is altijd mooi (uitsmijter)
Brennan Heart is ook jarig las ik. Hij zal ook wel weer een track weggeven ofzo.
Wij hebben thuis niet eens vi.
stukje van gijp is mooi eerst zie je een vraag van de journalist waar hij elke week mee afspreekt en dan staat daaronder het antwoord van rene. en dat lees je net zo weg zoals hij dat zou zeggen
inclusief zn geweldige uitspraken
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ctrl+F5?Henk-Jan wrote:
Hoe moet ik dit oplossen?
Scan maar elke keer ff voor me in, en stuur me ff op.djpatt wrote:stukje van gijp is mooi eerst zie je een vraag van de journalist waar hij elke week mee afspreekt en dan staat daaronder het antwoord van rene. en dat lees je net zo weg zoals hij dat zou zeggen
Geen training vanavond!
Blijkbaar is dat maandag gezegd, mja toen was ik er niet.
Volgens mij zit er een Marokkaan in computer die de spellingcontrole uitvoert:

-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
maarten1410 wrote:Volgens mij zit er een Marokkaan in computer die de spellingcontrole uitvoert:
Haha, ik voel me echt een idioot nudj-rico01 wrote:ctrl+F5?Henk-Jan wrote:
Wat is dat? Ik weet het niet
flash opnieuw downen en installen wil nog wel eens helpen, denk dat de filmpjes op youtube het ook niet doenHenk-Jan wrote:
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
dan refresh je hem, probeer anders eens CTRL+W, en als dat niet werkt ALT+F4 dan meot hij zeker werkenHenk-Jan wrote:Haha, ik voel me echt een idioot nudj-rico01 wrote:ctrl+F5?Henk-Jan wrote:
Wat is dat? Ik weet het niet