tering nondejuuuu niks beters te doen roobie 
vroeg ik dat serieus? kan ik me weinig van herinneren
dan heb je heel waat uurtjes buiten gestaan of niet?robkuh1990 wrote:Goedemorgen.... ik heb het gewoon LICHT zien worden :|
het valt allemaal wel meeDj Skitzo wrote:ik fietste met de opkomende zon naar huis
ja joh, je gaat met licht heen en je komt er ook weer mee terug, handig als je licht kapot isQnalQut wrote:het valt allemaal wel meeDj Skitzo wrote:ik fietste met de opkomende zon naar huis, zo erg is het niet.. rond half 5 is het al licht joh..
ik denk het 2de, zijn gewoon mixjes ter promotie van Q-Base dit jaarQnalQut wrote:weet iemandwat ineens al die qbase livesets op de site doen? er is toch geeen qbase?
of zit ik nu gewoon niet op te letten..?
okee, vreemdDj Skitzo wrote:ik denk het 2de, zijn gewoon mixjes ter promotie van Q-Base dit jaarQnalQut wrote:weet iemandwat ineens al die qbase livesets op de site doen? er is toch geeen qbase?
of zit ik nu gewoon niet op te letten..?
50x rondje om het huis rennen, dan warme melk drinken, douchen en dan kan je wel slapenmrazura wrote:Ik kan niet slapen echt waardeloos maar ik ben wel moe :')
Zo hey dat is bijzonder, dat heb ik nog nooit gezienrobkuh1990 wrote:Goedemorgen.... ik heb het gewoon LICHT zien worden :|
Haha, wou net zeggen, in de zomer gebeurd me bijna niet anders.Pommer wrote:Zo hey dat is bijzonder, dat heb ik nog nooit gezienrobkuh1990 wrote:Goedemorgen.... ik heb het gewoon LICHT zien worden :|
Dat heb ik nu al 3 dagen achter elkaar. Vannacht gaat weer hetzelfde gebeurenrobkuh1990 wrote:Goedemorgen.... ik heb het gewoon LICHT zien worden :|