Kan me nog goed herinneren dat je zei dat je nooit meer alcohol dronk. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
ff een potje fifa doen, en vanmiddag voetballen/hardlopen/actief bezig zijn met mijn conditie

Nee, en heel erg jammer. Zat er een tijdje op te wachten maar helaasDream Chaser wrote:weet iemand of deze ooit is gereleased, of als free release ofzo?
View on YouTube
Zijn dat niet dezelfde vocals als Sick MF? mss is het gewoon een edit van die track? 
Dit is de "Qlimax 2006 Edit" en die is nooit uitgebrachtPommer wrote:Zijn dat niet dezelfde vocals als Sick MF? mss is het gewoon een edit van die track?
Jah dat bedoel ik dus 
Waarom is Smack My Derb eigenlijk nooit uitgebracht? Die is zo dik
Waarom is Smack My Derb eigenlijk nooit uitgebracht? Die is zo dik
Woop e-mail doet het weer, nu nog een defqon ticket regelen
Irritant op marktplaats en vooral omdat ik er te laat achter kwam dat q ze nog verkocht
Irritant op marktplaats en vooral omdat ik er te laat achter kwam dat q ze nog verkocht
-
B
Pombear, kan jij voor mij die hotwings van de kfc maken? 

http://www.videocopilot.net/ Dit vond ik hele handige tutorials om het mee te lerenYoeloe wrote:Adobe after effects leren
http://www.videocopilot.net/ Dit vond ik hele handige tutorials om het mee te lerenYoeloe wrote:Adobe after effects leren
Kijk eens aan, Erg bedankt !
Erg jammer dat die niet is uitgebracht inderdaad.Jor-D wrote:Nee, en heel erg jammer. Zat er een tijdje op te wachten maar helaas
Vind het persoonlijk de vetste versie van Sick MF.
Zometeen naar Harmony of Hardcore,
hopelijk zit het weer ons ook een beetje mee...
ik hoop het voor je, gister op feestje begon het ook te regelenDream Chaser wrote:Erg jammer dat die niet is uitgebracht inderdaad.Jor-D wrote:Nee, en heel erg jammer. Zat er een tijdje op te wachten maar helaas
Vind het persoonlijk de vetste versie van Sick MF.![]()
Zometeen naar Harmony of Hardcore,
hopelijk zit het weer ons ook een beetje mee...
-
G
krijg je lekker van die 1293102941029471029471024971204897109354861739581 in een dozijn filmpjes :')Banaanslak wrote:http://www.videocopilot.net/ Dit vond ik hele handige tutorials om het mee te lerenYoeloe wrote:Adobe after effects leren
al is het wel heel handig om snel iets te leren
en optical flares zijn handig om iets snel mooi te maken
-
B
Ja wat wil je dan? Door gewoon die tutorials te volgen leer je het wel zodat je snapt hoe dingen werken en je zelf je eigen shit kan maken.KSwoosh wrote:krijg je lekker van die 1293102941029471029471024971204897109354861739581 in een dozijn filmpjes :')Banaanslak wrote:http://www.videocopilot.net/ Dit vond ik hele handige tutorials om het mee te lerenYoeloe wrote:Adobe after effects leren
-
G
Banaanslak wrote:Ja wat wil je dan? Door gewoon die tutorials te volgen leer je het wel zodat je snapt hoe dingen werken en je zelf je eigen shit kan maken.
Dit. gewoon zelf dingen uitvogelen kom je nergens als je uit t niks begint. Die tutorials zijn heldigKSwoosh wrote:Banaanslak wrote:Ja wat wil je dan? Door gewoon die tutorials te volgen leer je het wel zodat je snapt hoe dingen werken en je zelf je eigen shit kan maken.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
AlsjeD-Nemacyst wrote:Woop e-mail doet het weer, nu nog een defqon ticket regelen![]()
wat een schraal weekendje heb ik zeg!
totaal niks te doen haha
totaal niks te doen haha
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
x2!!!!
ik ook japecola-tje wrote:wat een schraal weekendje heb ik zeg!![]()
totaal niks te doen haha
wordt ground zero nou wel of niet uitgezonden? snap er niks meer van 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
haha weg kwijt ?Dj Skitzo wrote:wordt ground zero nou wel of niet uitgezonden? snap er niks meer van