Als het geluid dit jaar maar goed hard gaat. Viel 2 jaar terug wel wat tegen.biscuit wrote:oh, niks beijzonders. dat is maar een kleine stageParvuz wrote:Mainstage van Fantasy Island wordt 14 meter hoog. Is dat hoog of is dat normaal voor een mainstage?Ik heb echt geen flauw idee of dat erg hoog is.
![]()
http://twitpic.com/589itw
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik heb ook beslissende tentamens nu. Heb 34 credits, moet er 45 hebben om geen BAS te krijgen, kan er komende weken 20 halen... hard werken maar heb er een goed gevoel overwootum wrote:Morgen leren voor 2 tentamens die ik MOET halen, anders is het bye bye schule
Het leuke van met 3 mensen in een huis zitten die van hardstyle houden is dat ze alle 3 de muziek hard aanhebben. Geeft ideeën voor mash-ups
Heute : Rockin Ur Mind + Tokyo + Followers en met mijn No More Misunderstanding ( The Machine Remix )
Heute : Rockin Ur Mind + Tokyo + Followers en met mijn No More Misunderstanding ( The Machine Remix )
Sinds maadag elke dag van 7 tot 3 werken
Ik wil WEEEEKEND
Ik wil WEEEEKEND
FAK! Net voor mijn doen een goede mix gemaakt, was ik bezig met een plaat goed te cue'en en gelijk te leggen wist ik niet dat de fader open stond.
Daaaaag mix..
Allemaal van die nepturkjes hier. lachen
-
M
't is nu helemaal over met de drugs topics? 
Voorlopig wel zo te lezen in het Drugstopic ...MovingMadness wrote:'t is nu helemaal over met de drugs topics?
Pff 30seconden training gehad op voetbal. Half uur 30 seconden voluit sprinten en dan 15 seconden rust en dan weer opnieuw een half uur lang ben gesloopt 
Dan heb je geen beste conditiemrazura wrote:Pff 30 seconden training gehad op voetbal. ben gesloopt
Moest ff.
morgen weer 4:50 op
...nja denken aan het geld 
-
G
Ik vraag me af waarom en door wie.MovingMadness wrote:'t is nu helemaal over met de drugs topics?
Wat zal jij blij zijn nuPiaaa wrote:Voorlopig wel zo te lezen in het Drugstopic ...MovingMadness wrote:'t is nu helemaal over met de drugs topics?
Nee hoor, offtopic is er nogroberttt wrote:Wat zal jij blij zijn nuPiaaa wrote:Voorlopig wel zo te lezen in het Drugstopic ...MovingMadness wrote:'t is nu helemaal over met de drugs topics?
Maar de voorlichters konden het (nog) niet aan, dus is hun topic gesloten. Mij is nog steeds een raadsel, waarom het topic van een actief lid (Olijfboompje) niet heropend wordt. Want de reden dat die gesloten werd, is zodat er een algemeen topic kwam. Nu die dicht is, kan het oude topic wat mij part weer over. Of moeten de mods nu weer een andere drogreden verzinnen voor het sluiten van het oude drugstopic?
zeik niet ik elke dag van 6 tot 6Oxbow wrote:Sinds maadag elke dag van 7 tot 3 werken![]()
Ik wil WEEEEKEND
-
M
Ja gooi de oude weer los aub! 
Ach was natuurlijk ook wel een inkoppertjeParvuz wrote:Dan heb je geen beste conditiemrazura wrote:Pff 30 seconden training gehad op voetbal. ben gesloopt![]()
Moest ff.
Ik ga maar is slapen
Samemrazura wrote:Ik ga maar is slapen
Heel ziek dit! Een vrouw op Radio 538 die zichzelf wil beroven van het leven
Echt héél ziek dit!
Geen aandachtstrekker, maar een ongelooflijk ongelukkige vrouw.
Echt héél ziek dit!
Geen aandachtstrekker, maar een ongelooflijk ongelukkige vrouw.
Ik luister al geen radio maar ik dacht dat het om muziek ging ?
Waar slaat dat op om dat op de radio te doen en niet in een hulpkliniek.
Waar slaat dat op om dat op de radio te doen en niet in een hulpkliniek.
Ze hebben wel eens bellers, en deze vrouw belde volgens mij in eerste instantie om de radio te bedanken.
En toen kwam het er op neer dat ze zelfmoord wilde gaan plegen.
Zwaar depressieve vrouw, zag niks moois meer in het leven.....
Gelukkig heeft de politie het telefoontje getraceerd, en zijn ze nu bij die vrouw thuis.
En toen kwam het er op neer dat ze zelfmoord wilde gaan plegen.
Zwaar depressieve vrouw, zag niks moois meer in het leven.....
Gelukkig heeft de politie het telefoontje getraceerd, en zijn ze nu bij die vrouw thuis.
Zo naar school rijden. Lekker weer in de file zo te zien