Nog steeds last van je jetlag?bRt_ wrote:Goeiemorgen![]()
Gisteren wakker geworden om 16.00, vandaag om 14.37 en ik geraak maar niet bijgeslapen! :X
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die heb ik nietOxbow wrote: Nog steeds last van je jetlag?
Hahah robrobkuh1990 wrote:Gast... met het team bij elkaar slapen, weekendje weg gevoel...Pommer wrote:Haha jah maar dan mis je een beetje dat hele "weekendje weg" gevoel me het team, als je niet bij elkaar slaapt. Maar maakt ook nie uit, ipv dit kan ik gewoon wat extra feestjes pakkenrobkuh1990 wrote:250? gast, je kent mij toch... was hier slaapplek geweest, scheelt je 250 euro en dan alleen stappen erbij tellen
Klinkt as one big gay-ass scene!
jij doet ook zeker douchen met veel zeep?
Op de dansvereniging deden wij ook altijd uitjes!
rob doet alleen aan vaselinemrazura wrote:Rob het zeepje is gevallen doe is bukken.
-
C
MR. azura in valkenswaard?
Payback timebRt_ wrote:Die heb ik nietOxbow wrote: Nog steeds last van je jetlag?Iedere avond maar +- 2-3 uur kunnen slapen eist nu zijn tol haha
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
It was worth itOxbow wrote: Payback time
Heerlijk dit warme weer.
Hoe warmer het word hoe korter de rok
Hoe warmer het word hoe korter de rok
haha idd
zag het gisteren ook wel weer toen we aan de plas zaten bier te drinken 
ITS ALL HOUSE MUSIC, THAT WE LIVE FOR 
-
B
View on YouTube
tjoek tjoek
tjoek tjoek
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dan denk je dat er nog een af valt.. 
zo net ff alles klaar gezet, een cd-speler met 4 boxen en een versterker, 4 kratten bier, 13 flessen sonnema, 4 statafels, paar stoelen en tafeltjes, ik ben er klaar voor 
Haha nee ik zou niet weten wat ik daar moet doen ookrobkuh1990 wrote:MR. azura in valkenswaard?
Wij ook, maar dan voor je posts die komen.Pommer wrote:zo net ff alles klaar gezet, een cd-speler met 4 boxen en een versterker, 4 kratten bier, 13 flessen sonnema, 4 statafels, paar stoelen en tafeltjes, ik ben er klaar voor
Hahaha idd, laat ondertussen een paar keer weten hoe het is Pommerkatamaran wrote:Wij ook, maar dan voor je posts die komen.Pommer wrote:zo net ff alles klaar gezet, een cd-speler met 4 boxen en een versterker, 4 kratten bier, 13 flessen sonnema, 4 statafels, paar stoelen en tafeltjes, ik ben er klaar voor
Hahaha
Op dit moment dreunt Back 2 Basics door de buurt heen en zit ik nog in me eentje aan een pot bier te wachten op de rest 
Morgen dus weer nieuwe berichten in het topic van Dawasiknie? :pPommer wrote:HahahaOp dit moment dreunt Back 2 Basics door de buurt heen en zit ik nog in me eentje aan een pot bierte wachten op de rest
Jezus ik ga echt kapot aan dit soort weekenden.
Maarja ga er weer van tussen!
Maarja ga er weer van tussen!
-
C
zo, nieuw onderschriftje
Pommer's status groeit met de minuut. 
hahaharobkuh1990 wrote:zo, nieuw onderschriftje
-
C
Tsjaa....
Net geweldige ingeving gehad tijdens het douchen voor middelen voor mijn ICO
Een APP en Social media Pakket