Zo weer wakker
beetje rare avond gister voor een woensdag 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ga jij erheen? ik ga naar heegspanning ofzoJolle wrote:Straks naar Heavenly Outdoor xD
Waar is dat heegspanning dan? Heavenly leek leek me wel leuk opzich.roberttt wrote:Ga jij erheen? ik ga naar heegspanning ofzoJolle wrote:Straks naar Heavenly Outdoor xDzo weer bier drinken, morgen kleintje sneekweek, zaterdag opstap
Ik ga lekker in de tuin liggen en niks doen 
heegJolle wrote:Waar is dat heegspanning dan? Heavenly leek leek me wel leuk opzich.roberttt wrote:Ga jij erheen? ik ga naar heegspanning ofzoJolle wrote:Straks naar Heavenly Outdoor xDzo weer bier drinken, morgen kleintje sneekweek, zaterdag opstap
Hier ongeveer hetzelfdeRawbin wrote:Ik ga lekker in de tuin liggen en niks doen
Hier 50 cent broProject 141 wrote:4 dagen alleen thuisDe Schranz pompt nu al door het huis
-
B
Rawbin wrote:Ik ga lekker leren want heb volgende week tentamenweek
Ik ook weer tot zondag avond!Project 141 wrote:4 dagen alleen thuisDe Schranz pompt nu al door het huis
M'n ouders hebben een seizoenplaats op een camping, dus die zijn in het weekend altijd weg. Zondag kwamen ze na 9 dagen camping weer thuis en ze zijn nu alweer weg
-
B

-
T
Mijn mama woont 2 straten verder op, mijn papa is bij z'n vriendin zon 20 km verderop me zus tsja die zie ik toch nooit dus ook lekker home alone.Project 141 wrote:Mijn vader+vriendin+ halfbroertje zijn allemaal naar Friesland om te zeilen, mijn zussen zitten op kamers en komen dit weekend niet thuis en mijn moeder is ook weg met mijn omaRawbin wrote:Ik ook weer tot zondag avond!Project 141 wrote:4 dagen alleen thuisDe Schranz pompt nu al door het huis
M'n ouders hebben een seizoenplaats op een camping, dus die zijn in het weekend altijd weg. Zondag kwamen ze na 9 dagen camping weer thuis en ze zijn nu alweer wegHome alone!
Bleeegh hooikoorts
..
Toch maar eens van die allergiepilletjes gaan halen, want dit schiet ook niet op.
Toch maar eens van die allergiepilletjes gaan halen, want dit schiet ook niet op.
Ohhhh lol, een chickie waar ik mee omgaan verbied me om naar feesten te gaan, anders stopt ze ermee.
Nou doei!
Nou doei!
Gelijk dumpen die handelmodernization wrote:Ohhhh lol, een chickie waar ik mee omgaan verbied me om naar feesten te gaan, anders stopt ze ermee.
Nou doei!
wat denkt zij?
die is niet goed bij dr hoofd haha
Ja idd zeg haha, me voornemen dit jaar was minimaal 2x per maand, en daar hou ik me gewoon aanNegert wrote:Gelijk dumpen die handelmodernization wrote:Ohhhh lol, een chickie waar ik mee omgaan verbied me om naar feesten te gaan, anders stopt ze ermee.
Nou doei!
Haha wat een sufkut.
Sowieso, dingen verbieden in een relatie :')
-
E
dat is zoo 1990!dawasiknie wrote:Haha wat een sufkut.
Waar stopt ze precies mee beetje onduidelijk? Als ik het mag invullen zou ik er toch nog even over nadenken..modernization wrote:Ohhhh lol, een chickie waar ik mee omgaan verbied me om naar feesten te gaan, anders stopt ze ermee.
Nou doei!
ik kom uit 1990?biscuit wrote:dat is zoo 1990!dawasiknie wrote:Haha wat een sufkut.
Wat een gek zeg. Wie is zij om dat te verbieden.modernization wrote:Ohhhh lol, een chickie waar ik mee omgaan verbied me om naar feesten te gaan, anders stopt ze ermee.
Nou doei!
-
C
vANAF vanmorgen 10 uur bier.... dasf niet goed voor je....
nu 2 brodjes kroketa en viandel curra..
vanvond 2 keuzes:
Of Dozer, Dizzorder en B-front
OF Wildstylez!.....
hmmm
nu 2 brodjes kroketa en viandel curra..
vanvond 2 keuzes:
Of Dozer, Dizzorder en B-front
OF Wildstylez!.....
hmmm