Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:07 

Bierkoning

Morgen sollicitatiegesprek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Where? en als ze vragen hoe je jezelf later ziet zeggen: Ik weet nog niet wat ik later van plan ben wat ik wel weet is dat ik zoveel mogelijk kennis en vaardigheden op wil nemen en mezelf wil blijven ontwikkelen door voortdurend aan mezelf te werken en vernieuwingen en nieuwe uitdagingen te ontarmen en daar kan deze baan bij helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:18 

Bierkoning

mrazura schreef:
Pommer schreef:

Where? en als ze vragen hoe je jezelf later ziet zeggen: Ik weet nog niet wat ik later van plan ben wat ik wel weet is dat ik zoveel mogelijk kennis en vaardigheden op wil nemen en mezelf wil blijven ontwikkelen door voortdurend aan mezelf te werken en vernieuwingen en nieuwe uitdagingen te ontarmen en daar kan deze baan bij helpen.

:lol:

Bij een bakkerij is het
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Kga maar eens lekker slapen, trusten mensen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:34 

Martin schreef:
hehe eindelijk klaar met mijn opdracht voor school..
51 pagina's :yawn:
nu nog 100 zinnetjes maken voor engels 6 samenvattingen en 6 commentaren geven :yawn:
hopen dat ik het red xd Afbeelding

te laat begonnen of gewoon dikke opdracht? :P
succes iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:37 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Martin schreef:
hehe eindelijk klaar met mijn opdracht voor school..
51 pagina's :yawn:
nu nog 100 zinnetjes maken voor engels 6 samenvattingen en 6 commentaren geven :yawn:
hopen dat ik het red xd Afbeelding

te laat begonnen of gewoon dikke opdracht? :P
succes iig!

Die eerste die ik nu af heb kon ik niet eerder mee beginnen dan vorige week woensdag maar omdat ik nog meer opdrachten had kon het niet eerder :P
en die van engels gewoon te laat begonnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Ik Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Nice, succes gozert! :)

Ik heb me vandaag aangemeld bij krantenbezorgen.nl. Werd rond 9 uur net gebeld dat ze nog 2 wijken voor me hadden. En nu moet ik over 5 uurtje op mn fiets zitten xd nog nooit zo makkelijk aan een baan gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

uitzendbureau ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:10 

Donateur

Rawbin schreef:
Pommer schreef:

Ik heb me vandaag aangemeld bij krantenbezorgen.nl. Werd rond 9 uur net gebeld dat ze nog 2 wijken voor me hadden. En nu moet ik over 5 uurtje op mn fiets zitten xd nog nooit zo makkelijk aan een baan gekomen!

Hoeveel schuift dat nou per maand?

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
uitzendbureau ?

Nee, is gewoon van de persgroep nederland. Die verzorgt alles qua kranten in Nederland. Gewoon contract voor onbepaalde tijd, maar zolang ik wil, kan ik dus die 2 wijken blijven lopen :) geen invalbeurt of zo gelukkig

Bierkoning

Rawbin schreef:
Pommer schreef:

Bedankt ;)
Ik heb hiervoor 1,5 jaar de ochtendkrant gelopen, vond het wel erg vermoeiend en het gaat zeker ten koste van school enzo, maarja het lopen zelf is best chill, gewoon muziekje op enzo :D alleen in de winter is het echt een hel, en vooral de laatste 2 winters was het echt niet leuk meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:11 

Bierkoning

Ik verdiende trouwens 200eu per 4 weken, dat kwam neer op 8eu per uur ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Rawbin schreef:
Pommer schreef:

Hoeveel schuift dat nou per maand?

Ik heb nu 2 wijken (nja het is allebei maaswijk dus eigenlijk 1), van zo'n 130 huizen. Dan heb je zaterdag nog de insteek, wat ook weer verschilt. Het komt neer op zo'n 300-400 euro per 4 weken. En als je gewoon altijd op tijd bent met bezorgen zit daar nog een bonus van zo'n 80 euro aan vast (ook weer afhankelijk van het aantal huizen).

En dan ben ik misschien maar 2 uurtjes in de ochtend bezig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ja maar van uurloon kan je niet echt spreken denk ik, aangezien je voor het aantal huizen krijgt betaald. Is dus ook niet een bepaalde loonschaal die leeftijdsgebonden is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:16 

Bierkoning

Klinkt allemaal wel erg verleidelijk, maar op een gegeven moment kan je het echt wel schijten :P Helemaal als je die avond daarvoor flink heb lopen tanken ofzo xd maarja het verdiend wel goed opzich, alleen heb ik nooit zo'n bonus gehad want ik verneukte altijd wel wat met me slaapkop xd

Edit: Nee het is ook niet letterlijk uurloon, maar daar kwam hetongeveer op uit, het ligt idd aan het aantal huizen, en in het weekend heb je wat meer krantjes (en fucking dikke, ik weet niet wat ze allemaal in het AD proppen dan >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:16 

Donateur

Ik heb ooit RD gedaan dus dat was overdag, dat leverde me net 80 euro op ofzo voor 40-50 huizen. Mja dat was wel overdag en niet 's ochtends. Met dat soort bedragen zit ik er wel over te twijfelen, maar om zo fucking vroeg mn nest uit te gaan daar zit ik nou ook niet echt op te wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:18 

Hardtraxx Addict

Jaa kranten verschilt dik erg in salaris! ;)

Ik bezorgde eerder altijd AD / NRC Next / Volkskrant en kreeg altijd redelijk wat meer betaald dan bij de Televaag.. En ik had maar 40-45 huizen en kwam aan het eind vd maand op 200 euro.. 3 kwartiertjes werk :D

En wij kregen bonussen bij goed bezorgen, wat de jongens van telegraaf ook niet kregen.. Dik apart, want we kwamen allemaal bij hetzelfde depot, hun allemaal eerder vanwege grotere wijken en wij allemaal meer verdienen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:21 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Pommer schreef:

Ja maar van uurloon kan je niet echt spreken denk ik, aangezien je voor het aantal huizen krijgt betaald. Is dus ook niet een bepaalde loonschaal die leeftijdsgebonden is :)

Je krijgt per kilometer fietsroute als het goed is ;) Niet per huis! Tenminste in mijn tijd nog..

De fietsroute werd door hun berekend via de normale weg, dus als je sluiproutes had was je sneller klaar maar kreeg je zelfde geld.. Kleine wijken leverden meer geld op den grotere wijken per huis ivm de toelage voor je fiets! Immers moet je fiets kilometers maken en gewicht bij zich hebben ;)

Deze toelage is redelijk constant, dus of je nu 200 huizen had of 50 scheelde dat niet veel in toelage.. Immers was een wijk met 200 huizen vaak 1 lange grote straat en moest je bij 40 huizen wat meer fietsen, dus aantal KM stond gelijk en je kreeg toelage voor gewicht, maar niet gewicht per krant! (Rare regeling soms ja..)

Dus tja, deed mij mar die kleine wijkjes, ik verdiende meer per huis dan de rest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Ach ik ben inmiddels al 3 weken gestopt met school, dus zit hier toch alleen maar te wanken. En had helaas geen werk, aangezien ik normaal gesproken wel alleen freelance of uitzendwerk deed, omdat mijn rooster van school zowat elke 2 weken veranderde :) en is wel makkelijk verdient idd, maar wil toch ook verder kijken voor een vaste baan waar ik een aantal jaar kan blijven, geeft me toch iets meer zekerheid is zou ook zeker beter zijn voor een bepaalde structuur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:22 

Donateur

Deed telegraaf op zondag ochtend

Per keer 30 euro voor 120 kranten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:25 

Bierkoning

Wat trouwens wel chill is is dat je met kerst altijd geld krijgt van mensen, ik had vorig jaar meer dan 200 euro gehad, alleen ik werd dit jaar rond 1 december ofzo ontslagen (omdat ik altijd te laat kwam :P ) dus een of andere aasgier heeft 3 weken gelopen en al mijn fooi van een heel jaar lopen opgehaald :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:26 

Bierkoning

roberttt schreef:

No way dat ik op zondag kranten ging lopen, dan kwam ik net de kroeg uit rollen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Zondag telegraaf heb ik ook nog even gelopen, maar daar had ik binnen een maand al genoeg van.
Elke keer strontlazerus vanuit uitgaan gelijk op mn fiets stappen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:27 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Wat trouwens wel chill is is dat je met kerst altijd geld krijgt van mensen, ik had vorig jaar meer dan 200 euro gehad, alleen ik werd dit jaar rond 1 december ofzo ontslagen (omdat ik altijd te laat kwam :P ) dus een of andere aasgier heeft 3 weken gelopen en al mijn fooi van een heel jaar lopen opgehaald :(

Dat is zuuuuuuuuuuur ! :P

Ik wilde toen rond november stoppen, zei de depothoudster tegen mij "Dat is echt te dom! Nog paar weken doorgaan, kerstgeld vangen, en dan stoppen".. Toch maar geluisterd :D
Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic