Ragecomic humor op een twotterfountain op school. Wat hou ik van mn opleiding
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
welke mail? :|p-stylez wrote:chck nog een keer je mail rob
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Denk niet dat hij jou bedoelt.robkuh1990 wrote:welke mail? :|p-stylez wrote:chck nog een keer je mail rob
-
C
U never know with him!Skedoedelefloeps wrote:Denk niet dat hij jou bedoelt.robkuh1990 wrote:welke mail? :|p-stylez wrote:chck nog een keer je mail rob
de chirurg belde mn moeder heeft dus wel gewoon kanker dacht ook in de schouder ofzo vaag 
oeps
nooit gezien 
Last edited by roberttt on 31 May 2011 15:56, edited 1 time in total.
Misschien niet zo'n slimme timing om dat woord te gebruiken.roberttt wrote:tros muziek gedoe hier .. moeten we optreden met kapel krijg ik geen vrij van werk.. KK HONDEN
Sterkte Protoss!
-
C
sterkte toegewenst aan je moeder... rotziekte!Protoss wrote:de chirurg belde mn moeder heeft dus wel gewoon kanker dacht ook in de schouder ofzo vaag
check je mailroberttt wrote:tros muziek gedoe hier .. moeten we optreden met kapel krijg ik geen vrij van werk.. KK HONDEN
Zeg het toch niet? en zag die opmerking er boven niet. Dus slecht geplaatst inderdaad kan gebeuren, fouten maken is menselijk.Parvuz wrote:Misschien niet zo'n slimme timing om dat woord te gebruiken.roberttt wrote:tros muziek gedoe hier .. moeten we optreden met kapel krijg ik geen vrij van werk.. KK HONDEN![]()
Sterkte Protoss!
Sterkte Protoss
Sterkte protoss
Check nog een keer je mail rob
Check nog een keer je mail rob
gekeken
mag vast wel XD ik gooi hem binnenkort ook in een setje 
Ik zit er niet mee hoor, ik dacht ik meld het alleen ff. Tuurlijk snap ik dat je het niet gelezen had voor je dat er neer zette.roberttt wrote: Zeg het toch niet? en zag die opmerking er boven niet. Dus slecht geplaatst inderdaad kan gebeuren, fouten maken is menselijk.
Sterkte Protoss
Als ik het had gelezen had ik het er niet neergezet :p beetje raar.. ik maak me druk om dat ik jan smith mis en hij om ze moeder.. nee dat kan nietParvuz wrote:Ik zit er niet mee hoor, ik dacht ik meld het alleen ff. Tuurlijk snap ik dat je het niet gelezen had voor je dat er neer zette.roberttt wrote: Zeg het toch niet? en zag die opmerking er boven niet. Dus slecht geplaatst inderdaad kan gebeuren, fouten maken is menselijk.
Sterkte Protoss
Ik zou het wel even vragen als ik jou wasroberttt wrote:gekekenmag vast wel XD ik gooi hem binnenkort ook in een setje
p-stylez wrote:Ik zou het wel even vragen als ik jou wasroberttt wrote:gekekenmag vast wel XD ik gooi hem binnenkort ook in een setje
schaad het vertrouwen he.roberttt wrote:p-stylez wrote:Ik zou het wel even vragen als ik jou wasroberttt wrote:gekekenmag vast wel XD ik gooi hem binnenkort ook in een setje
Wat als ik hem gewoon draai?
Anyways. kom als je uit werk ben wel evne op msn dan
Nee want dan ga ik bier drinken onder het genot van het gezang van nick en simon
i love it
Wow, sterkte manProtoss wrote:de chirurg belde mn moeder heeft dus wel gewoon kanker dacht ook in de schouder ofzo vaag
-
C
Eindelijk applicaties af... Eindelijk... ugh, dat was een kutwerk...
-
A
Kutnieuws
Sterkte, Protos!
Sterkte, Protos!
wat voor?robkuh1990 wrote:Eindelijk applicaties af... Eindelijk... ugh, dat was een kutwerk...
-
C
screenshots van de Festival Mundial app, bedoel ik meer...
Tis maar dat er een beeld is ipv een echt werkende app
Tis maar dat er een beeld is ipv een echt werkende app