Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Wat is hier nou het doel van want ik snap er geen drol van? :P Dat wijf schut overal nee en dan ineens Eindhoven maakt het beest in je los lol, ik begrijp het niet.

ze denkt terug aan alle dingen die ze in die kroegen heeft gedaan, toen het beest in haar losgemaakt was ;) dit is de dag erna ofzo, of een week, of...
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

waarom zo'n slechte techmix van De Vliegende Hollander. :/
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:36 

Hardtraxx Newbie

Faal kan niet meer op me account inloggen :lol: [roberttt]

:lol:

wachtwoord werkt niet :lol: nou ja zeg
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:39 

Hardtraxx Veteran

Vanavond weer VI tijd! :yay:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Vanavond weer VI tijd! :yay:

:D
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

mukkuz schreef:
Faal kan niet meer op me account inloggen :lol: [roberttt]

:lol:

wachtwoord werkt niet :lol: nou ja zeg

zo kom je niet aan die 10000 posts he! :oh:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Lekker tosti gehad net :)..erg lekker :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Net future shock op een prachtige manier ingemixt (radio edit) :love: (ja wel via virtual dj, maar dat maaktn iet uit :P)

Al die aradio edits van dat album zijn overigens goed in te mixen, je moet alleen even weten op welk punt.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

zometeen voetballen.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:29 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
vanavond pokeravond :beer: :P

He hier ook al, toevallig bij dezelfde :P?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

vanavond bbq en pils avond, met dit weer... :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

iedereen is klaar met de examens, dat betekent vrouwenjacht op stap vanavond! :drool:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Zo The Pain Game kijken. :P Lache programma. :P
RTL :thumbsup:
SBS :')
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

ik ga niet naar decibel dit jaar.. ben een beetje genaaid vandaag.. waarop ik heb besloten dat iedereen de tyfus kan krijgen.. heb er echt zwaar de pest over in :nono: :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
ik ga niet naar decibel dit jaar.. ben een beetje genaaid vandaag.. waarop ik heb besloten dat iedereen de tyfus kan krijgen.. heb er echt zwaar de pest over in :nono: :thumbdown:

whut heppent?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Hoorde net deze track voor bij komen, hehe, ik dacht direct aan Ombrello Maledetto. Kleine stukjes ervan in ieder geval, bijvoorbeeld de break voor de climax met die trommel geluiden en het eerste stukje climax met een beetje een zelfde idee van statische climax. En dan die sound van die trommels er even door. Haha, kan komen door m'n fantasie, maar dacht er wel echt even aan.

Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
QnalQut schreef:

whut heppent?

ik zou met mn maatjes een weekend uit ervan maken, dus op de camping.. omdat er 1 jongen niet zeker van was of hij meeging,(weekend vrij krijgen was moeilijk) dus kon ik mee.. was helemaal rond,
nu blijkt echter, dat die jongen gewoon vrij heeft gekregen en een kaartje voor decibel heeft gehaald. en nu dus in mijn plek op die camping gaat staan :thumbdown: zonder overleg o.i.d. werd me vandaag even medegedeeld..
dus ik ben er gelijk klaar mee dan, laat ze lekker de touwtyfus krijgen. als het zo moet, dan maar niet.
ja ik kon wel mee.. moest ik maar proberen om die camping op te komen, of met de bus mee, gezellig in me eentje :thumbdown:
vrienden.. wat heb je eraan
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:38 

Artiest

Waarom zouden ze moeten overleggen of je wel mee mag, als die gast origineel mee zou mogen en ze hebben je dat nu geruime tijd van tevoren gemeld zie ik niet in wat ze verkeerd hebben gedaan.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Waarom zouden ze moeten overleggen of je wel mee mag, als die gast origineel mee zou mogen en ze hebben je dat nu geruime tijd van tevoren gemeld zie ik niet in wat ze verkeerd hebben gedaan.

ze kunnen me tenminste even netjes op de hoogte ervan brengen, en niet even mededelen.. en de plaats was al vergeven aan MIJ.. niet aan hem.. en nu komt hij er ineens tussen ;), en bam dag Ruben :mad: :') ik heb er echt zwaar de pest over in ;)
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:49 

Artiest

Naja eerst was het zo dat de plannen waren dat hij mee zou gaan met hun als ik het zo lees, dus het is logisch dat hij, nu die toch wel kan, wel weer mee kan. Toch?
Wat zeiden ze in het begin dan, iets in de richting van "Als hij niet mee kan kan jij wel mee!"?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:58 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:
Lol, klasgenootje is rally racer en hebben pas nieuwe auto en alles
vandaag vanuit garage naar ELE race rijdens ze 2 carterplater eraf, 1500 euro schade...

en dat is alleen nog maar het begin haha
rokende moter hadden ze ook al xD

klasgenootje? hoe komt die aan dat geld dan?
ik ga morgen ook naar de ELE kijken.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Naja eerst was het zo dat de plannen waren dat hij mee zou gaan met hun als ik het zo lees, dus het is logisch dat hij, nu die toch wel kan, wel weer mee kan. Toch?
Wat zeiden ze in het begin dan, iets in de richting van "Als hij niet mee kan kan jij wel mee!"?

ze zeiden dat ik gewoon meekon ;), dat van die maat hebben ze mij helemaal niet verteld.. tot opd e dag van vandaag heb ik dit niet geweten gewoon.. zo ontzettend genaaid gewoon -.-" vakantie met maatjes afgezegt ervoor.. extra vrij gevraagt.. en dan hoor je zoiets. :thumbdown: :')
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

ze zeiden dat ik gewoon meekon ;), dat van die maat hebben ze mij helemaal niet verteld.. tot opd e dag van vandaag heb ik dit niet geweten gewoon.. zo ontzettend genaaid gewoon -.-" vakantie met maatjes afgezegt ervoor.. extra vrij gevraagt.. en dan hoor je zoiets. :thumbdown: :') (dat is trouwens niet mijn maat, want hem ken ik verder niet )
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 23:18 

Hardtraxx Newbie

Kan nog niet op me account FUUUUUUUuuUUHHh
Bericht Geplaatst op 28 mei 2011 00:46 

Hardtraxx Addict

pfff ga maar ff slapen, morgen om kwart over 6 de wekker,
moet om 7 uur de trei hebben, heel de dag hebben we vrijgzellen feest.
Wel veel zin in, buggy rijden en paintballen en daarna flink op stap natuulijk..
Net misschien maar wat minder moeten drinken ^^
Njah trusten allemaal! en een fijn weekend!
Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic