Toch maar poging om te slapem, trusten iedereen

Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
E-Force - The System, wat een vette track. 
Jackassss the human carwash haha,blijft leuk 
Kswoosh is weer kansloos bezig :')
On topic in off-topic... Klinkt toch lekkerOxbow wrote:Maar je kan helemaal niet ontopic in het zever topic..G1LL wrote:Het is nu klaar, afgerond en nu graag weer ontopic...
Oxbow wrote:Maar je kan helemaal niet ontopic in het zever topic..G1LL wrote:Het is nu klaar, afgerond en nu graag weer ontopic...
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Is jouw broertje die gast die ons elke keer weer meedeelt hoe die het bed van z;n vriendin heeft vernield? Omdat t altijd zo ruig gaat?!Intervention wrote:Als dit een reactie is op mijn post dan denk ik dat je je vergist en mn broertje bedoeltAlmighty wrote:Voor de verandering
If so.... wat voor opvoeding heeft hij gehad?
Ik heb geen idee of hij dat is, daar,bemoei ik me niet meeSkedoedelefloeps wrote:Is jouw broertje die gast die ons elke keer weer meedeelt hoe die het bed van z;n vriendin heeft vernield? Omdat t altijd zo ruig gaat?!Intervention wrote:Als dit een reactie is op mijn post dan denk ik dat je je vergist en mn broertje bedoeltAlmighty wrote:Voor de verandering
If so.... wat voor opvoeding heeft hij gehad?
btw: Goedenmorgen!!
-
C
Goejemoggeeeellllll
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Lol, heeft KSwoosh zulke erge dingen gezegt?! Zijn z;n posts verwijderd ofzo, ik zie geen ban material.
Overigens snap ik z'n ongenoegen wel over de admins hier, heel inconsequent handelen, maargoed...
Zijn die posts uit t topic gegooid?!
Overigens snap ik z'n ongenoegen wel over de admins hier, heel inconsequent handelen, maargoed...
Geen idee :p we hebben nu alleen KSwoosh zijn verhaalSkedoedelefloeps wrote:Lol, heeft KSwoosh zulke erge dingen gezegt?! Zijn z;n posts verwijderd ofzo, ik zie geen ban material.
maarja /care
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wat zegt die over de hele zaak dan?
Ging vroeg slapen gister dus niks mee gekregen
Ging vroeg slapen gister dus niks mee gekregen
ik faal echt met engels ..
@ skedoedelefloeps..
Ik heb geen idee :p hij is het niet eens met het mod systeem hier
en ging in protest zoals in Libië .. toen werd die dood gemaakt
@ skedoedelefloeps..
Ik heb geen idee :p hij is het niet eens met het mod systeem hier
-
C
kut, waar das leuke filmpje nou 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wil jij Jor-D nu gaan vergelijken met Khadaffi?roberttt wrote:ik faal echt met engels ..![]()
@ skedoedelefloeps..
Ik heb geen idee :p hij is het niet eens met het mod systeem hieren ging in protest zoals in Libië .. toen werd die dood gemaakt
-
C
Zo, Tutorial van How-To-Make trolls is af... secret project die ik heb gedaan (A)
veel tekenplezier dus!@
veel tekenplezier dus!@
Skedoedelefloeps wrote:Wil jij Jor-D nu gaan vergelijken met Khadaffi?roberttt wrote:ik faal echt met engels ..![]()
@ skedoedelefloeps..
Ik heb geen idee :p hij is het niet eens met het mod systeem hieren ging in protest zoals in Libië .. toen werd die dood gemaakt
Zo lees ik dat :p wat KSwoosh verteld he
-
C
Kut, hij moet renderen als een motherfucker, das ZOOOO KUT!
-
D
ik mis Kswoosh nu al 
Yeah! Podiumplaats!
- 1 Khadber 09 okt 2008 18:10 14670 Hardtraxx Crew
- 2 roberttt 19 apr 2010 21:54 9843 Donateur
- 3 Chukkels 25 sep 2009 11:52 9089 Hardtraxx Veteran
is ie dus verwijderd & gebanned voor altijd !? 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hoe erg heeft hij zich misdragen als je verwijderd wordt?