KSwoosh wrote:en zo kijk je ff op de postcount lijst, en staan robert en chuk ineens op nr 3 en 4
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waar kun je die vinden?KSwoosh wrote:en zo kijk je ff op de postcount lijst, en staan robert en chuk ineens op nr 3 en 4
zie dat ik tijden niet meer veel heb gepost, eerst 67ste, nu 97ste xD
Al een tijdje hoor dat we samen in de Top 100 zaten.KSwoosh wrote:en zo kijk je ff op de postcount lijst, en staan robert en chuk ineens op nr 3 en 4
-
G
G1LL is lekkeer triest bezig zeg, niet normaal.
Beetje ten onrechte een offtopic topic sluiten
Slaat werkelijk waar nergens op.
PM Time!
PM Time!
Is gewoon een dubbel topic, want in Actueel staat er ook al een, dus zo triest is het niet.KSwoosh wrote:G1LL is lekkeer triest bezig zeg, niet normaal.
PM Time!
-
G
het is helemaal niet dubbel, dit is namelijk de discussie er over en actueel is het nieuwsbericht.Oxbow wrote:Is gewoon een dubbel topic, want in Actueel staat er ook al een, dus zo triest is het niet.KSwoosh wrote:G1LL is lekkeer triest bezig zeg, niet normaal.
PM Time!
Daarnaast bestaat deze al hardstikke lang en hadden ze em eerder dicht moeten gooien dan.
Om het nu nog dicht te gooien is hetzelfde als over oude wonden te pissen.
En dan met name G1LL die nooit, maar dan ook werkelijk NOOIT, in Offtopic komt, en dus totaal niet op de hoogte is van de stand van zaken.
Staat toch al een topic in actueel? Daar kan toch ook gepraat/gediscussieerd worden? Staat in hetzelfde 'subforum' "offtopic".KSwoosh wrote:het is helemaal niet dubbel, dit is namelijk de discussie er over en actueel is het nieuwsbericht.Oxbow wrote:Is gewoon een dubbel topic, want in Actueel staat er ook al een, dus zo triest is het niet.KSwoosh wrote:G1LL is lekkeer triest bezig zeg, niet normaal.
PM Time!
Daarnaast bestaat deze al hardstikke lang en hadden ze em eerder dicht moeten gooien dan.
Om het nu nog dicht te gooien is hetzelfde als over oude wonden te pissen.
En dan met name G1LL die nooit, maar dan ook werkelijk NOOIT, in Offtopic komt, en dus totaal niet op de hoogte is van de stand van zaken.
Van een mug een olifant maken. Komop jongens. Ga anders een eindje wandelen.
De 2 topics waren mij in ieder geval ontgaan. Ja, wij zijn ook maar mensen.
-
G
Laat die mods zich gewoon eens fatsoenlijk gedragen.Jor-D wrote:Staat toch al een topic in actueel? Daar kan toch ook gepraat/gediscussieerd worden? Staat in hetzelfde 'subforum' "offtopic".
Van een mug een olifant maken. Komop jongens. Ga anders een eindje wandelen.
De 2 topics waren mijn in ieder geval ontgaan. Ja, wij zijn ook maar mensen.
Een mod als G1LL weet totaal niet wat ie doet, hij kom hier niet eens. Is ie "te cool" voor.
Arrogante kut.
Goed. De druppel. even afkoelen jij.KSwoosh wrote: Arrogante kut.
-
G
:')Jor-D wrote:Goed. De druppel. even afkoelen jij.
Ontopic. Dit soort trieste gedrag laten we maar even thuis.
Laat ik even duidelijk zijn: je ongenoegen kenbaar maken kan ook op een beschaafde manier en dan luisteren we heus wel.
Via PM is ook al het een en ander gezegd.Zwoeske wrote:En daarom gelijk iemand bannen?Jor-D wrote:Ontopic. Dit soort trieste gedrag laten we maar even thuis.
Gaat wel een beetje ver...
Hoelang is die vent niet meer welkom?
Zo.. even wezen sporten en heel wat gemist zie ik. Al gaan de laatste posts van Kwoosh wel erg ver.
Verdomme, nu moet ik heel snel gaan spammen hier, dan kan ik op positie 1 komen nu Zwoeske er niet meer is voor een tijdje 
juist 6k postsChukkels wrote:Verdomme, nu moet ik heel snel gaan spammen hier, dan kan ik op positie 1 komen nu Zwoeske er niet meer is voor een tijdje
Last edited by roberttt on 23 May 2011 21:14, edited 1 time in total.
-
C
chukkels...........
go ahead, make my day!
go ahead, make my day!
wtf.. drugs voorlichting boven zever topic :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Dus drugs voorlichting nieuw zever &&
Dus drugs voorlichting nieuw zever &&
Ach, laat ook maar Robert. Wij vermaken ons wel. Het heeft op zich wel een voordeel. Nu hoef ik niet de hele tijd meer Forumoverzicht > Algemeen/Off-Topic > Topic te doen na het posten in 1 van de topics. Nu kan ik gewoon posten > terug naar subforumindex > ander topic. Gaat dus veel sneller, scheelt laadtijd en een klik 
waarom is kasper gebanned? vanwege de uitspraken hierboven/vorige pagina of speelde er iets anders?
dat ja denk ikPommer wrote:waarom is kasper gebanned? vanwege de uitspraken hierboven/vorige pagina of speelde er iets anders?
Last edited by roberttt on 23 May 2011 21:45, edited 1 time in total.