weer iets mooi:

peter die ff aan de gitaar jast 

das idd er lang..had ik ook op mn vmbo opleiding...verzorging was mn keuze vak en dat examen duurde gewoon 6 uurpecola-tje wrote:vanmiddag tentamen boekhouden, en ik kan er vrij weinig van dus dat word weer leuk..!
en dan duurt dat tentamen nog 4uur ook,top.
is gewoon klote,alleen mijn tentamen begint pas om kwart voor 4 :') word 1 groot dramaIntervention wrote:das idd er lang..had ik ook op mn vmbo opleiding...verzorging was mn keuze vak en dat examen duurde gewoon 6 uurpecola-tje wrote:vanmiddag tentamen boekhouden, en ik kan er vrij weinig van dus dat word weer leuk..!
Gezellig, welk lokaal zit je ergens?pecola-tje wrote:is gewoon klote,alleen mijn tentamen begint pas om kwart voor 4 :') word 1 groot dramaIntervention wrote:das idd er lang..had ik ook op mn vmbo opleiding...verzorging was mn keuze vak en dat examen duurde gewoon 6 uurpecola-tje wrote:vanmiddag tentamen boekhouden, en ik kan er vrij weinig van dus dat word weer leuk..!
Heb hem terug gekeken, was weer vermakelijk, goed programma. Het idee erachter maakt het zo vet.Rik wrote:Vandaag was echt baas, met echt weer van die vage dieren :o