neeeeeen, geen Q als K, daar wel ik eckt vanaf.. :')
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
knalkut?
-
G
vlamvagina?Banaanslak wrote:knalkut?
epic, neen manBanaanslak wrote:knalkut?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
epic-rangerQnalQut wrote:epic, neen manBanaanslak wrote:knalkut?, daar wil ik echt vanaf, ik wil gewoon een flexe naam
-
B
Wortelslak? Kreupelhout?QnalQut wrote:epic, neen manBanaanslak wrote:knalkut?, daar wil ik echt vanaf, ik wil gewoon een flexe naam
dienblad. printpapier. broodkruimel....QnalQut wrote:epic, neen manBanaanslak wrote:knalkut?, daar wil ik echt vanaf, ik wil gewoon een flexe naam
hmm wat dachten jullie van: cookiemonster?

-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tafelblad
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Underbaum? 
ikwildemijnnaamveranderenmaarikwistgeenandereleukeenookinhetzevertopicwarengeengoeiesuggestiesdusdanmaarzo
-
B
Dat is best wel een kutnaam.QnalQut wrote:hmm wat dachten jullie van: cookiemonster?![]()
-
G
QooQyMawnstuhr
Moet nog beginnen met doorkijken van Wiskunde voor het proefwerk van morgen, zo kut, ik kan maar niet beginnen met school. Vind het wel goed voor dit jaar, helemaal klaar mee.
KSwoosh wrote:QooQyMawnstuhr
WACHT!!!: wat dachten jullie van Strövelbouncer?
nee zo triest ben ik nietKSwoosh wrote: lekker aan het water in een bacardi fles zo te zien
ben net een wp als ik zuip produceer ik beter
Mag ook wel, je hebt nu enorm veel vrije tijd nu je gehandicapt bentroberttt wrote:Huiswerk voor morgen af...
me is like pro
-
G
gewoon niet veranderenQnalQut wrote:KSwoosh wrote:QooQyMawnstuhrnee man, uhmmmmmmm ik ga der ffkes een nachie over slapen denk ik..
wat boeit je username nou echt
nu weten we wie je bent, als je veranderd niet meer
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dat is altijd chill op het einde van het jaar, dan bevat je gemiddelde zo veel punten dat het niet meer uitmaakt wat je er van baktkatamaran wrote:Moet nog beginnen met doorkijken van Wiskunde voor het proefwerk van morgen, zo kut, ik kan maar niet beginnen met school. Vind het wel goed voor dit jaar, helemaal klaar mee.
True, is ook het enige waar ik aan denk bij elk proefwerk nu. Zo van ''ach, zoveel zou er wel niet van af gaan''PierrePruuk wrote:Dat is altijd chill op het einde van het jaar, dan bevat je gemiddelde zo veel punten dat het niet meer uitmaakt wat je er van baktkatamaran wrote:Moet nog beginnen met doorkijken van Wiskunde voor het proefwerk van morgen, zo kut, ik kan maar niet beginnen met school. Vind het wel goed voor dit jaar, helemaal klaar mee.
Idd, dan snap ik altijd een week lang niet meer wie iemand is, zwaar irritant. Met avatars precies hetzelfde, zo'n Lyst loopt al 2 jaar met dezelfde avatar en nou ineens met een andere... dat schept verwarring.KSwoosh wrote:gewoon niet veranderenQnalQut wrote:KSwoosh wrote:QooQyMawnstuhrnee man, uhmmmmmmm ik ga der ffkes een nachie over slapen denk ik..
wat boeit je username nou echt
nu weten we wie je bent, als je veranderd niet meer
Daarnaast vind ik qnalqut best wel leuk.