View on YouTube
beste nummer ooit
beste nummer ooit
Protoss wrote:View on YouTube
beste nummer ooit
ja 2009 uitgekomen. is niet veel soeps vind ik persoonlijk.patrickjeb wrote:FF domme vraag
Weet iemand of http://www.imdb.com/title/tt1235844/ ooit is uitgekomen of iets?
Kan er nergens iets over vinden
Vind die games nog best leuk, heb er alleen het geduld niet meer voor vergeleken met vroegerProject 141 wrote:is alle leeftijdenstefaneke wrote:Lol, hangt er reclame voor Pokémon Black & White op je school

Ik heb hem dus vorige week maandag besteld en niks binnen :') oplichtersOxbow wrote:Nicee, dan krijg ik hem vast ook vandaag.Jolle wrote:Maandag.Hoofdcoach wrote:
Wanneer besteld?
Al 2x gemailed via contact. 2x een tweet gestuurdOxbow wrote:Dat is wel raar ja, want heb hem inderdaad ook vanmiddag gekregen.
Misschien ff contact opnemen met Fusion?
Heb je via paypal betaald? Zoja, moet je daar een klacht indienen geloof me dan gaat het ineens heel snelHoofdcoach wrote:Al 2x gemailed via contact. 2x een tweet gestuurdOxbow wrote:Dat is wel raar ja, want heb hem inderdaad ook vanmiddag gekregen.
Misschien ff contact opnemen met Fusion?en heb net een laatste poging gedaan door direct te mailen naar shop@fusionbv.com
Haha held wist je dat nog niet?Project 141 wrote:Wajoow heb net een meesterlijke ontdekking gedaan!
JE HEBT ZO'N KNOPJE WAARMEE JE NAAR HET EERSTE ONGELEZEN BERICHT IN EEN TOPIC GAAT!!!
hou jij het nou maar bij dildo's qnalquttieQnalQut wrote:pff ik ben een toetsenbord van me zusje aan het installeren, en dat ding, wil het verdomme gewoon niet doen :')
ech epic, en dan druk je met je muis, die doet het wel.. op het "help" knopje, zodat je via die site geholpen kunt worden,
moet je vervolgens nog alles gaan typen, om erachter te komen wat voor soort probleem het is :')
de techniek van tegenwoordig :')
lol dat wist ik ook nietProject 141 wrote:Wajoow heb net een meesterlijke ontdekking gedaan!
JE HEBT ZO'N KNOPJE WAARMEE JE NAAR HET EERSTE ONGELEZEN BERICHT IN EEN TOPIC GAAT!!!
Blegh, potc vind ik echt boutfilmsrobkuh1990 wrote:Pirates of the Carribean kijken