10.Olijfboompje wrote:Geven jullie ook altijd maar een random cijfer, omdat jullie te lui zijn om het nummer te luisteren van de voorgaande persoon?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
NiceDaveytl wrote:10.Olijfboompje wrote:Geven jullie ook altijd maar een random cijfer, omdat jullie te lui zijn om het nummer te luisteren van de voorgaande persoon?
nopes een kenner hoeft niks op te zoekenOlijfboompje wrote:Geven jullie ook altijd maar een random cijfer, omdat jullie te lui zijn om het nummer te luisteren van de voorgaande persoon?
Ken jij dan de track Wasted Penguinz - Melancholia?The Anim0l wrote:nopes een kenner hoeft niks op te zoekenOlijfboompje wrote:Geven jullie ook altijd maar een random cijfer, omdat jullie te lui zijn om het nummer te luisteren van de voorgaande persoon?
een 7 mij iets te vrolijk maar kan er mee door:POlijfboompje wrote:Ken jij dan de track Wasted Penguinz - Melancholia?The Anim0l wrote:nopes een kenner hoeft niks op te zoekenOlijfboompje wrote:Geven jullie ook altijd maar een random cijfer, omdat jullie te lui zijn om het nummer te luisteren van de voorgaande persoon?
anarky - daywalker
Die heb je opgezocht en geluisterdThe Anim0l wrote:
een 7 mij iets te vrolijk maar kan er mee door:P
anarky - daywalker
Ik kap er nu maar mee
Mijn onzinbui is voorbij
waarom zou k die nou weer opgezocht moeten hebbenOlijfboompje wrote:Die heb je opgezocht en geluisterdThe Anim0l wrote:
anarky - daywalker
Ik kap er nu maar mee
Mijn onzinbui is voorbij
Jij bent tok van de hard keur.The Anim0l wrote:waarom zou k die nou weer opgezocht moeten hebbenOlijfboompje wrote:Die heb je opgezocht en geluisterdThe Anim0l wrote:
anarky - daywalker
Ik kap er nu maar mee
Mijn onzinbui is voorbij
Jij bent tok van de hard keur.[/quote]Olijfboompje wrote:
waarom zou k die nou weer opgezocht moeten hebben
en HS
wat k echt al langer luister dan HC
maar de HS van tegenwoordig boeit me niet meer zoveel, komt gewoon teveel uit/lijkt allemaal op elkaar en als je een nieuwe track luisterd is er voordat ie is afgelopen al weer nieuwe track uit van de zelfde artiest.
k blijf t wel luisteren maar hou me niet meer bezig met artiest/tracknamen, maar soms onthoud k wel is wat
Idem dito, sinds een maandje of 3 vind ik het steeds saaier worden. Nouja we gaan way off topic;The Anim0l wrote:maar de HS van tegenwoordig boeit me niet meer zoveel, komt gewoon teveel uit/lijkt allemaal op elkaar en als je een nieuwe track luisterd is er voordat ie is afgelopen al weer nieuwe track uit van de zelfde artiest.
The Prophet - Chubby
Oh, haha, dat dacht ik altijdThe Anim0l wrote:
en HS![]()
wat k echt al langer luister dan HC![]()
maar de HS van tegenwoordig boeit me niet meer zoveel, komt gewoon teveel uit/lijkt allemaal op elkaar en als je een nieuwe track luisterd is er voordat ie is afgelopen al weer nieuwe track uit van de zelfde artiest.
k blijf t wel luisteren maar hou me niet meer bezig met artiest/tracknamen, maar soms onthoud k wel is wat(zoals die pinguin track)
Solly
Es tut mir leid tot in het diepste van mijn endeldarm.
7STAN- wrote:Idem dito, sinds een maandje of 3 vind ik het steeds saaier worden. Nouja we gaan way off topic;The Anim0l wrote:maar de HS van tegenwoordig boeit me niet meer zoveel, komt gewoon teveel uit/lijkt allemaal op elkaar en als je een nieuwe track luisterd is er voordat ie is afgelopen al weer nieuwe track uit van de zelfde artiest.
The Prophet - Chubby
analogic disturbance - wait a sec (rave mix)
5
Alphaverb & Intractable One - Roots of Evil
Dat nummer ken niet, maar op basis van de titel: een 10, hahahaOlijfboompje wrote:Oh, haha, dat dacht ik altijdThe Anim0l wrote:
en HS![]()
k blijf t wel luisteren maar hou me niet meer bezig met artiest/tracknamen, maar soms onthoud k wel is wat(zoals die pinguin track)
Solly
die grap is al geweest = niet grappig meermr_vertigo wrote:Dat nummer ken niet, maar op basis van de titel: een 10, hahahaOlijfboompje wrote:Oh, haha, dat dacht ik altijdThe Anim0l wrote:
en HS![]()
Solly
Oh haha, nja kan gebeuren, moest gewoon erg lachen om die comment van Olijf!
7.5_theon_ wrote:5
B-Front - Virus
8Roebén wrote:
B-Front - Virus
Titan - Nightmare
Dat vind ik een 9.8 waard, maar het kan altijd betermr_vertigo wrote:Oh haha, nja kan gebeuren, moest gewoon erg lachen om die comment van Olijf!
10Squid wrote:8Roebén wrote:
B-Front - Virus
Titan - Nightmare
TNT & Kutski - Sucksess
8, heerlijk plaatje qua sfeer en kicksD-Nemacyst wrote:10Squid wrote:8Roebén wrote:
B-Front - Virus
Titan - Nightmare
TNT & Kutski - Sucksess
Wildstylez - I see stars
lekker nummer 8,5!Olijfboompje wrote: Wildstylez - I see stars
B-Front - 1001 Nights
7,12basb wrote:lekker nummer 8,5!Olijfboompje wrote: Wildstylez - I see stars
B-Front - 1001 Nights
The Anarchist - The Skreetch