9
Luna - Unlocked
Luna - Unlocked
7DarkestSymphony wrote:4.. niks aan die plaat!
Drokz - Shotta
4 voor Unlocked? Dat is 1 van de beste reverse basses ooit gemaakt imoDarkestSymphony wrote:4.. niks aan die plaat!
Om een post op de eerste pagina terug te halen:Grozny wrote:Misschien tijd om een splitsing te maken van dit topic tussen hardstyle/hardcore?
Zie hier bijna alleen maar hardcore tracks staan en die kan ik niet echt goed beoordelen omdat het gewoon niet helemaal mijn ding is.
En daar ben ik het persoonlijk zeker mee eens. En daarbij...er staat genoeg HS hoor.hidde wrote:Doe gewoon ''geef een cijfer voor de track boven je''
Dat is wel lachen, dan horen mensen noodgedwongen ook nog eens iets anders dan wat ze normaal zouden luisteren(als we ons tenminste niet beperken tot hardstyle).
dus? je kan de track toch luisteren en dn beoordelen.. betekend niet dat je gelijk into de hardcore moet maar luisteren kan geen kwijt en miss zit er wel een lekker plaatje tussen weet jij veel!Grozny wrote:Misschien tijd om een splitsing te maken van dit topic tussen hardstyle/hardcore?
Zie hier bijna alleen maar hardcore tracks staan en die kan ik niet echt goed beoordelen omdat het gewoon niet helemaal mijn ding is.
vind het persoonlijk niet echt een toppplaat!Pommer wrote:4 voor Unlocked? Dat is 1 van de beste reverse basses ooit gemaakt imoDarkestSymphony wrote:4.. niks aan die plaat!
5 Die pitch is echt belachelijk.Pommer wrote:Afflictive![]()
Erg dik nummer: 8,5
Hardstyle Masterz - Risk
7 . is ok.Dutchvini wrote:8,5
Ik vind hem beter dan het origineel![]()
Noisecontroller & Toneshifterz - Psychedelic Unite ( The Machine States His Mind Mix)
2006 is 567482 - Thunderdome 2006 Anthem (Aka JDX)Intervention wrote:9 (heel dik)
Promo & Drokz - Thunderdome Anthem 2007