9
Live Hard Now- Thera (Ground Zero 2011 Anthem)
Live Hard Now- Thera (Ground Zero 2011 Anthem)
Volgens mij is Chris One nog altijd één iemandSteffnov wrote:7.0, degelijke plaat, maar heb ze van deze mannen beter gehoord
8,5kakbout wrote:7
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
Alleen is het een collab met Sasha F, was Mr Lellebel alleen vergeten erbij te voegen.Henk-Jan wrote:Volgens mij is Chris One nog altijd één iemandSteffnov wrote:7.0, degelijke plaat, maar heb ze van deze mannen beter gehoord
Recruit een collab? Echt niet, dat is een solotrack van Chris One..Steffnov wrote:Alleen is het een collab met Sasha F, was Mr Lellebel alleen vergeten erbij te voegen.Henk-Jan wrote:Volgens mij is Chris One nog altijd één iemandSteffnov wrote:7.0, degelijke plaat, maar heb ze van deze mannen beter gehoord
As for Love Goes Down, een 5je, Doctor P kan zoveel beter...
The Outside Agency - The Machinery of Death (Parts 1, 2 and 3)
Ik ben het niet vergetenSteffnov wrote:Ik ga er vanuit dat TiLLT zelf wel weet wie hun platen maakt:
Mr Lellebel wrote:Ik ben het niet vergetenSteffnov wrote:Ik ga er vanuit dat TiLLT zelf wel weet wie hun platen maakt:Op Discogs staat dat Recruit een solo plaat is van Chris One
ON: 7,0
Golden Coast - Ivory (Scot Project Rmx)
En ook op de officiële site staat het nu ja. Blijkbaar had de TiLLT YT kanaal het fout. Ach ja...Discogs wrote:B1 "Recruit" is a solo track from Chris One, there was a mistake from the label releasing it as a collaboration.
0.0 Kan hem niet vinden op Youtube.The Anim0l wrote:6.5
axe & anim0l - frozen magic in pure darkness![]()
als je gewoon op de titel zoekt vind je m zoRamirez wrote:0.0 Kan hem niet vinden op Youtube.The Anim0l wrote:6.5
axe & anim0l - frozen magic in pure darkness![]()
![]()
Activator - Move Your Feet