Ik vond het ook super.
Zin in AC4
Zin in AC4
Als er geen uitdaging in een spel zit ben ik niet snel geneigd om het te spelen of als leuk te ervaren.AniThing wrote:en dat maakt het minder leuk?
doeje nu ook bij gamemania/freerecordshopFusionmania wrote:Zal vast een mooi ding worden maar niks voor mij, omdat je moet gaan betalen voor 2e handse games
Ik kan zo lachen om dit soort mensen, hij neem het echt veels te serieusGrozny wrote:Xbox reveal, wat een flop zeg![]()
Dit vat het zo'n beetje wel samen waarom:
View on YouTube
http://www.gamequarter.be/nieuws/ps4-ve ... 0513173342kwee nog nie xbox ga bij ea, cod, en nog een paar komt alee extra paks eerder uit +- een maand
dus maar norm ga ik voo xbox omdak een ps3 heb gehad dus zijn er trouwens prijzen bekend
De vraag is maar hoeveel van die functies hier in nederland beschikbaar en functionerend zijn. Het zijn wel mooie praatjes dat je alle zenders kunt kijken, allemaal extra informatie, films via netflix, dat alles geldt (vooralsnog) alleen voor Amerika! Ze hebben een deal gesloten met de grootste kabelmaatschappij om dit alles mogelijk te maken, in Amerika! Zullen ze hier ook allemaal deals gaan sluiten met kpn, ziggo, upc, maatschappijen in andere delen van europa, om dat voor elkaar te krijgen? Lijkt me zeer sterk.Nijidik wrote:Geef mij die Xbox One maar over de PS4, kan ik lekker na het gamen (Ja mensen, dat kan ook op de Xbox One!) Eredivie Live kijken o.i.d..