Nijidik schreef:
Geef mij die Xbox One maar over de PS4, kan ik lekker na het gamen (Ja mensen, dat kan ook op de Xbox One!) Eredivie Live kijken o.i.d..
De vraag is maar hoeveel van die functies hier in nederland beschikbaar en functionerend zijn. Het zijn wel mooie praatjes dat je alle zenders kunt kijken, allemaal extra informatie, films via netflix, dat alles geldt (vooralsnog) alleen voor Amerika! Ze hebben een deal gesloten met de grootste kabelmaatschappij om dit alles mogelijk te maken, in Amerika! Zullen ze hier ook allemaal deals gaan sluiten met kpn, ziggo, upc, maatschappijen in andere delen van europa, om dat voor elkaar te krijgen? Lijkt me zeer sterk.
Ik ben zeer sceptisch vooralsnog, beide consoles hebben nog te weinig laten zien om nu al een oordeel te vellen.
De games zagen er fenomenaal uit, alleen de vraag is of het allemaal volledig ingame was of gewoon een CGI. (Forza of FIFA bijvoorbeeld)
Het idee dat de PS4 zich meer gaat richten op gamers, en niet per se het enige apparaat in de huiskamer wil zijn, is naar mijn mening beter. Het is de vraag of ze dit ook gaat lukken.