Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het ook super. :cool:
Zin in AC4 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:00 

Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=PulmMaXxzwk
Trailer voor de nieuwe Batman. Arkham Origins ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:09 

AniThing schreef:
en dat maakt het minder leuk?

Als er geen uitdaging in een spel zit ben ik niet snel geneigd om het te spelen of als leuk te ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

Xbox One dus aangekondigd :)

Afbeelding

Ik ben tevreden met hetgeen is laten zien! Mooi design voor zowel console maar vooral controller. Vooruitgang in grafische techniek kon ik goed zien, zag er erg tof uit. En de bevestiging dat de console er dit jaar nog komt is erg fijn. De rest van de presentatie keek ik niet naar uit en boeide me ook niet. De andere functies gebruik ik amper en de games zie je op de E3 wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 21:42 

Hardtraxx Veteran

Zal vast een mooi ding worden maar niks voor mij, omdat je moet gaan betalen voor 2e handse games >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

Wired meldt dat je waarschijnlijk moet betalen om 2e hands spellen te "unlocken" (benieuwd hoe dat gaat werken), dat je camera altijd aan zal staan en "online only" een optie voor ontwikkelaars zal zijn. Ik moet het nog maar zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 02:10 

Hardtraxx Veteran

Xbox reveal, wat een flop zeg :lol: :lol:

Dit vat het zo'n beetje wel samen waarom:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 07:54 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Zal vast een mooi ding worden maar niks voor mij, omdat je moet gaan betalen voor 2e handse games >.<

doeje nu ook bij gamemania/freerecordshop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:16 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Xbox reveal, wat een flop zeg :lol: :lol:

Dit vat het zo'n beetje wel samen waarom:

Ik kan zo lachen om dit soort mensen, hij neem het echt veels te serieus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:38 

Microsoft, your Xbox ruled the console market. Well, actually not the Xbox but the Wii, but let's not focus on the Wii right now.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:49 

Hardtraxx Veteran

Vind AngryJoe echt een held, heeft echt een passie voor gaming en de toekomst ervan. Geeft ook vaak erg goeie reviews. Plus, het is ook gewoon erg vermakelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:25 

Hardtraxx Veteran

ik koop m toch wel

mensen vergeten dat veel opties alleen murica only is en hier toch niet verschijnen (of iig niet de eerste 2/3 jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Ik ga dus echt geen 20 min van mijn kostbare tijd verspillen door naar een dikke vette verslaafde gamenerd te zitten kijken die zijn mening deelt over games/consoles en daar ook veel te serieus over door blijft ratelen, en ik snap ook niet dat mensen dat doen :p
Kijk een film ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

Tja, als je er niet om kan lachen, snap ik dat je er geen 20 minuten naar wilt kijken :P Zelf kijk ik er ook geen 20 minuten van, maar gewoon beetje doorheen skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

Heb m wel helemaal gekeken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:44 

Hardtraxx Elite

Xbox one fail >.<
Nog maar even de E3 afwachten, maar hoe het er nu voor staat koopt dus bijna 90% (volgens gamespot) van de gamers een ps4 lol xd
http://www.gamequarter.be/nieuws/ps4-ve ... zich-horen

Maargoed dat zal vast wel loslopen, ben erg benieuwd naar de officiele releasedatum, verkoopprijs en verdere specs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

1 van die reacties :lol:

Citaat:
kwee nog nie xbox ga bij ea, cod, en nog een paar komt alee extra paks eerder uit +- een maand
dus maar norm ga ik voo xbox omdak een ps3 heb gehad dus zijn er trouwens prijzen bekend

http://www.gamequarter.be/nieuws/ps4-ve ... 0513173342
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 23:31 

Hardtraxx Addict

Grappig dat iedereen nu zegt dat de Xbox One alleen maar meer multimedia is geworden, maar niemand die zegt dat het minder om de games draait, Microsoft is de kern van het apparaat echt niet vergeten. Geef mij die Xbox One maar over de PS4, kan ik lekker na het gamen (Ja mensen, dat kan ook op de Xbox One!) Eredivie Live kijken o.i.d.. Microsoft heeft 15 exclusives die binnen een jaar na verschijnen van de X1 uitkomen, waarvan 7 compleet nieuwe ip's. Ja, Sony legde de nadruk iets meer op games 2 maanden geleden, maar dat komt alleen maar omdat over 3 weken de E3 er al weer is, en Microsoft wil niet al haar kruit al verschieten zo dicht bij het evenement.

Mijn voorkeur neigt iets meer naar de X1 dan de PS4, vanwege het feit dat ik een Xbox Live account al heb en omdat de controllers imo een stuk fijner zijn bij de Xboxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 00:36 

Hardtraxx Veteran

kun je nog beter dat ding met die dienblad-controller kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 09:38 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:
Geef mij die Xbox One maar over de PS4, kan ik lekker na het gamen (Ja mensen, dat kan ook op de Xbox One!) Eredivie Live kijken o.i.d..

De vraag is maar hoeveel van die functies hier in nederland beschikbaar en functionerend zijn. Het zijn wel mooie praatjes dat je alle zenders kunt kijken, allemaal extra informatie, films via netflix, dat alles geldt (vooralsnog) alleen voor Amerika! Ze hebben een deal gesloten met de grootste kabelmaatschappij om dit alles mogelijk te maken, in Amerika! Zullen ze hier ook allemaal deals gaan sluiten met kpn, ziggo, upc, maatschappijen in andere delen van europa, om dat voor elkaar te krijgen? Lijkt me zeer sterk.

Ik ben zeer sceptisch vooralsnog, beide consoles hebben nog te weinig laten zien om nu al een oordeel te vellen.
De games zagen er fenomenaal uit, alleen de vraag is of het allemaal volledig ingame was of gewoon een CGI. (Forza of FIFA bijvoorbeeld)

Het idee dat de PS4 zich meer gaat richten op gamers, en niet per se het enige apparaat in de huiskamer wil zijn, is naar mijn mening beter. Het is de vraag of ze dit ook gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 10:51 

Hardtraxx Veteran

Wie krijgt hier nog meer nog steeds kippenvel van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:49 

Hardtraxx Elite

weet iemand of je ergens wat goedkoper xbox live gold kan kopen? denk niet dat het kan maar vraag t toch maar even hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:22 

Hardtraxx Addict

http://www.xbox360gold.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:45 

Hardtraxx Elite

http://www.psx-sense.nl/126640/gta-v-sp ... gekondigd/

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:52 

Hardtraxx Elite

@Nijidik Thanks! :D

wow ziet er echt vet uit GTA V :oh:
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 450  Volgende