Nee PS2. PS3 heb ik niet.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Need For Speed World is echt TE verslavend.
Company Of Heroes Ownd Iedere Andere Rts (Op C&C 3 & Ra2 (Goede Oude Tijden
))
Heel wat uurtjes al aan deze toppers bestaad
Heel wat uurtjes al aan deze toppers bestaad
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
haha heb ik ookd e halve dag gespeel dvandaagTeknizion wrote:Need For Speed World is echt TE verslavend.
-
G
Teknizion wrote:Need For Speed World is echt TE kut.
Wat is je nickname? Dan add ik je effedj-rico01 wrote:haha heb ik ookd e halve dag gespeel dvandaagTeknizion wrote:Need For Speed World is echt TE verslavend.
-
A
Heb leuk tooltje voor MW2, kan eigen server hosten en cheaters kicken 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
djrico01 uiteraardTeknizion wrote:Wat is je nickname? Dan add ik je effedj-rico01 wrote:haha heb ik ookd e halve dag gespeel dvandaagTeknizion wrote:Need For Speed World is echt TE verslavend.
Mario Kart ''Double Dash'' @ Gamecube FTW! 
En jij bent over een week of 3 je VAC status kwijtAlmighty wrote:Heb leuk tooltje voor MW2, kan eigen server hosten en cheaters kicken
Modern Warfare 2 :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
-
G
NFS :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')Teknizion wrote:Modern Warfare 2 :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
-
A
VAC DisabledTakkU wrote:En jij bent over een week of 3 je VAC status kwijtAlmighty wrote:Heb leuk tooltje voor MW2, kan eigen server hosten en cheaters kicken
Ik kwam dit filmpje tegen op de site van Bungie.
De chauffeur denkt ff slim te zijn.
View on YouTube
View on YouTube
-
G
loooooloostzaner wrote:Ik kwam dit filmpje tegen op de site van Bungie.
View on YouTube
epic fail
:')
Ik heb CoD UO even weer geinstalleerd, en ik ben me Rifle Aim nog lang niet kwijt
Kom eens langs in GITS Rhine oid heren
Me tag is ~`[ Thund3R ]`~ // RBA.
Ik heb CoD UO even weer geinstalleerd, en ik ben me Rifle Aim nog lang niet kwijt
ik ben die 2de install cd van cod uo kwijtThund3R wrote::')
heb overal gezocht maar kan hem niet vinden en ik kan me ook niet meer herinneren dat ik hem heb uitgeleend
download gwn een .ISO torrent en gebruik jou legale key bij het installeren. Dan werkt hij prima hoor.
-
A
Medal Of Honor Limited Edition-NoGrp.rar
Lekker snel op FTD
Lekker snel op FTD
Ik speel:
MW2
Just Cause 2
Mafia 2
GTAIV(ook expansion)
verder heb ik de hele COD-reeks gespeeld en ook veel GTA en BF
ben het gamen de laatste tijd een beetje beu op Mafia 2 na maar die heb ik nu ook uitgespeeld
MW2
Just Cause 2
Mafia 2
GTAIV(ook expansion)
verder heb ik de hele COD-reeks gespeeld en ook veel GTA en BF
ben het gamen de laatste tijd een beetje beu op Mafia 2 na maar die heb ik nu ook uitgespeeld
-
A
Geen idee, singleplayer schijnt 100% te werken, ben benieuwd, over 2u binnenRickie wrote:nee donderdag toch?
Laatste tijd alleen maar FIFA 11, probeer beetje beter te worden, en het gaat ook met de dag een stukje beter.
Speel nu professioneel (Ik weet het, kutniveau), en heb na 23 wedstrijden in de competitie 3 doelpunten tegen en 26 voor.
Heb echt ontzettend veel moeite met scoren nog, denk dat ook 20 van de 26 doelpunten zijn gemaakt met de kop.
Toen Fifa 11 nog niet uit was, speelde ik altijd Modern Warfare 2
Vooral de private matches met vrienden in Rust waren geniaal
Speel nu professioneel (Ik weet het, kutniveau), en heb na 23 wedstrijden in de competitie 3 doelpunten tegen en 26 voor.
Heb echt ontzettend veel moeite met scoren nog, denk dat ook 20 van de 26 doelpunten zijn gemaakt met de kop.
Toen Fifa 11 nog niet uit was, speelde ik altijd Modern Warfare 2
Vooral de private matches met vrienden in Rust waren geniaal