mr_vertigo schreef:
Het competitie element in de game is zo erg veranderd (multiplayer). Al die COD achtige aanpassingen doen de Halo-factor slinken. Tis wss best een vette game, maar tis gewoon geen halo meer... Fucking percs enzo moet ik niet. Ik wil een BR, vette gruwelijke maps en een goed ranking systeem!
Kijk ook ff naar de MLG pro league. In Halo 3 tijden was deze immens populair en vlogen de miljoenen over de toonbank. Spelers werden als helden ontvangen en live uitgezonden op TV. Tegenwoordig is daar niet veel meer van over.
Halo 4 en Halo 3 zijn gewoon niet te vergelijken. Ik <3 de halo 3 gameplay en voor een snellere MP shooter speel ik tegenwoordig modern warfare.
Het is erg veranderd, true. Echter zijn het factoren die bijdragen aan de gameplay en niet eens bizar veel veranderen. Wat mij betreft mogen armor dingetjes weg, maar qua perks is het wel zeker iets wat toevoegt. In positieve zin.
Ik vind het meer Halo dan hiervoor qua online gameplay. Het heeft meer die CE feeling door de wat tragere gameplay. BR tegenover de DMR vind ik juist een goede toevoeging. Vooral op het oog van keuze vrijheid. Wel vind ik het zonde dat je ermee start in plaats van dat je ze moet verdienen. Dat zou qua gameplay nog meer toevoegen. Nu heb je min of meer al twee sterke wapens.
Ik ben het met je eens dat het meer op CoD gaat lijken, maar daar kan je ook langs kijken. Ik zie liever dat game modes verminderd worden en dat Team Doubles toegevoegd worden.
Pro League is sowieso tegenwoordig achterhaald. Probeer maar eens een team te vinden waarin je goed kan spelen. De toevoeging van XBL party's hebben een doodsteek gegeven aan multiplayer vanwege dat je niet meer communiceert.