Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 16:53 

Hardtraxx Elite

Maar us aan GTA 4 begonnen
na 2 jaar weer uit het stof gehaald :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Geef goede AC3 crack.

Die is er al hoor. Hitman absolution is 25 gb wtf man gaat echt nergens meer over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Idd, heb hem al :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Wie gaat de nieuwe Wii-U kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Dat zou vrij stompzinnig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:24 

Hardtraxxer

Jongens. We hebben een Steam Autumn Sale :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Chukkels schreef:

Y that?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Firetrap schreef:
Chukkels schreef:

Y that?

Omdat ze voornamelijk games uitbrengen die voor hun doelgroep geschikt zijn ( lees kids onder de 14 en huismoeders ). Daarnaast zal de technologie zwaar achterhaald zijn tov de nieuwe Playstation en Xbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:40 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Chukkels schreef:
Firetrap schreef:

Y that?

Omdat ze voornamelijk games uitbrengen die voor hun doelgroep geschikt zijn ( lees kids onder de 14 en huismoeders ). Daarnaast zal de technologie zwaar achterhaald zijn tov de nieuwe Playstation en Xbox.

Maar dan kunnen de spellen nog wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Die komen voorlopig ook nog lang niet uit. En de games worden niet alleen door Nintendo gemaakt hé. De Wii U loopt op dit moment voor qua technische aspecten op de X-Box en PS3. Dus games als MW2 en AC3 zullen op de U veel beter en mooier lopen dan op de huidige generatie consoles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:16 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Firetrap schreef:

Die komen voorlopig ook nog lang niet uit. En de games worden niet alleen door Nintendo gemaakt hé. De Wii U loopt op dit moment voor qua technische aspecten op de X-Box en PS3. Dus games als MW2 en AC3 zullen op de U veel beter en mooier lopen dan op de huidige generatie consoles.

Veel developers zeggen dat de wii U juist achterloopt tov de xbox en ps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Firetrap schreef:

Uhu :P
http://tweakers.net/nieuws/85669/ontwik ... e-cpu.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 08:36 

Hardtraxx Veteran

Precies dat, je moet gewoon geen wii aanschaffen voor shooters e.d. want je krijgt er geheid spijt van. Wat betreft de andere spellen, dat kan idd je ding zijn dus dan is er weinig aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:37 

ik heb ook een wii voor super smash brothers! echt leuk spel weet neit of er iemand het ook speelt?
is er verder ook nog iemand die ook op runescape zit? zou lauw zijn om een keer samen te pken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:01 

Runescape, dat is toch dat slap aftreksel van WoW?
Been there done that, voor 1 uur ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:01 

BvG50 schreef:
PeterJ1998 schreef:
ik heb ook een wii voor super smash brothers! echt leuk spel weet neit of er iemand het ook speelt?
is er verder ook nog iemand die ook op runescape zit? zou lauw zijn om een keer samen te pken!

hou op met je lauw, homo.

en Wii / Runescape ? wtf ...

ik heb dit gemeld. je hoeft me niet uit te schellden oke?

Ik heb je niets gedaan ofwel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:04 

Hardtraxx Addict

PeterJ1998 schreef:

Nou, je irriteert me. En je bent zowaar de eerste hardtraxx member waar ik me echt aan erger.
Je lijkt echt een troll, en zeggen dat hardcore voor domme mensen is echt het domste wat ik ooit gehoord heb.
(lees je eigen welkomst topic). :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:10 

BvG50 schreef:
PeterJ1998 schreef:

Nou, je irriteert me. En je bent zowaar de eerste hardtraxx member waar ik me echt aan erger.
Je lijkt echt een troll, en zeggen dat hardcore voor domme mensen is echt het domste wat ik ooit gehoord heb.
(lees je eigen welkomst topic). :')

doe het zelf ik heb sorry gezegd en waarom ik het hardcore niet lauw vindt oke? En waarom irriteer ik je man? ik vind het echt niet lauw als ik iemand irriteer dus als je me verteld waarom je het niet lauw vind kunnen we misschien ooit vriende zijn :) !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:20 

Hardtraxx Addict

PeterJ1998 schreef:
doe het zelf ik heb sorry gezegd en waarom ik het hardcore niet lauw vindt oke? En waarom irriteer ik je man? ik vind het echt niet lauw als ik iemand irriteer dus als je me verteld waarom je het niet lauw vind kunnen we misschien ooit vriende zijn :) !!

Je excuses heb ik niet gelezen, en die hoef ik ook helemaal niet. Ik voel mij persoonlijk niet beledigd, want ik luister tegenwoordig ook (bijna) geen hardcore. Maar het is natuurlijk niet leuk voor de liefhebbers op dit forum.
Verder raad ik je aan niet 4 keer 'lauw' te gebruiken in 1 post / zin. Leest nogal irritant.
Ik heb ook echt een hekel aan dat irritante woord, helemaal als ik het 35487 keer in een post moet lezen.
Bovendien heb ik dit ook al gezegd in mijn vorige post, maar alsnog lees ik het nu 56 x. (wss met opzet dan)
Verder heb ik niks persoonlijks tegen jou, vind dat gewoon erg frusterend. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Rot op banaanslak
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Beetje jammer dat je zo op de man af reageert, Peter bedoeld het helemaal niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:35 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Rot op banaanslak

haha :P zou het zo zijn ...
Firetrap schreef:
Beetje jammer dat je zo op de man af reageert, Peter bedoeld het helemaal niet slecht.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 15:50 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
Jurheinen schreef:
Rot op banaanslak

Schijnt dat het Kaboem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 16:21 

Kraak... Piep...

Jurheinen schreef:
BvG50 schreef:
Jurheinen schreef:
Rot op banaanslak

Schijnt dat het Kaboem is.

Wie het ook is, blijkt maar weer dat ze geen leven hebben zonder hardtraxx.
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic