Maar us aan GTA 4 begonnen
na 2 jaar weer uit het stof gehaald
na 2 jaar weer uit het stof gehaald
Die is er al hoor. Hitman absolution is 25 gb wtf man gaat echt nergens meer overHenk-Jan wrote:Geef goede AC3 crack.
Dat zou vrij stompzinnig zijn.Chukkels wrote:Wie gaat de nieuwe Wii-U kopen?
Y that?Firetrap wrote:Dat zou vrij stompzinnig zijn.Chukkels wrote:Wie gaat de nieuwe Wii-U kopen?
Omdat ze voornamelijk games uitbrengen die voor hun doelgroep geschikt zijn ( lees kids onder de 14 en huismoeders ). Daarnaast zal de technologie zwaar achterhaald zijn tov de nieuwe Playstation en Xbox.Chukkels wrote:Y that?Firetrap wrote:Dat zou vrij stompzinnig zijn.Chukkels wrote:Wie gaat de nieuwe Wii-U kopen?
Maar dan kunnen de spellen nog wel leuk zijn.Firetrap wrote:Omdat ze voornamelijk games uitbrengen die voor hun doelgroep geschikt zijn ( lees kids onder de 14 en huismoeders ). Daarnaast zal de technologie zwaar achterhaald zijn tov de nieuwe Playstation en Xbox.Chukkels wrote:Y that?Firetrap wrote: Dat zou vrij stompzinnig zijn.
Die komen voorlopig ook nog lang niet uit. En de games worden niet alleen door Nintendo gemaakt hé. De Wii U loopt op dit moment voor qua technische aspecten op de X-Box en PS3. Dus games als MW2 en AC3 zullen op de U veel beter en mooier lopen dan op de huidige generatie consoles.Firetrap wrote:Omdat ze voornamelijk games uitbrengen die voor hun doelgroep geschikt zijn ( lees kids onder de 14 en huismoeders ). Daarnaast zal de technologie zwaar achterhaald zijn tov de nieuwe Playstation en Xbox.
Veel developers zeggen dat de wii U juist achterloopt tov de xbox en ps.Chukkels wrote:Die komen voorlopig ook nog lang niet uit. En de games worden niet alleen door Nintendo gemaakt hé. De Wii U loopt op dit moment voor qua technische aspecten op de X-Box en PS3. Dus games als MW2 en AC3 zullen op de U veel beter en mooier lopen dan op de huidige generatie consoles.Firetrap wrote:Omdat ze voornamelijk games uitbrengen die voor hun doelgroep geschikt zijn ( lees kids onder de 14 en huismoeders ). Daarnaast zal de technologie zwaar achterhaald zijn tov de nieuwe Playstation en Xbox.
UhuChukkels wrote:Die komen voorlopig ook nog lang niet uit. En de games worden niet alleen door Nintendo gemaakt hé. De Wii U loopt op dit moment voor qua technische aspecten op de X-Box en PS3. Dus games als MW2 en AC3 zullen op de U veel beter en mooier lopen dan op de huidige generatie consoles.Firetrap wrote:Omdat ze voornamelijk games uitbrengen die voor hun doelgroep geschikt zijn ( lees kids onder de 14 en huismoeders ). Daarnaast zal de technologie zwaar achterhaald zijn tov de nieuwe Playstation en Xbox.
ik heb dit gemeld. je hoeft me niet uit te schellden oke?BvG50 wrote:hou op met je lauw, homo.PeterJ1998 wrote:ik heb ook een wii voor super smash brothers! echt leuk spel weet neit of er iemand het ook speelt?
is er verder ook nog iemand die ook op runescape zit? zou lauw zijn om een keer samen te pken!
en Wii / Runescape ? wtf ...
Nou, je irriteert me. En je bent zowaar de eerste hardtraxx member waar ik me echt aan erger.PeterJ1998 wrote: ik heb dit gemeld. je hoeft me niet uit te schellden oke?
Ik heb je niets gedaan ofwel?
doe het zelf ik heb sorry gezegd en waarom ik het hardcore niet lauw vindt oke? En waarom irriteer ik je man? ik vind het echt niet lauw als ik iemand irriteer dus als je me verteld waarom je het niet lauw vind kunnen we misschien ooit vriende zijnBvG50 wrote:Nou, je irriteert me. En je bent zowaar de eerste hardtraxx member waar ik me echt aan erger.PeterJ1998 wrote: ik heb dit gemeld. je hoeft me niet uit te schellden oke?
Ik heb je niets gedaan ofwel?
Je lijkt echt een troll, en zeggen dat hardcore voor domme mensen is echt het domste wat ik ooit gehoord heb.
(lees je eigen welkomst topic). :')
Je excuses heb ik niet gelezen, en die hoef ik ook helemaal niet. Ik voel mij persoonlijk niet beledigd, want ik luister tegenwoordig ook (bijna) geen hardcore. Maar het is natuurlijk niet leuk voor de liefhebbers op dit forum.PeterJ1998 wrote: doe het zelf ik heb sorry gezegd en waarom ik het hardcore niet lauw vindt oke? En waarom irriteer ik je man? ik vind het echt niet lauw als ik iemand irriteer dus als je me verteld waarom je het niet lauw vind kunnen we misschien ooit vriende zijn!!
hahaJurheinen wrote:Rot op banaanslak
Firetrap wrote:Beetje jammer dat je zo op de man af reageert, Peter bedoeld het helemaal niet slecht.
Schijnt dat het Kaboem is.BvG50 wrote:hahaJurheinen wrote:Rot op banaanslakzou het zo zijn ...