COD MP heb ik nog nooit echt leuk gevonden.Daveytl wrote:Single player van Black Ops 2 is echt sterk! De multiplayer heb ik eventjes gespeeld maar die vind ik ontzettend tegenvallen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
4/ MW2/ MW3 zijn allemaal erg tof vind ikJVDM wrote:COD MP heb ik nog nooit echt leuk gevonden.Daveytl wrote:Single player van Black Ops 2 is echt sterk! De multiplayer heb ik eventjes gespeeld maar die vind ik ontzettend tegenvallen
Het wordt steeds gekker met de Single Player
Kiezen welke missie je wil spelen met welke wapens, missies á la Red Alert (beschermen van een fucking mooi gebied), tempels overvallen, woestijnstad beschermen waarbij je eerst op een paard door de woestijn heen rent.
Mijn god, wat goed dit
Kiezen welke missie je wil spelen met welke wapens, missies á la Red Alert (beschermen van een fucking mooi gebied), tempels overvallen, woestijnstad beschermen waarbij je eerst op een paard door de woestijn heen rent.
Mijn god, wat goed dit
Gister voor het eerst BOII MP gedaan, is leuker dan wat ik er van had verwacht na het zien van trailers enz. Ouderwetse recept met leuke nieuwe opties. Ook zombiemode is weer erg vet, uitgebreid met allemaal opties, zullen weer genoeg uren in gaan zitten. SP niet gespeeld, maar die is altijd wel weer vet om in ieder geval 1x uit te spelen, dus twijfel ik nu ook niet aan.
Het walgelijke aan die mp is echt die campers. Echt ongekend waar ze wel niet kunnen zitten allemaal.
Ook loopt gewoon iedereen met een silencer rond wat het ook niet makkelijker maakt
Met mw2 sta ik altijd bovenaan maar hier heb ik al moeite een positieve score te krijgen 
Ook loopt gewoon iedereen met een silencer rond wat het ook niet makkelijker maakt
ja ach dat er mensen van de camping zitten was al lang bekendmrazura wrote:Het walgelijke aan die mp is echt die campers. Echt ongekend waar ze wel niet kunnen zitten allemaal.![]()
Ook loopt gewoon iedereen met een silencer rond wat het ook niet makkelijker maaktMet mw2 sta ik altijd bovenaan maar hier heb ik al moeite een positieve score te krijgen
je meot ze gewoon te slim af zijn
vandaag maar ff dagje fulltime gamen....kijken of het ook te doen is in 3D
Black Ops II van m'n ouders gekregen, en neem al mijn lelijke woorden richting deze game terug. Halfuurtje SP gespeeld en 2 uurtjes MP en moet zeggen dat het gewoon erg vet is. Het futuristische waar ik voor vreesde valt reuze mee, het is echt niet dat het hele spel vol met mechs zit etc. Natuurlijk brengt het weinig nieuws maar als je een grote CoD fan net als ik ga je dit gewoon vet vinden. 
Paar uurtjes Guild Wars 2 gespeeld, maar wat een kutspel is dat zeg. Vind het meer een singleplayer game dan een MMo lol. Gelijk verwijdert van mijn pc.
Cod single player interesseert me niet zo veel, maar de multiplayer is weer genieten! Zombie mode ook heel leuk btw
Hebben ze flink uitgebreid
alweer bijna op anderhalve prestige met BO2 
Level 28 nu online, eindelijk m'n draai gevonden geloof ik. Had gister nog een Ratio van 1.09, nu geklommen naar 1.42 terwijl ik met MW3 beetje tussen de 1.9 en 2 inzat. :')
Ik begon juist goed (K/D van 3), maar nadat ik best lang met een maatje split-screen heb gespeeld heb ik nu nog maar een K/D van 1,5 á 2 :')
Socializerz wrote:AniThing wrote:alweer bijna op anderhalve prestige met BO2![]()
Lvl 19 online en al redelijk ver met de campaign. erg vet!
ja gaat fokking snel misschien ook door dubbel xp weekend
welke modus speel je?
k voornamelijk domination en hark als t meezit bijna elke keer wel tusse de 3000/4000 punte
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Ik zit nu lekker into Halo 4. Big Team Deathmatch op Ragnarok, Vortex en Exile is genieten.
Socializerz wrote:Ik heb geen dubbel XP, had m niet gepreorderdIk speel vaak demolition. Vind ik wel n fijne gamemode
had m ook niet gepreorderd
maar de mediamarkt hier had teveel teveel games besteld die voor pre-orders waren.
en de spellen die niet gepreorderd waren werden gewoon zo verkocht
Kan geen Zombies en geen MP doen online, hij vindt geen matches. 
Ook alleen sinds vanavond? Want gister en vanmiddag had ik nergens last van.Socializerz wrote:Dat heb ik dus ook. Ik blijf dan uren lang in n lobby zitten. Steeds naar n lobby zoeken maar hij vind niksDakpan wrote:Kan geen Zombies en geen MP doen online, hij vindt geen matches.
Je moet ook gewoon een goede game kopen...Dakpan wrote:Kan geen Zombies en geen MP doen online, hij vindt geen matches.
Oke.oostzaner wrote:Je moet ook gewoon een goede game kopen...Dakpan wrote:Kan geen Zombies en geen MP doen online, hij vindt geen matches.
-
A
Company Of Heroes 2 ge pre-ordered 
Same here! Echt weer zin om dat spel helemaal kapot te spelen als CoH1Almighty wrote:Company Of Heroes 2 ge pre-ordered
-
A
Ik kreeg er 2 gratisch hoedjes voor in TF2 voor 
-
C
Speel eigenlijk alleen LoL nu... verder van de week Mark of the Ninja uitgespeeld