FAAAAAAAAAAAAAAAAKING VET!wrote:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
http://www.gamert.nl/video/bioshock_inf ... rai_1.html
G
Gruwelijk die ga ik zeker kopen
alleen het duurt nog wel ff voordat hij uitkomt
alleen het duurt nog wel ff voordat hij uitkomt
Ik heb zin in een LANparty
bier drinken chips of pizza vreten en heerlijk een potje gamen met je vrienden.

bier drinken chips of pizza vreten en heerlijk een potje gamen met je vrienden.
M
en de hele LAN super fijne hardstylewrote:Ik heb zin in een LANparty
bier drinken chips of pizza vreten en heerlijk een potje gamen met je vrienden.![]()
Ik kan niet gamen met muziek aan. dan concentreer ik me meer op de muziek dan op de game. Behalve als de muziek in game is. zoals bij gta ofzeau
Nog mensen hier met F1 2010 op de PC?
G
idd, ik game ook liever zonder externe muziek.wrote:Ik kan niet gamen met muziek aan. dan concentreer ik me meer op de muziek dan op de game. Behalve als de muziek in game is. zoals bij gta ofzeau
zonder muziek hoor je omgevingsgeluiden veel beter enzo ingame
A
Vice City weer 
G
een platina oudewrote:Vice City weer
A
Op de laptop op school, heerlijk
thugstools
proffessionaltools
nuttytools
comeflywithme
en goan
thugstools
proffessionaltools
nuttytools
comeflywithme
en goan
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Het was toch nuttertools? Wel echt een bazenspel, zeker de beste GTA voor mij.. qua beleving en plezier dan... zeker 5x uitgespeeld 
A
Oja, tenks _0_wrote:Het was toch nuttertools? Wel echt een bazenspel, zeker de beste GTA voor mij.. qua beleving en plezier dan... zeker 5x uitgespeeld
G
idd, egt beste gta ever!wrote:Oja, tenks _0_wrote:Het was toch nuttertools? Wel echt een bazenspel, zeker de beste GTA voor mij.. qua beleving en plezier dan... zeker 5x uitgespeeld
btw: http://www.gamefaqs.com/pc/561641-grand ... ity/cheats
M
Ja ligt natuurlijk aan wat voor soort game hé, bij een mmorpg ofzo is 't soms wel lekker, bij fps games begrijp ik het welwrote:idd, ik game ook liever zonder externe muziek.wrote:Ik kan niet gamen met muziek aan. dan concentreer ik me meer op de muziek dan op de game. Behalve als de muziek in game is. zoals bij gta ofzeau
zonder muziek hoor je omgevingsgeluiden veel beter enzo ingame
G
dat speel ik dus ook nietwrote:Ja ligt natuurlijk aan wat voor soort game hé, bij een mmorpg ofzo is 't soms wel lekker
M
Dat verklaart een hoopwrote:dat speel ik dus ook nietwrote:Ja ligt natuurlijk aan wat voor soort game hé, bij een mmorpg ofzo is 't soms wel lekker
wrote:FAAAAAAAAAAAAAAAAKING VET!wrote:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
http://www.gamert.nl/video/bioshock_inf ... rai_1.html
Net Even Company of Heroes Tales of valor besteld 
net Halo: Reach uitgespeeld.
Ik moest bijna een traantje wegpinken.
G
ging je zo vaak af? :')wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.
Heb je t boek ook gelezen?wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.
wrote:Heb je t boek ook gelezen?wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.
Eindelijk ben ik Fifa 11 voor de 360 in het Engels aan het binnenhalen! Morgen na werk even branden en spelen!
Ben benieuwd...!
nee helaas niet.wrote:Heb je t boek ook gelezen?wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.