FAAAAAAAAAAAAAAAAKING VET!oostzaner wrote:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
http://www.gamert.nl/video/bioshock_inf ... rai_1.html
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Gruwelijk die ga ik zeker kopen
alleen het duurt nog wel ff voordat hij uitkomt
alleen het duurt nog wel ff voordat hij uitkomt
Ik heb zin in een LANparty
bier drinken chips of pizza vreten en heerlijk een potje gamen met je vrienden.

bier drinken chips of pizza vreten en heerlijk een potje gamen met je vrienden.
-
M
en de hele LAN super fijne hardstyleoostzaner wrote:Ik heb zin in een LANparty
bier drinken chips of pizza vreten en heerlijk een potje gamen met je vrienden.![]()
Ik kan niet gamen met muziek aan. dan concentreer ik me meer op de muziek dan op de game. Behalve als de muziek in game is. zoals bij gta ofzeau
Nog mensen hier met F1 2010 op de PC?
-
G
idd, ik game ook liever zonder externe muziek.oostzaner wrote:Ik kan niet gamen met muziek aan. dan concentreer ik me meer op de muziek dan op de game. Behalve als de muziek in game is. zoals bij gta ofzeau
zonder muziek hoor je omgevingsgeluiden veel beter enzo ingame
-
A
Vice City weer 
-
G
een platina oudeAlmighty wrote:Vice City weer
-
A
Op de laptop op school, heerlijk
thugstools
proffessionaltools
nuttytools
comeflywithme
en goan
thugstools
proffessionaltools
nuttytools
comeflywithme
en goan
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Het was toch nuttertools? Wel echt een bazenspel, zeker de beste GTA voor mij.. qua beleving en plezier dan... zeker 5x uitgespeeld 
-
A
Oja, tenks _0_tomb wrote:Het was toch nuttertools? Wel echt een bazenspel, zeker de beste GTA voor mij.. qua beleving en plezier dan... zeker 5x uitgespeeld
-
G
idd, egt beste gta ever!Almighty wrote:Oja, tenks _0_tomb wrote:Het was toch nuttertools? Wel echt een bazenspel, zeker de beste GTA voor mij.. qua beleving en plezier dan... zeker 5x uitgespeeld
btw: http://www.gamefaqs.com/pc/561641-grand ... ity/cheats
-
M
Ja ligt natuurlijk aan wat voor soort game hé, bij een mmorpg ofzo is 't soms wel lekker, bij fps games begrijp ik het welKSwoosh wrote:idd, ik game ook liever zonder externe muziek.oostzaner wrote:Ik kan niet gamen met muziek aan. dan concentreer ik me meer op de muziek dan op de game. Behalve als de muziek in game is. zoals bij gta ofzeau
zonder muziek hoor je omgevingsgeluiden veel beter enzo ingame
-
G
dat speel ik dus ook nietCyrildales wrote:Ja ligt natuurlijk aan wat voor soort game hé, bij een mmorpg ofzo is 't soms wel lekker
-
M
Dat verklaart een hoopKSwoosh wrote:dat speel ik dus ook nietCyrildales wrote:Ja ligt natuurlijk aan wat voor soort game hé, bij een mmorpg ofzo is 't soms wel lekker
KSwoosh wrote:FAAAAAAAAAAAAAAAAKING VET!oostzaner wrote:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
http://www.gamert.nl/video/bioshock_inf ... rai_1.html
Net Even Company of Heroes Tales of valor besteld 
net Halo: Reach uitgespeeld.
Ik moest bijna een traantje wegpinken.
-
G
ging je zo vaak af? :')oostzaner wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.
Heb je t boek ook gelezen?oostzaner wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.
SoundTunerZ wrote:Heb je t boek ook gelezen?oostzaner wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.
Eindelijk ben ik Fifa 11 voor de 360 in het Engels aan het binnenhalen! Morgen na werk even branden en spelen!
Ben benieuwd...!
nee helaas niet.SoundTunerZ wrote:Heb je t boek ook gelezen?oostzaner wrote:net Halo: Reach uitgespeeld.