We hopen op het beste!
geweldige game
Kan de xbox toch niet aanFiretrap wrote:http://www.insidegamer.nl/video/101260/halo-4-scanned-lanceertrailer
Toch jammer dat ze zulke beelden niet in-game gebruiken.
Ja heb het ook gehad. Met een heel gedoe kun je hem nog zelf 'repareren'. Maar dan kun je er 1 a 2 weken mee spelen en krijg je weer yellow light. Ik raadt je aan om een nieuwe te kopen.Wesz91 wrote:PS3 heeft het begeven![]()
Yellow light of dead, teringzooi..
Duurt waarschijnlijk nog veeeeels te lang voordat PS4 komt (nog steeds niks van bekend zover ik weet?)
Enige optie zal een nieuwe kopen zijn want reparatie zal prijzig zijn en geen garantie bieden neem ik aan, iemand ervaring mee?
Vond revelations helemaal niks vergeleken met AC2 en Brotherhood.Jurheinen wrote:Net Assasins Creed Revelations afgemaakt, wat een game![]()
Stoer man!Dakpan wrote:Sorry maar schrikken van een spel is zo 12-jarig..
D-Nemacyst wrote:Godverdomme, na lange tijd geen F.E.A.R. 2 meer te hebben gespeeld ben ik de helft van alle schrikstukken vergeten. Ik weet wel ong wanneer ze komen maar niet waar en hoe. Schrok me gisteravond weer meedere keren de apenknaker.
F.E.A.R. blijft voor mij toch het beste horror spel. (Op 3 na)
Dat is waar, maar alsnog is de game briljant. Sowieso is de hele reeks supervet!chicken wrote:Vond revelations helemaal niks vergeleken met AC2 en Brotherhood.Jurheinen wrote:Net Assasins Creed Revelations afgemaakt, wat een game![]()
Hopelijk voor deeltje 3 weer wel vet.
Leuk spel maar als single player verveelt hij me iets te snel.chicken wrote:Borderlands toch maar aangeschaft. Via Tunggle online spelen werkt voor dit speel toch niet zo geweldig.