Fifa haleeeeen 
::D:D:D:D:DFiretrap wrote:Fifa haleeeeen
::D:D:D:D:DFiretrap wrote:Fifa haleeeeen
Hou hem wel ff in je broek, ok?
Hou hem wel ff in je broek, ok?
Meer naar Halo 4.Firetrap wrote:Nog meer mensen hier die uitkijken naar Dishonored?
JaaaFiretrap wrote:Die ook zeker janovember dacht ik?
Je snapt zelf ook wel dat er dan van gamen niks van terecht komt, of ben je inmiddels zo naïef?Olijfboompje wrote:JaaaFiretrap wrote:Die ook zeker janovember dacht ik?
Heb al een weekendje ingepland met maten.
Ik houd het erbij dat ik zo naïef ben.Chukkels wrote: Je snapt zelf ook wel dat er dan van gamen niks van terecht komt, of ben je inmiddels zo naïef?
Altijd filmpjes maken met epische stickies.Firetrap wrote:Ik ben een fervent liefhebber van mijn blauwe vrienden, de stick grenades.
Red Dead is vet.dawasiknie wrote:LA Noire en Red Dead Redemption gehaald, binnenkort mss ook ff Skyrim aanschaffen. Maar die 2 die ik nu heb + Fifa gaan al genoeg tijd in beslag nemen.
Haha, nu Skyrim nog en dan blijven de gordijnen in huize Sydow een lange tijd dichtdawasiknie wrote:LA Noire en Red Dead Redemption gehaald, binnenkort mss ook ff Skyrim aanschaffen. Maar die 2 die ik nu heb + Fifa gaan al genoeg tijd in beslag nemen.
Met mij chillen?dawasiknie wrote:Achja heb de komende maand toch niks beters te doen
Alle drie al gedaandawasiknie wrote:LA Noire en Red Dead Redemption gehaald, binnenkort mss ook ff Skyrim aanschaffen. Maar die 2 die ik nu heb + Fifa gaan al genoeg tijd in beslag nemen.
Jij bent de titel gamer niet waardig.Almighty wrote:Ik kon LA Noire niet zonder walkthrough doen
WtfAlmighty wrote:Ik kon LA Noire niet zonder walkthrough doen
ik had er voor 75% geen moeite meeAlmighty wrote:Ik kon LA Noire niet zonder walkthrough doen
Ik vlieg altijd door SP's heen (uitzonderingen daargelaten, Bioshock, Skyrim en Rage bijv.) want ik heb echt geen geduldFiretrap wrote:WtfAlmighty wrote:Ik kon LA Noire niet zonder walkthrough doenik vond hem vrij simpel eerlijk gezegd.