Nieuwe PC besteld, dus ik kan er tegenaan deze winter. 
nice!JolleNL wrote:Nieuwe PC besteld, dus ik kan er tegenaan deze winter.
duurde even, maar eindelijk
wat zijn de specs nou geworden?
nice!JolleNL wrote:Nieuwe PC besteld, dus ik kan er tegenaan deze winter.
WAT?!?Delirious DJ wrote:Samen met FRArnold zwaar verslaafd aan Blur!
Face 3 vind ik nou net de minste van de Facing Worlds levelsKSwoosh wrote:UT99 met instagib [wel zeroping instagib dan!] was idd egt gruwelijkTakkU wrote:Lang niet meer gespeeld, maar idd wat is dat vetiSenSe` wrote:ut99 instagib![]()
speel dit nog steeds elke dag...
het speelt gewoon heerlijk...
vergeleken bij ut2k3/4 of UT3 is het grafisch niks, maar daar draait het i.m.o ook niet om.Tijdje een clan gedraait, en ook veel toernooien gespeeld met familie enzo
Wat dat betreft is UT99 nog altijd echt zwaar de beste, UT2k3/4 en UT3 komen wat dat betreft echt niet in de buurt
wat heb ik dat veel gespeeld, vooral op de w00t servers
maar UT2k4 is wel egt superleip ook hoor, maar anders, vooral anders.
toch wel egt epic vet
zoooveeel gespeelden speel et af en toe nog
UT3 is gewoon mijn favogekocht op de dag van release, en erg van genoten!
jammer dat ie niet zo groot is geworden als UT2k4, wss door de verandering van gamplay zodat ie veel meer lijkt op die van ut99 [veel directer, ipv het "zweverige" van Ut2k4]
tis ook niet voor niets dat ik atm bezig ben met het omzetten van CTF-Face3 van UT2k4 naar UT3 [en ie is bijna klaar] meer info:
http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=736805
mjah, ik vind die facing maps niet zo geweldig, omdat iedereen dus loopt te snipen, en dr maar 1 weg naar de overkant is.TakkU wrote:Face 3 vind ik nou net de minste van de Facing Worlds levelsFace 1 blijft wel zo ongelofelijk baas
Ben in UT altijd al van t Snipen geweest, heerlijke map daarvoor
haha, das de Titan mutator, die heb je idd op sommige CTF serversTakkU wrote:Hoe zit t trouwens bij UT3.. Ik zie de laatste bijna alleen maar levels waarbij je op gegeven momenten van die grote lui hebt lopen.. Fucking vervelend!
"Thanks alot God, I really owe you one for this!"KSwoosh wrote:en dit is dus de reden dat pokemon niet vet is:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1113791 ... _god_.html
Videokaart: GIGABYTE GV-N460OC-1GIKSwoosh wrote:nice!JolleNL wrote:Nieuwe PC besteld, dus ik kan er tegenaan deze winter.
duurde even, maar eindelijk
wat zijn de specs nou geworden?
neej man op de ps3KSwoosh wrote:WAT?!?Delirious DJ wrote:Samen met FRArnold zwaar verslaafd aan Blur!
PC hoop ik?
paas dan ff je usernamedan race ik tegen jullie
mijne is Coreper
hahah was 2 voor 25 euro en al die andere games waren schijt dus ja dan maar een voetbalgameoostzaner wrote:jij en een voetbalgame? zeker voor je broertje.![]()
en Bioshock 2 mag ik die is lenen dan mag jij van mij Mafia 2 lenen.
oostzaner wrote:pc +1
zeker bij FRS?Rickie wrote:hahah was 2 voor 25 euro en al die andere games waren schijt dus ja dan maar een voetbalgameoostzaner wrote:jij en een voetbalgame? zeker voor je broertje.![]()
en Bioshock 2 mag ik die is lenen dan mag jij van mij Mafia 2 lenen.
Die struisvogels zijn zwaar de shitoostzaner wrote:Ik heb een struisvogel vermoord met Halo Reach.
en mijn eerste kill met de sniper was een NoScope Headshot.![]()
idd want ze komen ook echt op je afrennen.SoundTunerZ wrote:Die struisvogels zijn zwaar de shitoostzaner wrote:Ik heb een struisvogel vermoord met Halo Reach.
Eerste keer dat ik er een zag ook helemaal volgepompt met lood, dacht dat het een of andere vage alien was ofzo
Hej maar ik heb je op live toch? Saalthad is je nick meende ik?oostzaner wrote:idd want ze komen ook echt op je afrennen.SoundTunerZ wrote:Die struisvogels zijn zwaar de shitoostzaner wrote:Ik heb een struisvogel vermoord met Halo Reach.
Eerste keer dat ik er een zag ook helemaal volgepompt met lood, dacht dat het een of andere vage alien was ofzo