Doe ik ook nog wel eens :p maar wil 1 met de huidige graphics.. Niet voor niets een videokaart van 400 euro xDRik wrote:Ga cod2 weer spelen dan.roberttt wrote:Neeee!!! Heb 't over een nieuwe woII shooter (call of duty 2)
Het wordt steeds populairder weer. (als een van de weinige competitieve shooters die over zijn)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maar die zal er helaas niet komen.
Lijkt me slim. Voor veels-te-hardcore-oersaaie-multiplayer speel je maar Counterstrike.Rik wrote:Maar die zal er helaas niet komen.
-
A
Counterstrike 
-
A
Raaare updates bij TF2, tanks in iedere map, voetafdrukken en geheime ruimtes, clickable secret pagina's op tf2.com... hmm
jeej 1000G met lego batman 2 
nu beginnen aan RAGE
nu beginnen aan RAGE
Ik ga hier niet op inDakpan wrote:Lijkt me slim. Voor veels-te-hardcore-oersaaie-multiplayer speel je maar Counterstrike.Rik wrote:Maar die zal er helaas niet komen.
-
A
Zometeen mooi de beta van counterstrike global offensive spelen.. Lang geleden dat ik heb gegamed, hopelijk raak ik niet zo verslaafd als aan 1.6, condition zero en source.. zou niet echt fijn zijn zo'n weekje voor school :p
Ik heb TF één keer gespeeld. Iedereen was een engineer (of hoe dat ook heet). ze hadden allemaal zo'n machinegeweer neergezet, deden niks en bleven wachten totdat er iemand voorbij kwam lopen. Daarna heb ik hem nooit meer aangeraakt... 
-
A
Had je misschien in een normale server moeten spelen?oostzaner wrote:Ik heb TF één keer gespeeld. Iedereen was een engineer (of hoe dat ook heet). ze hadden allemaal zo'n machinegeweer neergezet, deden niks en bleven wachten totdat er iemand voorbij kwam lopen. Daarna heb ik hem nooit meer aangeraakt...
Ik kan echt niet wachten op Mann Vs. Machine, vandaag! 
-
D
Niet normaal kan echt niet meer wachten op GW2, zonde dat ik 1 sept examens heb. (zonde voor de examens) Is de enige game die me weer terug kan halen naar het gamen.
Nog meer mensen hier die dat gaan spelen?
YepdellionNL wrote:Niet normaal kan echt niet meer wachten op GW2, zonde dat ik 1 sept examens heb. (zonde voor de examens) Is de enige game die me weer terug kan halen naar het gamen.
Guild Wars 2dellionNL wrote:Niet normaal kan echt niet meer wachten op GW2, zonde dat ik 1 sept examens heb. (zonde voor de examens) Is de enige game die me weer terug kan halen naar het gamen.
Ja genoeg.
-
D
Ah nog geen eens gezien, nice!mikeee wrote:Guild Wars 2dellionNL wrote:Niet normaal kan echt niet meer wachten op GW2, zonde dat ik 1 sept examens heb. (zonde voor de examens) Is de enige game die me weer terug kan halen naar het gamen.
Ja genoeg.
Arkham city (story mode) valt vies tegen. 
-
A
Rare kwast ben jij, eerst TF2 en nu Arkham Cityoostzaner wrote:Arkham city (story mode) valt vies tegen.
het verhaal was vet, maar veelste kort en de vijanden waren nou ook niet echt pittig...
ik moet nu nog wel álle dingen vinden en de side missies doen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Prototype 2 
Ben m ook sinds eergisteren aant spelen. Vind t nog niet echt heel overtuigend. Lijkt nog te veel op 1 imoJurheinen wrote:Prototype 2
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Heb 1 nooit gespeeld, maar ik vind dit echt superbruut. Hoe je al die mensen neer maait en over gebouwen en shit spring, heerlijkSoundTunerZ wrote:Ben m ook sinds eergisteren aant spelen. Vind t nog niet echt heel overtuigend. Lijkt nog te veel op 1 imoJurheinen wrote:Prototype 2
kheb al die questionmarks gevonde alleen die dingen voor het vechten en combo shitties hebbik niet gehaaldoostzaner wrote:het verhaal was vet, maar veelste kort en de vijanden waren nou ook niet echt pittig...