Beta Key voor Shootmania gekregen 
Welke prijs ;p?Ox_Ite wrote:Kingdoms of Amalur: Reckoning en Borderlands (Game of The Year Edition) nog gekocht, ik kon ze niet laten liggen voor die prijs
Welke prijs ;p?Ox_Ite wrote:Kingdoms of Amalur: Reckoning en Borderlands (Game of The Year Edition) nog gekocht, ik kon ze niet laten liggen voor die prijs
Belangrijker; Waar?Strep wrote:Welke prijs ;p?Ox_Ite wrote:Kingdoms of Amalur: Reckoning en Borderlands (Game of The Year Edition) nog gekocht, ik kon ze niet laten liggen voor die prijs
Xbox ...Almighty wrote:Downloaden die hap, hele vermakelijke gameFiretrap wrote:Ik twijfelde nog, toch maar kopen dus?
Basshunter speelt het.kaboem wrote:Echt dota
niemand anders die doet?
basshunter :'(Dakpan wrote:Basshunter speelt het.kaboem wrote:Echt dota
niemand anders die doet?
Klopt, ik geloof ook niet dat ze een andere engine hebben. Desondanks een instant buy.Jolle wrote:De graphics zijn ook bijna exact hetzelfde als in IV ga ik vanuit, op consoles draaide IV al niet erg lekker dus die V kunnen ze niet veel mooier maken. Denk ik.
25 euro voor Kingdoms of Amalur (dat is door die actie van EA Most Wanted)Nijidik wrote:Belangrijker; Waar?Strep wrote:Welke prijs ;p?Ox_Ite wrote:Kingdoms of Amalur: Reckoning en Borderlands (Game of The Year Edition) nog gekocht, ik kon ze niet laten liggen voor die prijs
Hoop wel dat je weer de eckte eckte niggergangsterpimpbaas mag gaan uithangen in GTA V. Miste ik toch wel een beetje in GTA IV.Firetrap wrote:Klopt, ik geloof ook niet dat ze een andere engine hebben. Desondanks een instant buy.Jolle wrote:De graphics zijn ook bijna exact hetzelfde als in IV ga ik vanuit, op consoles draaide IV al niet erg lekker dus die V kunnen ze niet veel mooier maken. Denk ik.
Ik doe zo af en toe dota, maar dan wel online via Warcraft 3: The Frozen Thronekaboem wrote:Echt dota
niemand anders die doet?
Precies, ik heb het ook niet zo op die negerscene, doe mij maar bad-ass russen.TakkU wrote:Naja t is dat je geen neger was in GTA4 maar verder was je wel keihard de shit als Nico
Dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk opnieuw een erg slechte console port. Ben benieuwd...Firetrap wrote:Klopt, ik geloof ook niet dat ze een andere engine hebben. Desondanks een instant buy.Jolle wrote:De graphics zijn ook bijna exact hetzelfde als in IV ga ik vanuit, op consoles draaide IV al niet erg lekker dus die V kunnen ze niet veel mooier maken. Denk ik.
Dadelijk even op de xdoos checken.Wout1997 wrote:View on YouTube