je moet echt die andere delen hebben gespeelt wil je dat einde snappen. Vet wazig.D-Nemacyst wrote:Mass Effect 3 uitgespeeld
En echt wat een vaag einde..
Enorm uitgerekt. Gaat opeens van de hak op de tak, allemaal plotgaten.
Kan tenminste zeggen dat het origneel is maar wat een domper
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bedoel je de DLC of Mass Effect 1 & 2?Squid wrote:je moet echt die andere delen hebben gespeelt wil je dat einde snappen. Vet wazig.D-Nemacyst wrote:Mass Effect 3 uitgespeeld
En echt wat een vaag einde..
Enorm uitgerekt. Gaat opeens van de hak op de tak, allemaal plotgaten.
Kan tenminste zeggen dat het origneel is maar wat een domper
want 1 & 2 heb ik wel gespeeld.
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Maandje geleden kwam Fallout New Vegas : Ultimate Edition uit. Eindelijk tijd om te spelen
.
Speelt er iemand Command & Conquer 4 Terbian Twilight?
DM me ff
Niemand neem ik aan.Donkey controller wrote:Speelt er iemand Command & Conquer 4 Terbian Twilight?![]()
DM me ff
Dat spel is een verkrachting van alle C&C's
vind je? ik vind hem best wel vet, alleen ja.. mis het gewoon ja generals etc.. dat is echt beest spel.. maar in 2013 komt Generals 2D-Nemacyst wrote:Niemand neem ik aan.Donkey controller wrote:Speelt er iemand Command & Conquer 4 Terbian Twilight?![]()
DM me ff
Dat spel is een verkrachting van alle C&C's
View on YouTube
Was al een tijdje bekend
Nee ik heb C&C4 na een kwartier spelen er weer afgegooid.
Onlogische chaotische gameplay en een storyline waar een ervaren C&C speler nog geen drol van snapt.
Ik mag ook hopen dat ze C&C G2 niet zo verkrachten als 4
Nee ik heb C&C4 na een kwartier spelen er weer afgegooid.
Onlogische chaotische gameplay en een storyline waar een ervaren C&C speler nog geen drol van snapt.
Ik mag ook hopen dat ze C&C G2 niet zo verkrachten als 4
ja idd.. met die punten en hoe je meer kan bouwen of iets.. is echt wazig hoe je meer Build options krijgtD-Nemacyst wrote:Onlogische chaotische gameplay en een storyline waar een ervaren C&C speler nog geen drol van snapt.
Oh wat ben ik toch blij dat ik 12 cent per dag betaal voor XBL ipv deze shit.

Dan nog is het belachelijk dat het op psn zit...
Klopt, ik heb het iig nog nooit gezien, kijk er wel eens 
Heb al een playstation sinds die uit is gekomen en heb dat echt nog nooit gezien
-
S

-
B
Seems legit.
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Toevallig iemand die Order & Chaos speelt? Ik verveel me en kom niet verder in m'n eentje lol
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ik zoek nog een vermakelijke shooter, maakt niet uit in wat voor setting vind alles wel vet eigenlijk. Zolang het maar geen game a la Fallout is. Iemand? 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
geen echte shooter maar wel action, science: Bioshock reeksJurheinen wrote:Ik zoek nog een vermakelijke shooter, maakt niet uit in wat voor setting vind alles wel vet eigenlijk. Zolang het maar geen game a la Fallout is. Iemand?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Nog nóóit gezien!
Heb mijn PS3 nu al zo'n 3 jaar..
Heb mijn PS3 nu al zo'n 3 jaar..
-
A
Meer mensen die League Of Legends spelen? Heb het net geïnstalleerd 
Van het weekend Mass Effect 3 uitgespeeld
Komende zomer deel 1 en 2 aanschaffen 
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Heb het het een tijdje gespeeld, maar geen zin meer in nu.Almighty wrote:Meer mensen die League Of Legends spelen? Heb het net geïnstalleerd
Summoner's rift vind ik early game echt te saai en als je een kut team hebt is het echt zinloos om door te gaan
Dominion is opzich wel vet
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Zonde man, in chronologische volgorde ervaar je het veel beter. Bovendien zijn voorgaande delen, voornamelijk 1, op grafisch vlak een stukje minder.Stokbrood wrote:Van het weekend Mass Effect 3 uitgespeeldKomende zomer deel 1 en 2 aanschaffen
hoe een trilogie te verneuken? deel 1.Stokbrood wrote:Van het weekend Mass Effect 3 uitgespeeldKomende zomer deel 1 en 2 aanschaffen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
OfflineProject 141 wrote:Offline of online? Dat is wel een wezenlijk verschil namelijk.