Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:43 

Hardtraxxer

Zat net een stuk van de begrafenis te kijken van die 22 kinderen op tv en het themapianonummer van final fantast 10 werd gedraaid. Iemand ooit gespeeld toevallig? Was best indrukwekkend en vraag me heel erg af hoe ze daarbij zijn gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

@Sainen Dead Space 2 is ook geniaal, niet persee 'eng' maar wel leuk als je even niet op let dat er weer wat onverwachts je beeld inschiet of iets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:09 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Heb bewust voor een PC gekozen, heb geen zin om door 12-jarige uitgescholden te worden via COD MW45.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:18 

Kraak... Piep...

Sainen schreef:
D-Nemacyst schreef:

Amnesia in het donker spelen is redelijk eng ja. Het deed mij niks maar ik weet dat mensen het heel eng vinden.
Als je een goeie enge wil moet je de half life 2 horror mod hebben

Moa vond half life niet zo heel veel aan. Vind nu net nightmare house 2, een mod voor half life 2, ken je die ook? Speelt zich af in een oud hospitaal/gesticht en lijkt wel wat op condemned.

Die bedoelde ik eigenlijk :P De horror mod
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:51 

Nog meer TF2 spelers? Heb mijn oude account terug met zooooooooveeel items :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

komend weekend weer dubbel xp bij codje mw3

word weer een nachie door denk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ik wist het al, maar bij Battlefield 3 wordt het nu even bevestigt.

Ik FAAL in het vliegen met een helicopter of vliegtuig, maakt niet uit welke game... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:58 

Almighty schreef:
Nog meer TF2 spelers? Heb mijn oude account terug met zooooooooveeel items :worship:

Jeup!

http://steamcommunity.com/profiles/76561197993283337 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Ik FAAL in het vliegen met een helicopter of vliegtuig, maakt niet uit welke game... :P

ik altijd maar denken dat ik de enige was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:01 

Helicopter ben ik pro :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:11 

Kraak... Piep...

Zelfde verhaal met helicopters.
Vliegtuigen valt mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:15 

kaboem schreef:
Almighty schreef:

Jeup!

http://steamcommunity.com/profiles/76561197993283337 ;)

Added!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 20:10 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
oostzaner schreef:

ik altijd maar denken dat ik de enige was :D

Ik ben ook al een brokkenpiloot :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Iemand hier die Starcraft 2, Counter Strike: Source of Age of Empires 1 of 2 speelt? :) (Of Halo:Reach op de Xbox 360)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:52 

Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Iemand hier die Starcraft 2, Counter Strike: Source of Age of Empires 1 of 2 speelt? :) (Of Halo:Reach op de Xbox 360)

Alledrie gespeelt, nu alleen al een tijdje niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:15 

Hardtraxx Elite

FM 2012 blijft mooi, seizoen 2016 nu met Arsenal
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:10 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik wist het al, maar bij Battlefield 3 wordt het nu even bevestigt.

Het is best lastig maar met wat oefening moet het lukken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:19 

Hardtraxx Addict

Q-Dominic schreef:
Zat net een stuk van de begrafenis te kijken van die 22 kinderen op tv en het themapianonummer van final fantast 10 werd gedraaid. Iemand ooit gespeeld toevallig? Was best indrukwekkend en vraag me heel erg af hoe ze daarbij zijn gekomen!

Ofwel is het omdat kinderen hun fantasie echt boven de oudere mens gaat, en omdat het ook door veel tieners, zowel voreger als nu nu erg word gewaardeerd, ofwel is het een dikke rip-off ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:

Heb FFX wel gespeeld ja. Vet spel, goed verhaal. Jammer dat FFX-2 een stuk stront is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:15 

Hardtraxx Addict

Mass Effect 3 is wel baas :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

pokemon crystel bijna uitgespeeld op me telefoon :D
alleen jammer dat je geen pokemons ken ruile als je emulator gebruikt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:22 

Hardtraxx Addict

Grozny schreef:
Q-Dominic schreef:

Heb FFX wel gespeeld ja. Vet spel, goed verhaal. Jammer dat FFX-2 een stuk stront is.

FFX is denk ik echt de gbeste RPG die ik ooit heb gespeeld. Heb 'm dan ook helemaal 100% :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Grozny schreef:
Q-Dominic schreef:

FFX is denk ik echt de gbeste RPG die ik ooit heb gespeeld. Heb 'm dan ook helemaal 100% :D.

Nice, ik ben tot 90% gekomen ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

Damn, denk je effe een rustige maandagochtend te hebben, post er een of andere ex-Rockstar medewerker een ton aan GTA V info op het internet! Daar gaat mijn brunchafspraak! Oké, schouders eronder, laten we eens kijken met wie we Los Santos onveilig gaan maken en welke nieuwe gameplayelementen Rockstar toevoegt. Kom maar op!

De informatie werd voor het eerst op Gamespot gepost, door een vriend van een ex-Rockstar medewerker. Doordat de dev geen geheimhoudingsplicht meer heeft, vond hij het wel eens tijd om het leven van zijn werkgever zuur te maken. Gamespot heeft de forumpost gewist, wat voor mij bewijs genoeg is dat de content waardevol is. Examiner heeft de hele tekst gekopieerd, maar ik vertaal niet alles omdat er ook spoilers over de verloop van het verhaal tussenzitten. Jullie willen waarschijnlijk alleen een karakterschets van de hoofdrolspeler hebben. Nou hier komt ie!

De geruchten kloppen, de hoofdrolspeler in GTA V is dezelfde gast uit de eerste trailer. Hij heet Albert de Silva, heeft Latijns-Amerikaans bloed en was ooit lid van een misdaadfamilie in Vice City. Nu is hij stinkend rijk en heeft hij een verwende zoon die de hele dag online een Call of Duty-kloon speelt en door z’n headset loopt te vloeken. Ironisch genoeg heeft GTA V ook een uitgebreide multiplayer.

De multiplayer ondersteunt maarliefst 32 mensen op de consoles. Dat kan meer worden op de PC maar is nog onduidelijk. Net als in Red Dead Redemption kun je een gang vormen. XP wordt alleen ingeruild voor Reputation en je groepje kan ook missies aannemen zoals een bankoverval. De gangleader kan andere partymembers rangen geven en zelfs specifieke mission objectives. Vet!

De kaart is vijf keer zo groot als die van GTA IV. Los Santos neemt de helft in en is dus 2,5 keer zo groot als Liberty City. Er zijn opnieuw drie secties die je met verhaalmissies moet unlocken.

Vliegtuigen zijn terug! Van een Tweede Wereldoorlogbarrel tot privéjets, er zijn weer genoeg massavernietigingswapens!
Auto’s en vuurwapens zijn licht customisable. Denk aan het toevoegen van schokdempers of een nitroboost. Geweren en pistolen schieten realistischer. Afhangend van de snelheid begint de camera hevig te schudden wanneer je uit een auto schiet.

De politie is ook weer geüpgrade. Riot shields en flashbang granaten noemt de dev. Als je wanted level 4 sterren wordt gaan de radiostations waarschuwingen uitzenden. Oh ja, diezelfde stations geven eindelijk ook eens file-informatie. Te hard rijden geeft je nu een wanted level.

Televisie keert terug met nog meer zieke programma’s dan voorheen.

De onderwereld krijgt een eigen economie, wat inhoudt dat je drugs, wapens en gestolen auto’s kan kopen en dat die prijzen kunnen variëren van dag op dag.
Volgende vraag is dus: kun je drugs gebruiken? Ja! Hou er alleen wel rekening mee dat de politie je oppakt als je wiet op de stoep rookt. Los Santos is tenslotte Amsterdam niet.

De GTA V releasedate staat intern gepland voor mei 2013. Natuurlijk kan die nog veranderen bij grote tegenslagen. Een E3-demo staat gepland, wat opmerkelijk is want Rockstar heeft al jaren geen stand daar.

Pu.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Kan nu al niet meer wachten om eens flink los te gaan met de nieuwe GTA. ^^
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic