Nee, het is gewoon Company of Heroes Full maar dan met extra multiplayer.Almighty wrote:Vertel is wat het nou inhoud? Een free van de multiplayer van COH?stefaneke wrote:Company Of Heroes Online
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Heb zelf ook een DS Lite met een R4 Ultra SDHC.
Niet dat ik hem ooit nog gebruik mja. Leuk om te hebben.
Alle DS Pokemon games ook wel uitgespeeld.
Niet dat ik hem ooit nog gebruik mja. Leuk om te hebben.
Alle DS Pokemon games ook wel uitgespeeld.
-
G
lol wtf heeft iedereen hier met pokemon

-
A
Is gewoon een goed spelKSwoosh wrote:lol wtf heeft iedereen hier met pokemon![]()
-
G
als je dr zo uit ziet wel ja:Almighty wrote:Is gewoon een goed spelKSwoosh wrote:lol wtf heeft iedereen hier met pokemon![]()
roflKSwoosh wrote:als je dr zo uit ziet wel ja:Almighty wrote:Is gewoon een goed spelKSwoosh wrote:lol wtf heeft iedereen hier met pokemon![]()
-
G
-
A
19 jaar en dan nog zo kinderachtig reageren :')KSwoosh wrote:als je dr zo uit ziet wel ja:Almighty wrote:Is gewoon een goed spelKSwoosh wrote:lol wtf heeft iedereen hier met pokemon![]()
wie is die gast op je avatar dan ?
-
G
vind dr niks kinderachtigs aanAlmighty wrote:19 jaar en dan nog zo kinderachtig reageren :')
pokemon is hier het kinderachtige
-
A
Ik verwachtte die reactie al. Pokémon is echt geen slecht spel, waarom is het slecht dan? Omdat het populair is bij kids?
-
A
Kokosnootkopdjpatt wrote:wie is die gast op je avatar dan ?
-
G
nnoit gezegd dat het slecht is, het is alleen erg kinderachtig.Almighty wrote:Ik verwachtte die reactie al. Pokémon is echt geen slecht spel, waarom is het slecht dan? Omdat het populair is bij kids?
-
A
Nou dan, ik zei toch al dat ik het een goede game vond, over kinderachtig heb je mij niks horen zeggen (Naar Pokemon gericht)KSwoosh wrote:nnoit gezegd dat het slecht is, het is alleen erg kinderachtig.Almighty wrote:Ik verwachtte die reactie al. Pokémon is echt geen slecht spel, waarom is het slecht dan? Omdat het populair is bij kids?
AAAAAAAAHHHHH CHAPTER 14 VAN MAFIA 2 IS TYFUS MOEILIJK!!!!

-
A
Eitje manoostzaner wrote:AAAAAAAAHHHHH CHAPTER 14 VAN MAFIA 2 IS TYFUS MOEILIJK!!!!![]()
-
G
waar de fak heb jij et overAlmighty wrote:Nou dan, ik zei toch al dat ik het een goede game vond, over kinderachtig heb je mij niks horen zeggen (Naar Pokemon gericht)
ik zei dat et kinderachtig was
yeah gered, was best makelijk als je de goede tactiek gebruikt.Almighty wrote:Eitje manoostzaner wrote:AAAAAAAAHHHHH CHAPTER 14 VAN MAFIA 2 IS TYFUS MOEILIJK!!!!![]()
ik heb ze vermoord en ik heb t geld op t bureau gevonden. wat nu?
-
A
Safe house?oostzaner wrote:yeah gered, was best makelijk als je de goede tactiek gebruikt.Almighty wrote:Eitje manoostzaner wrote:AAAAAAAAHHHHH CHAPTER 14 VAN MAFIA 2 IS TYFUS MOEILIJK!!!!![]()
![]()
ik heb ze vermoord en ik heb t geld op t bureau gevonden. wat nu?
-
A
Ja dat zeg ik toch ook? Ach laat maar zitten dit gaat nergens overKSwoosh wrote:waar de fak heb jij et overAlmighty wrote:Nou dan, ik zei toch al dat ik het een goede game vond, over kinderachtig heb je mij niks horen zeggen (Naar Pokemon gericht)
ik zei dat et kinderachtig wasniet jij
Ik kan niet in me bed liggen en Joe doet niet open...Almighty wrote: Safe house?
-
A
Euuhm moest je volgens mij rond gaan vragen in een restaurant oidoostzaner wrote:Ik kan niet in me bed liggen en Joe doet niet open...Almighty wrote: Safe house?
ja dat was t ik moest aan geld komen. en toen kon ik pas naar joe toe die niet open deed. en dan ga je naar dat restaurant van die vince toe. 
-
G
ja preciesAlmighty wrote:Ach laat maar zitten dit gaat nergens over