Hoe heette je dan en welk team? Speel het ook nog steedsWZY wrote:promod![]()
Speel het nog dagelijks, heb op redelijk hoog niveau gespeeld (Sponsors Etc.)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Anders add me is op xfire; maartena1 kunnen we wel keer mix doen ofzo 
Heb een nieuwe Xbox 360 gekregen van mijn broertje, is mijn TV zo oud en kut dat ik niet eens de tekst in Forza 4 kan lezen..
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
xbox360.
Forza
nfs
Forza
nfs
Are u freaking kiddin me?Riianne -- wrote:xbox360.
Forza
nfs
Forza 4 ?
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Piaaa wrote:Are u freaking kiddin me?Riianne -- wrote:xbox360.
Forza
nfs
Forza 4 ?
Yess
& 3!
-
A
Wat is Batman: Arkham City episch vet, super vette setting met die stad, Gotham City. Helemaal mijn straatje. Heerlijk om in zo'n vercrackte stad rond te lopen/vliegen. Elke wijk overgenomen door een andere badguy
Geeft me hetzelfde gevoel als Bioshock, dat een van mijn persoonlijke favorieten gamereeks is. Komt zeker in mijn top10 games OOIT gespeeld, valt net buiten de top5 denk ik 
Word overigens heul veul geteased naar een vervolggame
Alleen waarschijnlijk zonder Joker, want die is deaud
Word overigens heul veul geteased naar een vervolggame
Alleen waarschijnlijk zonder Joker, want die is deaud
Forza 3Riianne -- wrote:Piaaa wrote:Are u freaking kiddin me?Riianne -- wrote:xbox360.
Forza
nfs
Forza 4 ?
Yess![]()
& 3!
Ik vind de toevoegingen van 4 het geld niet waard. Baal eerlijk gezegd ook wel dat ik deel 3 heb gekocht na deel 2
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Toevallig mensen hier die Mortal Kombat of Uncharted 3 spelen?
Zoek iemand om wat uncharted co-op mee te doen
Zoek iemand om wat uncharted co-op mee te doen
-
A
-
B
Zijn er nog mensen hier die tribes ascend spelen? Wordt een free 2 play shooter die nog het meest lijkt op Halo on crystal meth
Is nu in de beta en je kan een beta-key krijgen door de facebook page van het spel te liken.
Het is wel zeer moeilijk aan het begin (maarja, alle begin is moeilijk) en als het eenmaal steeds een beetje beter gaat wordt het echt heel plezant al zeg ik het zelf.
View on YouTube
Het is wel zeer moeilijk aan het begin (maarja, alle begin is moeilijk) en als het eenmaal steeds een beetje beter gaat wordt het echt heel plezant al zeg ik het zelf.
View on YouTube
Far Cry 2 had ook altijd van die vette trailers Ook alw as dat wel een tegenvallende game, heb net de review in de PU gelezen van Far Cry 3 en klinkt veelbelovend.
-
A
Ik vond Farcry2 echt een dikke setting hebben, mooie omgeving, en lange speelduur. Ik dacht, ik heb het uitgespeeld, kom je in het "2e landje" terecht 
-
D
Far Cry 3 gaat weer naar de setting van Far Cry 1? Vet! 
-
A
Alleen volgens mij zonder monsters, gelukkig
-
S
Nu al een review?Jolle wrote:heb net de review in de PU gelezen van Far Cry 3 en klinkt veelbelovend.
Last edited by stefaneke on 17 Feb 2012 18:59, edited 1 time in total.
-
D
Inderdaad, die monsters waren echt kut!Almighty wrote:Alleen volgens mij zonder monsters, gelukkig
-
A
Yesh, ze waren naar Montreál geweest naar de Ubisoft studiostefaneke wrote:Nu al een preview?Jolle wrote:heb net de review in de PU gelezen van Far Cry 3 en klinkt veelbelovend.
-
S
Ik bedoel, nu al een review. Die komen meestal pas nadat een game is uitgekomenAlmighty wrote:Yesh, ze waren naar Montreál geweest naar de Ubisoft studiostefaneke wrote:Nu al een review?Jolle wrote:heb net de review in de PU gelezen van Far Cry 3 en klinkt veelbelovend.
-
D
Ik denk dat hij preview bedoeld. 
-
S
Dysphoria wrote:Ik denk dat hij preview bedoeld.

-
D
Waarom ga je er dan zo serieus op in als het toch niet mogelijk is? 
Far Cry 2 was leuk. Op de controleposts na. Far cry 1 was vooral het eerste deel vet.
Totdat ze de monsters tevoorschijn haalden (Crytek flikt zoiets weer in Crysis 1).
Far cry 3 wordt (volgens mij) het beste uit deel 1 met intrigerende en gestoorde personages ("Have I ever told you the definition of insanity?"
).
Ik kijk er in ieder geval naar uit naar de Ubisoft toppers die op stapel staan (Far Cry 3, Assasin's Creed III, Ghost Recon: Future Soldier)
Totdat ze de monsters tevoorschijn haalden (Crytek flikt zoiets weer in Crysis 1).
Far cry 3 wordt (volgens mij) het beste uit deel 1 met intrigerende en gestoorde personages ("Have I ever told you the definition of insanity?"
Ik kijk er in ieder geval naar uit naar de Ubisoft toppers die op stapel staan (Far Cry 3, Assasin's Creed III, Ghost Recon: Future Soldier)
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nog mensen die hier Gran Turismo 5 spelen? Zit beetje aan te kloten met die nieuwe ovale snelheidskom, ben je weer uren zoet mee. Als iemand keer sprintje wilt trekken kan die me wel toevoegen: Ritsurt