Battlefield 3 PC beta: MASSIVE FAIL... T duurt een eeuwigheid voordat alles er eindelijk opstaat om te kunnen laten werken.. Eerst klik je op Download BF3 beta, wordt je naar Origin gestuurd.. Download je dat, moet je weer een account hebben.. Kan je eidelijk de BF3 beta downloaden, gaat ie installen, moet ie activeren.. Eerste 5 keer lukt het niet, daarna wordt je naar de browser gestuurd, waar je eerst weer een aantal plugins moet installeren... Staat eindelijk alles erop, gaat ie weer lopen mauwen dat je een bepaalde driver nodig hebt voor je videokaart. Ik download die driver, en nu krijg ik het beeld niet meer op alleen maar mn externe scherm, alleen maar OF op die van mn Laptop, of mn laptop en externe tegelijk.. Alleen de externe pakt ie dus niet meer.
Denk je dat je t eindelijk kan gaan spelen en t spel is klaar met laden, druk ik op Deploy, en wat denk je? Juist.. De zooi nokt ermee....
Echt, wat een gezeik... Ik weet dat t hier om een Beta gaat, maar als dit binnen een maand in de winkels moet liggen, gaat t ze nooit lukken om deze issues te fixen.. Ik ga in ieder geval voorlopig voor Modern Warfare 3!