Gister bij een Vriend Heel de nacht door call of Duty 6 Gespeelt,
stoned als n motherfucker dus beetje te veel gelachen
Ikzelf heb me uitstekend vermaakt met de game, en ondanks het een lineaire gameplay is. vooral later gaat het toffer worden.KSwoosh wrote:trouwes
een paar van jullie vonden de nieuwe transformers game zo vet:
ik heb gister chapter 1 gespeeld, maar vond dr egt geen flikker aan. hele tijd etzelfde en super lineaire gameplay.
daarnaast zijn de levels ook zodanig ontworpen dat je die pickups ook maar kut ziet liggen :
wat vinden jullie zo vet a an deze game?
vanavond ff chapter 2 uitproberen
later als in: 6 chapters later?Hoeksemad wrote:Ikzelf heb me uitstekend vermaakt met de game, en ondanks het een lineaire gameplay is. vooral later gaat het toffer worden.KSwoosh wrote:trouwes
een paar van jullie vonden de nieuwe transformers game zo vet:
ik heb gister chapter 1 gespeeld, maar vond dr egt geen flikker aan. hele tijd etzelfde en super lineaire gameplay.
daarnaast zijn de levels ook zodanig ontworpen dat je die pickups ook maar kut ziet liggen :
wat vinden jullie zo vet a an deze game?
vanavond ff chapter 2 uitproberen
Woooooo blikje energy drank erbij dikke fun ouwe!Hardstyle_Ambassador wrote:Gister bij een Vriend Heel de nacht door call of Duty 6 Gespeelt,
prepare to be disappointed!oostzaner wrote:Ik ben sinds kort weer bezig met Episodes of Liberty City (The Ballad of Gay Tony)
Maar die heb Ik al uitgespeeld en als je gta 4 niet heb gespeeld dan mis je heel veel grappige dingen in episodes.KSwoosh wrote:prepare to be disappointed!oostzaner wrote:Ik ben sinds kort weer bezig met Episodes of Liberty City (The Ballad of Gay Tony)
de episodes zijn wel ok, maar egte gta iv is toch leuker
moet je vanavond online komenNoiseHunterZ wrote:ben weer ut3 aan het spelen
Ben ook weer begonnenoostzaner wrote:en op de pc met RollerCoaster Tycoon 3.

katamaran wrote:Donkey Rollers Coaster Tycoon Mania hier.Blijft een gaaf spel!
Een hele hoop customsoostzaner wrote:ziet er nice uit welke downloadable sets heb je?
ik wil er nog een paar hebben van J-Cat
dus logisch toch dan dat ie em al heeftoostzaner wrote:mafia 2 kwam toch pas morgen uit?
gister voor de US en morgen voor de rest van de wereld.
GUINEA PIRATES!!!!!!!oostzaner wrote:stelletje piraten...

die kerels zijn ook te snel heProfaNe wrote:Skidrow released a crackfix for their release Mafia II. This should fix those issue people had with their characters health dropping to 1 in the 2nd chapter. Enjoy the fix and support the developers, especially for this one.
mijn probleem is dus al gefixed