Steffnov schreef:
Tja, snelle gameplay...het is geen Ninja Gaiden he. Het blijft in de kern een stealth game, en die zijn nou eenmaal niet snel. En ik vind het persoonlijk ook geweldige games, vooral de laatste, die veel goed deed wat nog aan de vorige 2 schorten. En tja, realisme en buiten...beklim maar een dak in de middeleeuwen, doe je best

Naar mijn mening blijft de 2e het beste spel. Gewoon de nieuwe elementen t.o.v. de eerste waren echt insane, alleen jammer dat je niet de Animus uitkon wanneer je wou en zo wat met Desmond free-runnen.
Ook die soundtrack was echt wel meeslepend, van spannende achtervolgingstracks naar rustige stadsmelodietjes tot heel droevige muziek. In de twee andere games vind ik ze net wat minder passie hebben.
De combinatie van Assassins en Italië rond de Renaissance was echt geniaal bedacht, dat valt ook weer buiten de boot in Brotherhood en Revelations (hoewel Revelations het ook weer mogelijk maakt met Altaïr te spelen, wat ik heb gehoord ?)
Het aantal steden zorgde ook voor meer fun vond ik, in Brotherhood is het 1 grote stad waar je 50 keer door dezelfde straatjes loopt.
Toch ga ik de Animus Edition bestellen. Want deze reeks is echt onwijs goed