Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Tja, snelle gameplay...het is geen Ninja Gaiden he. Het blijft in de kern een stealth game, en die zijn nou eenmaal niet snel. En ik vind het persoonlijk ook geweldige games, vooral de laatste, die veel goed deed wat nog aan de vorige 2 schorten. En tja, realisme en buiten...beklim maar een dak in de middeleeuwen, doe je best ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 22:01 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Tja, snelle gameplay...het is geen Ninja Gaiden he. Het blijft in de kern een stealth game, en die zijn nou eenmaal niet snel. En ik vind het persoonlijk ook geweldige games, vooral de laatste, die veel goed deed wat nog aan de vorige 2 schorten. En tja, realisme en buiten...beklim maar een dak in de middeleeuwen, doe je best ;)

Naar mijn mening blijft de 2e het beste spel. Gewoon de nieuwe elementen t.o.v. de eerste waren echt insane, alleen jammer dat je niet de Animus uitkon wanneer je wou en zo wat met Desmond free-runnen.
Ook die soundtrack was echt wel meeslepend, van spannende achtervolgingstracks naar rustige stadsmelodietjes tot heel droevige muziek. In de twee andere games vind ik ze net wat minder passie hebben.
De combinatie van Assassins en Italië rond de Renaissance was echt geniaal bedacht, dat valt ook weer buiten de boot in Brotherhood en Revelations (hoewel Revelations het ook weer mogelijk maakt met Altaïr te spelen, wat ik heb gehoord ?)
Het aantal steden zorgde ook voor meer fun vond ik, in Brotherhood is het 1 grote stad waar je 50 keer door dezelfde straatjes loopt.

Toch ga ik de Animus Edition bestellen. Want deze reeks is echt onwijs goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 14:20 

Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Steffnov schreef:

Naar mijn mening blijft de 2e het beste spel. Gewoon de nieuwe elementen t.o.v. de eerste waren echt insane, alleen jammer dat je niet de Animus uitkon wanneer je wou en zo wat met Desmond free-runnen.
Ook die soundtrack was echt wel meeslepend, van spannende achtervolgingstracks naar rustige stadsmelodietjes tot heel droevige muziek. In de twee andere games vind ik ze net wat minder passie hebben.
De combinatie van Assassins en Italië rond de Renaissance was echt geniaal bedacht, dat valt ook weer buiten de boot in Brotherhood en Revelations (hoewel Revelations het ook weer mogelijk maakt met Altaïr te spelen, wat ik heb gehoord ?)
Het aantal steden zorgde ook voor meer fun vond ik, in Brotherhood is het 1 grote stad waar je 50 keer door dezelfde straatjes loopt.

Toch ga ik de Animus Edition bestellen. Want deze reeks is echt onwijs goed ;)

Brotherhood was naar mijn idee echt de beste. Die optie om je rekruten te laten vechten is zo :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:06 

Hardtraxx Addict

Weet niet of ik het hier moet plaatsen, maar doe toch maar een poging.

Ik heb vorige week een omgebouwde xbox360 gekocht van een vriend van me. Het ombouwen van die xbox is al een paar jaar terug gebeurd geloof ik, moet deze dan ook weer geupdate worden om de nieuwste spellen te kunnen spelen?
Heb totaal geen verstand van xbox ombouw, psp ombouw deed ik altijd zelf en dat werkte met een bepaalde firmware versie en zoals ik las heeft een xbox dat ook?
Als iemand hier een antwoord op weet, zou erg fijn zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:50 

Dream Chaser schreef:
Het ombouwen van die xbox is al een paar jaar terug gebeurd geloof ik, moet deze dan ook weer geupdate worden om de nieuwste spellen te kunnen spelen?

Dan moet je kijken of games bepaalde updates nodig hebben. As simple as that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

sowieso is online spelen geen optie, wat het voor mij al niet waard maakt een xbox om te bouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:22 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Dream Chaser schreef:
Het ombouwen van die xbox is al een paar jaar terug gebeurd geloof ik, moet deze dan ook weer geupdate worden om de nieuwste spellen te kunnen spelen?

Dan moet je kijken of games bepaalde updates nodig hebben. As simple as that.

Misschien een stomme vraag, maar waar kan ik dat zien dan?

Over het online gamen, dat is voor mij niet de moeite. Zo vaak speel ik er toch niet op, dus vind het dan ook niet waard om iedere keer 50 euro neer te leggen voor een spel dat ik graag wil hebben. Dan is de keuze zo gemaakt ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:23 

Dream Chaser schreef:
Misschien een stomme vraag, maar waar kan ik dat zien dan?

Over het online gamen, dat is voor mij niet de moeite. Zo vaak speel ik er toch niet op, dus vind het dan ook niet waard om iedere keer 50 euro neer te leggen voor een spel dat ik graag wil hebben. Dan is de keuze zo gemaakt ;) .

Weet ik veel, als het nergens aangegeven is zal het wel niet nodig zijn he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:26 

Donateur

stefaneke schreef:
Het verhaal van de Assassin's Creed serie vind ik prachtig. Voor de rest gewoon de complete epiciteit en het gehele idee erachter. Ik weet niet precies hoe je het allemaal uitlegt. Maar ik vind het een geweldig spel!

AC is een van de weinige games die ik nog speel. Enorm sfeervol spel, missies zijn wel redelijk gevarieerd vind ik zelf. Sommige dingen herhalen zich idd wel maar dat is wel in meer games het geval. GTA anyone?

Ik speel het ook graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
stefaneke schreef:
Het verhaal van de Assassin's Creed serie vind ik prachtig. Voor de rest gewoon de complete epiciteit en het gehele idee erachter. Ik weet niet precies hoe je het allemaal uitlegt. Maar ik vind het een geweldig spel!

AC is een van de weinige games die ik nog speel. Enorm sfeervol spel, missies zijn wel redelijk gevarieerd vind ik zelf. Sommige dingen herhalen zich idd wel maar dat is wel in meer games het geval. GTA anyone?

Ik speel het ook graag :)

sowieso vind ik de herhaling in brotherhood al reuze meevallen, de spellen worden steeds gevarieerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:29 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:

Haha dat is het probleem dus. Heb een spel gebrand, maar hij start hem niet op. Hij leest hem als gewone film dvd. (En ja het is een dvd+r DL van Verbatim, om speculaties vast uit te sluiten :P ).
Misschien dat het probleem wel bij het branden zit, maar ik dacht misschien weet hier iemand wel of je upgrades of iets dergelijks nodig hebt.
Zal het anders morgen wel ff proberen met een ander spelletje, heb alleen geen zin om een halve spindel Dual Layer dvd's te branden voor niks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:34 

Dream Chaser schreef:
KSwoosh schreef:

Haha dat is het probleem dus. Heb een spel gebrand, maar hij start hem niet op. Hij leest hem als gewone film dvd. (En ja het is een dvd+r DL van Verbatim, om speculaties vast uit te sluiten :P ).
Misschien dat het probleem wel bij het branden zit, maar ik dacht misschien weet hier iemand wel of je upgrades of iets dergelijks nodig hebt.
Zal het anders morgen wel ff proberen met een ander spelletje, heb alleen geen zin om een halve spindel Dual Layer dvd's te branden voor niks. ;)

volges mij moet je xbox spellen ook speciaal branden? en niet zomaar een iso erop knallen
i could be wrong.
ik zou zeggen google et
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:37 

Hardtraxx Addict

Al opgezocht voordat ik het ging branden. Alles gedaan volgens de regels, volgens mij. Alleen nu las ik iets over abgx360, om je iso en dvd file te controleren op fouten etc.
Maar zal het morgen wel ff proberen met een andere game. Misschien hebben we dan meer succes :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 09:37 

Hardtraxx Elite

Speel nu COD 2... De oude dus. Nice spelletje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 09:55 

Ja, zowat alleen maar polen en 32RUS, 39RUS, 42RUS, 18RUS en 10RUS
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 10:34 

Donateur

Altijd COD fan geweest, en toch MW2 maar eens een poging gegeven. Multiplayer is voor af en toe een een potje best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:17 

Hardtraxx Elite

Zit nu op school dus COD 2 is welkome afwisseling. Ik vind cod 2 persoonlijk beter dan een MW2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:58 

Kraak... Piep...

Civilization IV, Simcity 4, Rollercoaster Tycoon 2.
Op de simpele klassieke tour
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

Assassins creed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
roberttt schreef:
Battlefield BC 2 gekocht, nu zien of ik het kan :lol:

Vet heb ik ook! :D doe me anders ff keer pm als je online gaat dan doe ik met je mee! ^^

*Nog steeds wachtende op antwoord* :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:59 

Hardtraxxer

Call of juarez. Vanavond ff proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Begin nu een beetje in Deus Ex: Human Revolution. Doet me heel erg denken aan Mass Effect, alleen da duisterder, meer stealthy, uitgebreider, realistischer en (voornamelijk) first person. Klinkt als "ja, dan lijkt het er toch helemaal niet op), maar dat doet het zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 19:47 

Hardtraxx Elite

Ramirez schreef:
Ramirez schreef:
roberttt schreef:

Vet heb ik ook! :D doe me anders ff keer pm als je online gaat dan doe ik met je mee! ^^

*Nog steeds wachtende op antwoord* :whistle:

ik heb het nu ook :D , sp al uitgespeeld, wel vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

20 september :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:33 

Hardtraxx Addict

Danny H schreef:
Ramirez schreef:
roberttt schreef:

ik heb het nu ook :D , sp al uitgespeeld, wel vermakelijk.

Voeg mij ook maar toe: Stokbrood ^^
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic