haha geniaal filmpje, muziek doet ut umDucaz wrote:Minecraft blijft een prima spel hoor, de maker, ook wel Notch genoemd moet gewoon even stoppen met lui zijn.. Normaal update ie de game vaker, en dan blijft het leuk..Iets wat nu amper gebeurt. Hopelijk word de advanture update vet.
Oh en had het hier al eens geplaatst, maar .. fuck it.
View on YouTube Mijn minecraft video van een tijd terug
Ik heb aantal dagen Napoleon total war en empire total war eindelijk eens gekocht, blijven mooie games.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Unreal tournament trouwens, wat een bazen spel is dat voor op de PC,
nog een x aanschaffen voor me ps3.
Cities XL 2011
Owja ik speel ook weer beetje counterstrike en cod2
Owja ik speel ook weer beetje counterstrike en cod2
Last edited by mrazura on 11 Aug 2011 19:55, edited 1 time in total.
-
G
High Definition wrote:Unreal tournament trouwens, wat een bazen spel is dat voor op de PC,
op de pc idd
welke bedoel jij btw, UT99, 2004 of III ?
-
G
Danny H wrote:99 of course!

paar dagen terug maar eens red dead redemption gehaalt, wat een bazen spel.
Geweldige sfeer & setting en een sterk vehaal
Geweldige sfeer & setting en een sterk vehaal
Gears of War 3 bijnaaaaa
Als het spel net zo episch wordt als zijn voorgangers, dan ben ik niet van mijn xbox weg te slaan
Als het spel net zo episch wordt als zijn voorgangers, dan ben ik niet van mijn xbox weg te slaan
gears koop k wel als ie afgeprijsd is haha
nu bezig met de lego games
echt verslaafd die spellen
nu bezig met de lego games
echt verslaafd die spellen
-
G
The Anim0l wrote:gears koop k nooit nie haha
KSwoosh wrote:The Anim0l wrote:gears koop k nooit nie haha
haha ja snap ook niet waarom mensen dat spel zo graag willen hebben xD
vind er niet veel bijzonders aan en ga er ook echt geen 60 euro voor dokken
Raar in jullie hoofd hoor...The Anim0l wrote:KSwoosh wrote:The Anim0l wrote:gears koop k nooit nie haha
haha ja snap ook niet waarom mensen dat spel zo graag willen hebben xD
vind er niet veel bijzonders aan en ga er ook echt geen 60 euro voor dokken
Dat is echt een epische shooter en past zo in het rijtje bij Halo of Call of Duty...
-
A
Kan niet wachten tot het najaar
1. Skyrim
2. Battlefield 3
3. CoD MW3
Gaan btw geruchten dat Rollercoaster Tycoon 4 in de maak is
1. Skyrim
2. Battlefield 3
3. CoD MW3
Gaan btw geruchten dat Rollercoaster Tycoon 4 in de maak is
Olijfboompje wrote:
Dat is echt een epische shooter en past zo in het rijtje bij Halo of Call of Duty...
maar er zijn ook mensen die geen ene reet om cod of halo geven
Kennie!The Anim0l wrote:Olijfboompje wrote:
maar er zijn ook mensen die geen ene reet om cod of halo gevenen wel om gears
Gears of War
1 heb ik helemaal grijs gespeeld online. Vooral met die sniper ownen is heerlijk.
2 was helaas niet helemaal lekker afgesteld op elkaar. Maar nog steeds een fucking goed spel!
1 heb ik helemaal grijs gespeeld online. Vooral met die sniper ownen is heerlijk.
2 was helaas niet helemaal lekker afgesteld op elkaar. Maar nog steeds een fucking goed spel!
Gears of War inderdaad
Heb trouwens net een nieuwe Xbox besteld met Red Dead Redemption voor 250 bij Gamediscounter. Ben benieuwd of die game wat aan is, hopelijk geen singleplayer van 10 uur maar dat zal wel niet Rockstar kennende. GTA IV heb ik ook zon 70 uur gespeeld in Singleplayer en dan nog die multi 
Ik ben nog steeds aan het wachten op time splitters 4, hoop echt dat die ooit nog een keer komt
future perfect was geniaal
future perfect was geniaal
Timesplitters 1 is de enige die ik ooit heb gespeeld, vond het altijd wel leuk om tegen vrienden te doen maar verder vond ik Unreal 99 en 2004 vetter (lijkt toch een beetje op elkaar).
ik heb rdr in 13 uur ofzo uitgespeeld.. je zal wel een aantal x denken dat hij al is uitgespeeld maar dan gaat het alsnog verder, verder ben ik echt puur voor de storyline gegaan en heb er verder niks omheen gedaan..Jolle wrote:Gears of War inderdaadHeb trouwens net een nieuwe Xbox besteld met Red Dead Redemption voor 250 bij Gamediscounter. Ben benieuwd of die game wat aan is, hopelijk geen singleplayer van 10 uur maar dat zal wel niet Rockstar kennende. GTA IV heb ik ook zon 70 uur gespeeld in Singleplayer en dan nog die multi
Heb Gears Of War 1 helemaal kapot gespeeld, echt een heldenspel
Volgens mij ook het eerste spel dat ik had voor de Xbox, of het moet een Fifa zijn geweest.
Samen met een maat altijd campaign doen in me donkere slaapkamertje op een scherm van 10 bij 10 cm ofzo
Vond online alleen niet zo denderend.
GoW 2 wou ik destijds dus ook supergraag maar ik koos toen voor MW2, en ik hoorde ook dat ie een stuk minder is dan deel 1 dus jah...
Samen met een maat altijd campaign doen in me donkere slaapkamertje op een scherm van 10 bij 10 cm ofzo
Vond online alleen niet zo denderend.
GoW 2 wou ik destijds dus ook supergraag maar ik koos toen voor MW2, en ik hoorde ook dat ie een stuk minder is dan deel 1 dus jah...
-
G
hij is pas episch als ie op de pc komt...Olijfboompje wrote:Raar in jullie hoofd hoor...
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Gears of war 1 op de pc gespeeld, tof spel, maar als je hem eenmaal hebt uitgespeeld is het ook wel weer over. Zeker toen ik zag dat ie 12 GB was, meteen eraf gegooid
Online nooit gespeeld, via PC dat xbox live gedoe werkte voor geen ene kut.
Online nooit gespeeld, via PC dat xbox live gedoe werkte voor geen ene kut.
-
A
HELL MF #$%^##^FUCKYEAH