Iemand Kane & Lynch 2 gespeelt? Blijkt op de PC aardig ruk te zijn...
Wacht op Mafia II
Wacht op Mafia II
Heb hem zelf ook wel is gespeeld maar vond dr niet zoveel aan omdat je geen rankings hebtstefaneke wrote:Voor de shooter fans onder ons is Forgotten Hope 2 een erg vette realistische shooter.
http://forgottenhope.warumdarum.de/
Klopt maar Nazi zombies blijft BaasAlmighty wrote:CoD Waw speelt online gewoon niet zo lekker...
Op m'n oude XFire sta ik op iets van 1130 uur cod uo lol. En op m'n huidige 410 meende ik.Rickie wrote:cod uo is inderdaad gewoon de beste shooter ooit. aardig wat uurtjes gespeeld
speel momenteel nog steeds cod waw, prestige 4 bijna 5
Roller Coaster TycoonAlmighty wrote:Dat is de reden dat ik het nog af en toe doe
HOOFDDORP - Uitgever Atari is "hard aan het nadenken" over een nieuw deel in de Rollercoaster Tycoon-serie. Dat meldt een medewerker van Atari op het officiële forum van het bedrijf.
Hell-Fucking-YEAH
KloptJolleNL wrote:Om CoD Black Ops optimaal te draaien heb je echt niet zo'n bakbeest nodig
yeaaaaAlmighty wrote:Dat is de reden dat ik het nog af en toe doe
HOOFDDORP - Uitgever Atari is "hard aan het nadenken" over een nieuw deel in de Rollercoaster Tycoon-serie. Dat meldt een medewerker van Atari op het officiële forum van het bedrijf.
Hell-Fucking-YEAH
RTC = Rotterdam Terror CorpsRavenwood wrote:yeaaaaAlmighty wrote:Dat is de reden dat ik het nog af en toe doe
Hell-Fucking-YEAH![]()
IRTC
Al die poppetjes met je ''hand'' int water dumpen XDkatamaran wrote:Roller Coaster TycoonAlmighty wrote:Dat is de reden dat ik het nog af en toe doe
Hell-Fucking-YEAH![]()
Vaak gespeeld vroeger!