Jorann wrote:TF2 ook binnen gehaald, geniaal spel!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
ik download hem nuAlmighty wrote:Jorann wrote:TF2 ook binnen gehaald, geniaal spel!Voeg toe op steam: almighty_raven
Ik ook net, viel niet tegen. Zag er niet zo mooi uit maar het was wel lachen.KSwoosh wrote:forever?Hoeksemad wrote:Zo gisteren duke nukem uitgespeeld, zeer vermakelijke single player.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Virtual pro online @ fifa is super tof om te spelen eigenlijk 
Had ook ff TF2 geinstalleerd, maar er komen geen servers tevoorschijn in de serverlijst.. Firewall uitschakelen heb k al geprobeerd. Iemand?
-
A
Alles vernieuwen drukken?
-
B
Heb ik ook, sinds die uber update. Kan nog wel me geschiedenis en favorieten zien, maar voorderest niks. Al me maten waarmee ik het wel is doe hebben het ook...Henk-Jan wrote:Had ook ff TF2 geinstalleerd, maar er komen geen servers tevoorschijn in de serverlijst.. Firewall uitschakelen heb k al geprobeerd. Iemand?
-
A
Als meer er problemen mee hebben zal het wel geupdate worden, zijn ze altijd erg snel mee.
Ik open altijd uit de favorietenlijst, daar staan ze wel altijd
Ik open altijd uit de favorietenlijst, daar staan ze wel altijd
vet spelmrazura wrote:Starcraft 2 aan het downloaden
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hardtraxx TF2 clan maken dan maar 
-
A
Blazed wrote:Hardtraxx TF2 clan maken dan maar
Servers staan er gewoon weer. Hoe kan je iemand toevoegen op Steam? Totaal niet bekend daarmee. Mijne is btw 'henkjano'
-
A
Bij vriendenlijst, onderaan een grote + vrienden toevoegen
steam is echt kut
ik kan ook geen vrienden toevoegen
ga nu proberen om tf2 weer te spelen
ik kan ook geen vrienden toevoegen
ga nu proberen om tf2 weer te spelen
Yup ben nu met de campain bezig maar is echt te easy momenteelProtoss wrote:vet spelmrazura wrote:Starcraft 2 aan het downloaden
Ik ben ook c&c red alert 3 en tiberium wars aan het downloaden.
Zijn er games nog to recommend?
Tijd om weer even Super Mario 64 te gaan spelen op de emulator
Mario ftw
van welk genre ?mrazura wrote:Yup ben nu met de campain bezig maar is echt te easy momenteelProtoss wrote:vet spelmrazura wrote:Starcraft 2 aan het downloaden![]()
Ik ben ook c&c red alert 3 en tiberium wars aan het downloaden.
Zijn er games nog to recommend?
Uhm zolang het geen spellen van world of warcraft gehalte zijn vind ik alles primaProtoss wrote:van welk genre ?
-
A
RTS FPS RPG RACE SPORT?
mass effect al gespeelt ?:Pmrazura wrote:Uhm zolang het geen spellen van world of warcraft gehalte zijn vind ik alles primaProtoss wrote:van welk genre ?
Oblivion, fallout 3, bioshock, split/second, darksiders, batman: arkham asylum.Protoss wrote:mass effect al gespeelt ?:Pmrazura wrote:Uhm zolang het geen spellen van world of warcraft gehalte zijn vind ik alles primaProtoss wrote:van welk genre ?
Games die je maar eens MOET spelen