Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
BF3 wordt de game van dit jaar ^^
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Teknizion wrote:Ik geloof mijn ogen niet. Zijn er SERIEUS mensen die warm worden van MW3?! Zelfde graphics. Andere skins. Andere locaties. ZELFDE animaties, en ja hoor, iedereen krijgt weer een gigantische boner..

Als ik dan zou moeten kiezen tussen MW3 en BF3, zou ik eerder voor BF3 gaan. Bij hun lijkt het er tenminste nog op dat ze proberen iets nieuws te doen, bij MW3 weet je gewoon zeker dat ze hetzelfde MW2 truukje gaan uithalen, alleen dan in een ''iets nieuwer jasje''
Als dat juist precies hetgene is dat je graag wil (zoals bij mij het geval is) dan krijg je hier een boner van ja! ^^ Maar ik begrijp je reactie wel, alleen miljoenen andere denk ik niet! xd
A
Maximum wrote:
Teknizion wrote:Ik geloof mijn ogen niet. Zijn er SERIEUS mensen die warm worden van MW3?! Zelfde graphics. Andere skins. Andere locaties. ZELFDE animaties, en ja hoor, iedereen krijgt weer een gigantische boner..

Als ik dan zou moeten kiezen tussen MW3 en BF3, zou ik eerder voor BF3 gaan. Bij hun lijkt het er tenminste nog op dat ze proberen iets nieuws te doen, bij MW3 weet je gewoon zeker dat ze hetzelfde MW2 truukje gaan uithalen, alleen dan in een ''iets nieuwer jasje''
Als dat juist precies hetgene is dat je graag wil (zoals bij mij het geval is)
Juist! MW2 speelde zoveel fijner als BO ^^ Alleen vind ik het gewoon leuk nieuws ipv dat ik een boner krijg
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Almighty wrote:
Maximum wrote:

Als dat juist precies hetgene is dat je graag wil (zoals bij mij het geval is)
Juist! MW2 speelde zoveel fijner als BO ^^ Alleen vind ik het gewoon leuk nieuws ipv dat ik een boner krijg
Hahaha, net alsof iedereen op youtube die dingen zeggen zoals 'i just came', 'eargasm', 'you need lotion and tissues for this'.. etc. ook daardwerkelijk fappen op trailers! :lol:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ik vind battlefield altijd al beter dan cod gewoon alles eraan is beter cod is meer voor kinderen en battlefield meer voor echte gamers

oja ik wou eigenlijk nog een ps3 halen is dat een goed idee ofniet ? :P
A
Protoss wrote:ik vind battlefield altijd al beter dan cod gewoon alles eraan is beter cod is meer voor kinderen en battlefield meer voor echte gamers
Tsja
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Almighty wrote:
Protoss wrote:ik vind battlefield altijd al beter dan cod gewoon alles eraan is beter cod is meer voor kinderen en battlefield meer voor echte gamers
Tsja
niet dan ? :P
A
Hoeft niet... BF2 heb ik online geprobeerd maar vond het niks. Wat te sloom, niet mijn gamestijl. CoD is lekker snel, niet zo van die big ass maps enzo
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Almighty wrote:Hoeft niet... BF2 heb ik online geprobeerd maar vond het niks. Wat te sloom, niet mijn gamestijl. CoD is lekker snel, niet zo van die big ass maps enzo
ja ik snap het wel ik vind cod ook leuker als ik dat met veel speel op de xbox of ps3 maar als ik op de pc zit speel ik liever een bf met bijv mijn broer die echt pro is :P
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Pff laat mensen toch. Ik speel shooters toch meestal alleen om het verhaal, en heel soms pak ik de multiplayer erbij. Mw en Mw2 hadden beiden voor mij een goed verhaal, lekker overdreven fast pace actie. BO was voor mij ook een leuk spel, het had alleen teveel film momenten dat de snelheid eruit haalde.

En ik kijk ook wel uit na bf3, als ik ze heb staan ze beiden mooi naast elkaar op de pc. :)
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Net BF 3 gepreorderd voor 33,- :D
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Stokbrood wrote:Net BF 3 gepreorderd voor 33,- :D
Waar? :loving:
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
DFH wrote:
Stokbrood wrote:Net BF 3 gepreorderd voor 33,- :D
Waar? :loving:
Wehkamp :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik installeer nu Amnesia Demo. kijken of het wat is. :P

edit: oke, fuck it misschien een andere keer wanneer ik wel zin heb om bang te zijn. :P
S
RCT!
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
oostzaner wrote:Ik installeer nu Amnesia Demo. kijken of het wat is. :P

edit: oke, fuck it misschien een andere keer wanneer ik wel zin heb om bang te zijn. :P
amnesia echt een kut spel :D
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
oostzaner wrote:Ik installeer nu Amnesia Demo. kijken of het wat is. :P

Amnesia lijkt me best wel geniaal, maar hij is toch best wel angstaanjagend ofniet ?
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
'ja ik heb het even gespeeld echt super eng :P
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Had gister avond potje Company Of Heroes dat 2,5 uur duurde lol, wel gewonnen... :p
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Protoss wrote:'ja ik heb het even gespeeld echt super eng :P
ik vond hem wel vet :P hou wel van dat creepy sfeertje en beetje puzzels oplossen

ben nu nog steeds met fallout new vegas bezig, schiet niet echt op met levelen, ben pas 24
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Sony heeft toegegeven dat ze aan een Playstation 4 aan het werken zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
oostzaner wrote:Sony heeft toegegeven dat ze aan een Playstation 4 aan het werken zijn.
dat duurt nog wel jaren voor die er komt
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Zoooo nieuwe quadcore PC is klaar! Eindelijk af van mijn e5200 dualcore.. :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Teknizion wrote:Zoooo nieuwe quadcore PC is klaar! Eindelijk af van mijn e5200 dualcore.. :P
Welke game is dat? nooit van gehoord....

Wat voor processor heb je nu dan?

oostzaner wrote:Sony heeft toegegeven dat ze aan een Playstation 4 aan het werken zijn.
En dat ze er niet zoveel in gaan inverteren .. maak dan geen 1
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Protoss wrote:
dat duurt nog wel jaren voor die er komt
2012. Vorige week Call of duty 4 Mordern Warfare gekocht speelde eerst altijd Medal of Honor maar COD is toch wel een hele verbetering.
Jammer dat ik hem in 2 dagen uit had gespeeld maar binnenkort maar eens online proberen.