Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:09 

Donateur

BF3 wordt de game van dit jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:13 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Ik geloof mijn ogen niet. Zijn er SERIEUS mensen die warm worden van MW3?! Zelfde graphics. Andere skins. Andere locaties. ZELFDE animaties, en ja hoor, iedereen krijgt weer een gigantische boner..

Als ik dan zou moeten kiezen tussen MW3 en BF3, zou ik eerder voor BF3 gaan. Bij hun lijkt het er tenminste nog op dat ze proberen iets nieuws te doen, bij MW3 weet je gewoon zeker dat ze hetzelfde MW2 truukje gaan uithalen, alleen dan in een ''iets nieuwer jasje''

Als dat juist precies hetgene is dat je graag wil (zoals bij mij het geval is) dan krijg je hier een boner van ja! ^^ Maar ik begrijp je reactie wel, alleen miljoenen andere denk ik niet! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:40 

Maximum schreef:
Teknizion schreef:
Ik geloof mijn ogen niet. Zijn er SERIEUS mensen die warm worden van MW3?! Zelfde graphics. Andere skins. Andere locaties. ZELFDE animaties, en ja hoor, iedereen krijgt weer een gigantische boner..

Als ik dan zou moeten kiezen tussen MW3 en BF3, zou ik eerder voor BF3 gaan. Bij hun lijkt het er tenminste nog op dat ze proberen iets nieuws te doen, bij MW3 weet je gewoon zeker dat ze hetzelfde MW2 truukje gaan uithalen, alleen dan in een ''iets nieuwer jasje''

Als dat juist precies hetgene is dat je graag wil (zoals bij mij het geval is)

Juist! MW2 speelde zoveel fijner als BO ^^ Alleen vind ik het gewoon leuk nieuws ipv dat ik een boner krijg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Maximum schreef:
Teknizion schreef:

Als dat juist precies hetgene is dat je graag wil (zoals bij mij het geval is)

Juist! MW2 speelde zoveel fijner als BO ^^ Alleen vind ik het gewoon leuk nieuws ipv dat ik een boner krijg

Hahaha, net alsof iedereen op youtube die dingen zeggen zoals 'i just came', 'eargasm', 'you need lotion and tissues for this'.. etc. ook daardwerkelijk fappen op trailers! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

ik vind battlefield altijd al beter dan cod gewoon alles eraan is beter cod is meer voor kinderen en battlefield meer voor echte gamers

oja ik wou eigenlijk nog een ps3 halen is dat een goed idee ofniet ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:56 

Protoss schreef:
ik vind battlefield altijd al beter dan cod gewoon alles eraan is beter cod is meer voor kinderen en battlefield meer voor echte gamers

Tsja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Protoss schreef:

Tsja

niet dan ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:58 

Hoeft niet... BF2 heb ik online geprobeerd maar vond het niks. Wat te sloom, niet mijn gamestijl. CoD is lekker snel, niet zo van die big ass maps enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Hoeft niet... BF2 heb ik online geprobeerd maar vond het niks. Wat te sloom, niet mijn gamestijl. CoD is lekker snel, niet zo van die big ass maps enzo

ja ik snap het wel ik vind cod ook leuker als ik dat met veel speel op de xbox of ps3 maar als ik op de pc zit speel ik liever een bf met bijv mijn broer die echt pro is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 13:36 

Hardtraxx Elite

Pff laat mensen toch. Ik speel shooters toch meestal alleen om het verhaal, en heel soms pak ik de multiplayer erbij. Mw en Mw2 hadden beiden voor mij een goed verhaal, lekker overdreven fast pace actie. BO was voor mij ook een leuk spel, het had alleen teveel film momenten dat de snelheid eruit haalde.

En ik kijk ook wel uit na bf3, als ik ze heb staan ze beiden mooi naast elkaar op de pc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 13:54 

Hardtraxx Addict

Net BF 3 gepreorderd voor 33,- :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 14:11 

Hardtraxxer

Stokbrood schreef:

Waar? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 14:15 

Hardtraxx Addict

DFH schreef:
Stokbrood schreef:

Waar? :loving:

Wehkamp :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

Ik installeer nu Amnesia Demo. kijken of het wat is. :P

edit: oke, fuck it misschien een andere keer wanneer ik wel zin heb om bang te zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:09 

RCT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

edit: oke, fuck it misschien een andere keer wanneer ik wel zin heb om bang te zijn. :P

amnesia echt een kut spel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Amnesia lijkt me best wel geniaal, maar hij is toch best wel angstaanjagend ofniet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

'ja ik heb het even gespeeld echt super eng :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 10:18 

Hardtraxx Addict

Had gister avond potje Company Of Heroes dat 2,5 uur duurde lol, wel gewonnen... :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 11:40 

Hardtraxx Elite

Protoss schreef:
'ja ik heb het even gespeeld echt super eng :P

ik vond hem wel vet :P hou wel van dat creepy sfeertje en beetje puzzels oplossen

ben nu nog steeds met fallout new vegas bezig, schiet niet echt op met levelen, ben pas 24
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Sony heeft toegegeven dat ze aan een Playstation 4 aan het werken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 13:28 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

dat duurt nog wel jaren voor die er komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 14:53 

Donateur

Zoooo nieuwe quadcore PC is klaar! Eindelijk af van mijn e5200 dualcore.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:00 

Donateur

Teknizion schreef:
Zoooo nieuwe quadcore PC is klaar! Eindelijk af van mijn e5200 dualcore.. :P

Welke game is dat? nooit van gehoord....

Wat voor processor heb je nu dan?

oostzaner schreef:

En dat ze er niet zoveel in gaan inverteren .. maak dan geen 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 17:54 

Hardtraxxer

Protoss schreef:
oostzaner schreef:

dat duurt nog wel jaren voor die er komt

2012. Vorige week Call of duty 4 Mordern Warfare gekocht speelde eerst altijd Medal of Honor maar COD is toch wel een hele verbetering.
Jammer dat ik hem in 2 dagen uit had gespeeld maar binnenkort maar eens online proberen.
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic