Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 20:10 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
had je beter kunnen doen:
PRIVATE DATA
Y R U STOLEN?!

:')

Het is Y U NO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 21:06 

Net weer even BC2 gespeeld, jezus wat zat ik in een kut team :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:23 

Nightmarez schreef:
KSwoosh schreef:
had je beter kunnen doen:
PRIVATE DATA
Y R U STOLEN?!

:')

Het is Y U NO.

I NO
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:41 

Portal 2 uitgespeeld, tering geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:18 

Skoedel, hoe lukt het? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 12:23 

Artiest

Goed, heb Lyon ook gespeeld in Skirmish, alleen dan met 4 players dus allied PC.
Die bakte er niets van natuurlijk >.<
Uiteindelijk met een groepje tanks toch een counter attack in kunnen zetten en heb ze kunnen verslaan.
Vond de map opzich wel tof, alleen niet de beste. Online kwam ik een map tegen van een vet gebied, met ook wat bruggen etc. Maar een paar bruggen die wegen naar de kampen voorstellen, super vette gevechten kwamen daar uit (3 v 3) weet alleen niet hoe die heet. Was geen echte stad zoals Lyon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:15 

Hardtraxx Addict

Net S.t.a.l.k.e.r. Shadow of Chernobyl weer geinstalleerd :drool: Blijven leuke spellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:20 

Hardtraxx Addict

Heb vandaag en gister maar weer n aantal wager matches gespeeld in Black Ops.

Gewoon weer even gewetenloos rondrennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:02 

stefaneke schreef:
Portal 2 uitgespeeld, tering geniaal :worship:

Ik moet zeggen, Portal 2 is echt een geniaal spel ja. Ben nog niet zo ver maar wat ik nu al allemaal heb gezien vond ik al fucking nice, hoe komen ze erop! Is er btw ook easy/medium/hard mode oid of kun je maar 1 mode uitspelen? Dit is echt de game als je een keer toe bent aan iets anders dan FPS games of (MMO)RPG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:08 

Kraak... Piep...

Minecraft lijkt me opzich wel lachen maar waarom kan ik niet gratis de offline versie spelen om het te proberen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:09 

Donateur

weet iemand nog een leuke mmorpg of een leuk online spel ( niet te zwaar )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
weet iemand nog een leuke mmorpg of een leuk online spel ( niet te zwaar )

Cityville
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:10 

Kraak... Piep...

R.O.S.E. Online
Flyff
Minecraft
Fiesta

Zijn nu de populairste denk ik
Alleen minecraft is hiervan niet gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

Je hebt ook nog WoW :P

Ben ff Chuppi aan het powerlevelen haha, damn dit gaat snel, 1 level per 3-4 uur ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:42 

Kraak... Piep...

Chukkels schreef:

Ben ff Chuppi aan het powerlevelen haha, damn dit gaat snel, 1 level per 3-4 uur ^^

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:54 

Chukkels schreef:

Op welk lvl zit je nu dan? :P
Je hebt ook Rift heb ik ook tijdje gespeeld maar persoonlijk vind ik WoW beter, ben beetje uitgekeken op beide wacht wel tot Guild Wars 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 4 jaar WoW gespeeld, Ben er nu echt totaal op uitgekeken...
Naa heel WOTLK op het hoogste niveau geraid te hebben, toen tijdens CATA maar eens social gegaan... Maar dat was ook niks voor mij haha, toch maar weer gaan raiden!
Maar cata-raiding suckte big time met mijn guild, toen maar gestopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:13 

Hardtraxx Elite

De MMO waar ik het meeste plezier aan heb gehad is EVE Online. Dat was pas massive roleplaying! Alleen duurde het soms gewoon echt te lang. 3 maanden om een skill te trainen, pfoeh :P

Binnenkort verschijnt Black Prophecy. Dat is dezelfde stijl als EVE alleen dan flightsimulator en gratis. Ben benieuwt, hou wel van Sci-fi ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:44 

Hardtraxx Addict

Ik speel met een paar maten al jaren Dekaron (aka 2moons). Leuke MMO maar het was echt saai omdat je op een gegeven moment bij lvl 74-80 echt super traaglevelde omdat je geen quests en niks had.

Nu is er een update geweest van enkele 100en mb's welke echt super is omdat ALLES is veranderd qua levels en quests en er zijn echt enorm veel quests bij gekomen en nieuwe gebieden dus je kan nu fatsoenlijk doortraine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:31 

Thund3R schreef:
Ik speel met een paar maten al jaren Dekaron (aka 2moons). Leuke MMO maar het was echt saai omdat je op een gegeven moment bij lvl 74-80 echt super traaglevelde omdat je geen quests en niks had.

Nu is er een update geweest van enkele 100en mb's welke echt super is omdat ALLES is veranderd qua levels en quests en er zijn echt enorm veel quests bij gekomen en nieuwe gebieden dus je kan nu fatsoenlijk doortraine.

Is dit een free game? lijkt 't veel op andere mmo's zoals wow enzo of?
Edit: speel nu btw Mafia 2 (gedownload) tering geniale game die storyline :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

Ik snap echt niet dat mensen zulke games waarbij je moet trainen om level omhoog te komen kunnen spelen. Ik heb dan wel silkroad online gespeeld maar dat was omdat ik er een hack voor had die alles automatisch voor me deed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:49 

mrazura schreef:
Ik snap echt niet dat mensen zulke games waarbij je moet trainen om level omhoog te komen kunnen spelen. Ik heb dan wel silkroad online gespeeld maar dat was omdat ik er een hack voor had die alles automatisch voor me deed :lol:

Lol, ja je moet er van houden maar daarom zijn er genoeg andere soort genres :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 02:29 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:

Op welk lvl zit je nu dan? :P
Je hebt ook Rift heb ik ook tijdje gespeeld maar persoonlijk vind ik WoW beter, ben beetje uitgekeken op beide wacht wel tot Guild Wars 2 :)

Net 83 geworden :P

Maar ik heb m'n paladin verkocht ongeveer anderhalf jaar geleden, net toen we Ulduar op farm hadden. Toen is het hardcore WoWen (gelukkig) wel gestopt. Maar goed, nu ff kijken hoe Cata is, weer wat oude contacten vernieuwen, etc. Maar sowieso niet voor vast spelen, heb het daar ook veel te druk voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 03:33 

Hardtraxx Addict

MovingMadness schreef:
Thund3R schreef:

Is dit een free game? lijkt 't veel op andere mmo's zoals wow enzo of?
Edit: speel nu btw Mafia 2 (gedownload) tering geniale game die storyline :worship:

Ja het is free. Je KAN optioneel betalen voor dingen als extra skill resets of automatisch healende potions maar dit is niet verplicht.

Ehm, ja ik ken geen andere mmo's behalve deze eigenlijk. Nog nooit een andere MMO gedaan en dat hoeft van mij ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

Das zo kut aan die games die 'free' zijn, mensen die wel geld teveel hebben kopen toch allemaal extra troep en hebben veel meer voordeel..
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic