:')KSwoosh wrote:had je beter kunnen doen:
PRIVATE DATA
Y R U STOLEN?!
Het is Y U NO.
:')KSwoosh wrote:had je beter kunnen doen:
PRIVATE DATA
Y R U STOLEN?!
I NONightmarez wrote::')KSwoosh wrote:had je beter kunnen doen:
PRIVATE DATA
Y R U STOLEN?!
Het is Y U NO.
Ik moet zeggen, Portal 2 is echt een geniaal spel ja. Ben nog niet zo ver maar wat ik nu al allemaal heb gezien vond ik al fucking nice, hoe komen ze erop! Is er btw ook easy/medium/hard mode oid of kun je maar 1 mode uitspelen? Dit is echt de game als je een keer toe bent aan iets anders dan FPS games of (MMO)RPG.stefaneke wrote:Portal 2 uitgespeeld, tering geniaal
Cityvilleroberttt wrote:weet iemand nog een leuke mmorpg of een leuk online spel ( niet te zwaar )
Chukkels wrote:Je hebt ook nog WoW
Ben ff Chuppi aan het powerlevelen haha, damn dit gaat snel, 1 level per 3-4 uur
Op welk lvl zit je nu dan?Chukkels wrote:Je hebt ook nog WoW
Ben ff Chuppi aan het powerlevelen haha, damn dit gaat snel, 1 level per 3-4 uur
Is dit een free game? lijkt 't veel op andere mmo's zoals wow enzo of?Thund3R wrote:Ik speel met een paar maten al jaren Dekaron (aka 2moons). Leuke MMO maar het was echt saai omdat je op een gegeven moment bij lvl 74-80 echt super traaglevelde omdat je geen quests en niks had.
Nu is er een update geweest van enkele 100en mb's welke echt super is omdat ALLES is veranderd qua levels en quests en er zijn echt enorm veel quests bij gekomen en nieuwe gebieden dus je kan nu fatsoenlijk doortraine.
Lol, ja je moet er van houden maar daarom zijn er genoeg andere soort genresmrazura wrote:Ik snap echt niet dat mensen zulke games waarbij je moet trainen om level omhoog te komen kunnen spelen. Ik heb dan wel silkroad online gespeeld maar dat was omdat ik er een hack voor had die alles automatisch voor me deed
Net 83 gewordenMovingMadness wrote:Op welk lvl zit je nu dan?Chukkels wrote:Je hebt ook nog WoW
Ben ff Chuppi aan het powerlevelen haha, damn dit gaat snel, 1 level per 3-4 uur![]()
Je hebt ook Rift heb ik ook tijdje gespeeld maar persoonlijk vind ik WoW beter, ben beetje uitgekeken op beide wacht wel tot Guild Wars 2
Ja het is free. Je KAN optioneel betalen voor dingen als extra skill resets of automatisch healende potions maar dit is niet verplicht.MovingMadness wrote:Is dit een free game? lijkt 't veel op andere mmo's zoals wow enzo of?Thund3R wrote:Ik speel met een paar maten al jaren Dekaron (aka 2moons). Leuke MMO maar het was echt saai omdat je op een gegeven moment bij lvl 74-80 echt super traaglevelde omdat je geen quests en niks had.
Nu is er een update geweest van enkele 100en mb's welke echt super is omdat ALLES is veranderd qua levels en quests en er zijn echt enorm veel quests bij gekomen en nieuwe gebieden dus je kan nu fatsoenlijk doortraine.
Edit: speel nu btw Mafia 2 (gedownload) tering geniale game die storyline