Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Company Of Heroes besteld @ Bol.com
Hele Anthology maar 12 euro (verzendkosten meegerekend) jammer dat TNT luie flikkers zijn en niet gewoon op 2de paasdag post bezorgen.
A
Skedoedelefloeps wrote:Company Of Heroes besteld @ Bol.com
Hele Anthology maar 12 euro (verzendkosten meegerekend) jammer dat TNT luie flikkers zijn en niet gewoon op 2de paasdag post bezorgen.
Held :worship: CoH is echt dik, zouden er nog nieuwe uitbreidingen komen?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Almighty wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Company Of Heroes besteld @ Bol.com
Held :worship: CoH is echt dik, zouden er nog nieuwe uitbreidingen komen?
denk t niet maar is wel n geniaal spel
A
Is wel een on-officiële uitbreiding, Eastern Front. Die wel heel goed is.
Compleet nieuw leger, van de Russen. En volgens mij is er ook een nieuwe Duitse uitbreiding in ontwikkeling, Ostheer of iets dergelijks.

Zit te wachten op een uitbreiding met de Jappen bijvoorbeeld!
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ja na Band Of Brothers gezien te hebben de demo van COH weer gedownload. Blijft super tof, terwijl ik geen mastermind ben op het gebied van RTS games.
Zag m op bol.com voor een tientje plus de uitbreidingen; Opposing Fronts en Tales Of Valor, ik dacht ja dat kan ik niet laten liggen. Zoiets briljants voor een tientje (+ 2 euro verzendkosten) moet ik gewoon halen.
Nu hopen dat hij morgen ofzo komt :D
A
Je hoeft ook geen mastermind te zijn :P Speel altijd Skirmish btw. Campaign vond ik frustrerend :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Nou bij COH moet je echt wel goed nadenken, want je moet punten veroveren en vasthouden en toch een stevig leger neerzetten, erg lastig.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Almighty wrote:Is wel een on-officiële uitbreiding, Eastern Front. Die wel heel goed is.
Compleet nieuw leger, van de Russen. En volgens mij is er ook een nieuwe Duitse uitbreiding in ontwikkeling, Ostheer of iets dergelijks.

Zit te wachten op een uitbreiding met de Jappen bijvoorbeeld!
Eastern Front dat is wel zo'n ruk uitbreiding >.< Die units van de Russen zijn veel te sterk en alles is helemaal niet meer in balans.
Almighty wrote:Je hoeft ook geen mastermind te zijn :P Speel altijd Skirmish btw. Campaign vond ik frustrerend :P
Nou, dan moet je even online gaan spelen. Zeker wel moeilijk :P
A
Skedoedelefloeps wrote:Nou bij COH moet je echt wel goed nadenken, want je moet punten veroveren en vasthouden en toch een stevig leger neerzetten, erg lastig.
Ik ben zowieso van het ingraven en stond houden.

Met Skirmish speel ik 9/10x de map Lyon. 3 bruggen verdelen de map in 2en, ik blaas 2 van de 3 bruggen op en bij die ene brug zet ik een dikke defense op :)
In de tussentijd maak ik een Panzer legertje met stuk of 3 Hetzers, Panthers en PanzerIV's en dan overwelmen we de andere HQ :D

Jolle wrote:Nou, dan moet je even online gaan spelen. Zeker wel moeilijk :P
Te moeilijk voor moi, helaas :P
Jolle wrote:Eastern Front dat is wel zo'n ruk uitbreiding >.< Die units van de Russen zijn veel te sterk en alles is helemaal niet meer in balans.
Valt in principe wel mee vind ik. Vind een nieuw leger altijd wel kicke en Eastern Front is de enige mod met een compleet nieuw leger. (Op Blitzkrieg en andere zeer ongebalanceerde mods na)
Last edited by Almighty on 25 Apr 2011 19:08, edited 1 time in total.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ja maar de demo skirmish mode kent maar 1 map en daar moet je gewoon punten veroveren om natuurlijk troepen te kunnen maken. Het is een heel open map en geen bruggen ofzo, dus dan moet je wel goed nadenken en goed spelen. Die Caen map zit ook in de campaign mode of niet?
A
Zou kunnen... Of was dat Cherbourgh?
Ik speel btw op Skirmish nooit met die 3 torens dat je die zolang mogelijk in bezit moet hebben, altijd Annihaliting oid
D
Artiest
last seen Apr 2019
Almighty wrote:Zou kunnen... Of was dat Cherbourgh?
Ik speel btw op Skirmish nooit met die 3 torens dat je die zolang mogelijk in bezit moet hebben, altijd Annihaliting oid
Ja heb full game nooit gespeeld, de demo kun je ook annihilating spelen, maar je moet wel fuel depots en alles veroveren zodat je resources binnen krijgt dat bedoel ik.
Plus de demo map is echt heel open en dat vind ik niks, lijkt me juist tof een map voor 4 spelers ofzo, 2 die een stad moeten verdedigen en 2 erbuiten. Zulke shit, maar hopen dat die morgen binnen komt. Je maakt me helemaal warm voor dit spel nu :lol:
"Mine! Mine! Mine!"
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Caen zit ook in de campaign ja, maar dan is ie een beetje aangepast en zitten er wat opdrachten in verwerkt. Voor Skirmish en online speelde ik altijd Lyon en nog een map waarvan ik de naam niet meer weet met een paar vrienden (E-Q-lizer en Katja). Blijft een vette game :yay:
A
Kut, bedoelde Lyon ipv Caen >.< Caen was mijn favo map in CoD2, misschien vandaar haha
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Almighty wrote:Kut, bedoelde Lyon ipv Caen >.< Caen was mijn favo map in CoD2, misschien vandaar haha
Caen is een kutmap in CoD2 daar moet je gewoon Toujane spelen :P
A
Werd toendertijd altijd gespeeld, Toujane. Mijn clan speelde altijd onder Caen als Homemap, omdat iedereen altijd anders Toujane speelde pwnde ik altijd hard in Caen :D

Caen en Brecourt, dat waren onze homemaps
D
Artiest
last seen Apr 2019
Toujane en Carentan waren meeste rifle only @ COD2
Nu vind je alleen nog maar toujane rifle only, zo saai is die map geworden :(
Carentan vind ik super tof nog steeds.
Maar Caen heeft wel 3 bruggen in Company Of Heroes
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Cod2 deden wij nooit.

Wij hadden Medal Of Honor Allied Assault. Dat waren nog is tijden.
S
D-Nemacyst wrote:Wij hadden Battlefield 1942. Dat waren nog is tijden.
A
D-Nemacyst wrote: Wij hadden Medal Of Honor Allied Assault. Dat waren nog is tijden.
Daar begon het voor mij mee, Xfire erbij... :P Weet nog die map met die brug, waar de duitsers een bom onder moesten planten. En zo'n map in een flat :D
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Skedoedelefloeps wrote:Toujane en Carentan waren meeste rifle only @ COD2
Burgundy ook nog steeds hoor.

Crysis 2 Multiplayer is ook vet :D
spel heb ik donderdag van Doe Een Wens gekregen :P
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ravenwood wrote:

Je mocht dus voor Doe Een Wens wat doen, en je kiest crysis 2? :P
G
Teknizion wrote:
Ravenwood wrote:

Je mocht dus voor Doe Een Wens wat doen, en je kiest crysis 2? :P
beetje zonde :P
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
stefaneke wrote:
D-Nemacyst wrote:Wij hadden Battlefield 1942. Dat waren nog is tijden.
Battlefield 1942 met de Desert Combat mod erbij :worship: Wat was dat gaaf! Was een beetje BF2 stijl, maar lang voordat BF2 gereleased was :P T was overigens nog knap lastig met DC om met heli's te vliegen, in tegenstelling tot BF2 en latere games... Dat waren nog is tijden! :thumbsup:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ik denk dat iedereen hier BF 1942 wel gespeeld heeft, zeker de mensen die BF2 ook speelde.
Vietnam ook altijd gespeeld.