Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Mol wrote:Call of Duty: United Offensive. De Moeder der Skilled Shooters.
Alle CoD's daarna zijn lowskilled. Iedere noob heeft een redelijke kans.
Inderdaad!
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Mol wrote:Call of Duty: United Offensive. De Moeder der Skilled Shooters.
Alle CoD's daarna zijn lowskilled. Iedere noob heeft een redelijke kans.
:worship:
2 was trouwens ook goed hoor, met CB.

CB is nu net zo corrupt -.-
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Vroeger was CB ook al corrupt hoor, ook in mijn CB tijd. Met CoD1 waren ze het al.
H2k had een dikke vinger in de admin-pap. Ze verloren nooit een conflict, hun bewezen hackers
werden niet gebanned. Ze hadden ook altijd een gunstige loting in de Cups.
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Cod Modernwarfare was een vet spel , zkkr vermaakt maar cod modern warfare 2 niet eens uitgespeeld tot hoogste rang was toen al zat van die maps en die k*nk*r noobtubers :lol:
Donateur
last seen Sep 2023
MW2 is echt zo een spel geworden, die mensen nu spelen die vroeger gamers uitlachtten.
CoD1 tijdperk, mijn god wat mis ik dat!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
MoH Allied Assault!
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik ben nu bezig met Fifa 10. Ik coach nu een club uit de coca-cola league 2 (Dag & Red) en die probeer ik naar de premier league te krijgen.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
oostzaner wrote:Ik ben nu bezig met Fifa 10. Ik coach nu een club uit de coca-cola league 2 (Dag & Red) en die probeer ik naar de premier league te krijgen.
PS3 ? :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Ps3?
Image
Ik speel op de Xbox 360
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Is dat met de jouwe gebeurd of wat ? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
nee, maar ik hoop dat dat met alle ps3's gebeurd.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
oostzaner wrote:nee, maar ik hoop dat dat met alle ps3's gebeurd.
jaloers xd

xbox 360 die de spelletjes kapot lasert geweldig ding :thumbsup: lekker betalen voor online gamen :thumbsup:
Donateur
last seen Sep 2023
djpatt wrote:
jaloers xd

xbox 360 die de spelletjes kapot lasert geweldig ding :thumbsup: lekker betalen voor online gamen :thumbsup:
Ze hebben allebij zo zijn voor/nadelen ;) Ik heb toen ooit een xbox360 gekocht, omdat de prijs gewoon lager was, en je toen een veel breder aanbod in games had.
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
ik zit te denken om een nieuwe tv te kopen, en dan wilt ik gelijk HD films kunne kijken zonder te branden,, dat kan dus ideaal met een media centertje... kan de XBOX360 dat ook? dat ie gewoon films "streamt" vanaf onze server? of hoe werkt dat....
G
gewoon pc kopen, heb je nerges last van EN kan je em ook nog voor normale dingen gebruiken, naast gamen!
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Footbal Manger 2010 blijft leuk, al wacht ik na wat problemen op 2011 omdat met patch 1.3 erover er niks meer aan is, me teams maken geen goals meer en verliezen op de domste manier ooit, beetje zoals ajax, maar dan zonder goals xd
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
KSwoosh wrote:gewoon pc kopen, heb je nerges last van EN kan je em ook nog voor normale dingen gebruiken, naast gamen!

dr staat al een dikke pc op mn kamert :P maar ik wil gewoon lkkr in bed kunne liggen en series/films kijken :P en gamen
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Pleur dan gwn een 360 controller aan je pc.

Ik moet eerst me overclocks eens stabiel zien te krijgen. Zo is er niks aan gamen. Of me beeld freezed door de videokaart, of ik krijg dikke random bluescreens door me processor. Hehe.

Ik ga morgen (eigenlijk vandaag xd) lekker ff GRAW2 spelen. Dat is pas goede gameplay en AI.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
ProfaNe wrote:ik zit te denken om een nieuwe tv te kopen, en dan wilt ik gelijk HD films kunne kijken zonder te branden,, dat kan dus ideaal met een media centertje... kan de XBOX360 dat ook? dat ie gewoon films "streamt" vanaf onze server? of hoe werkt dat....
Als het goed is zit er een Media Center functie op de Xbox 360 ja.

Ik zat er zelf aan te denken om een 2e Xbox 360 te kopen omdat ik met mijn eerste geband omdat ik hem had geflashed zodat ik gedwonloadde games kon spelen maar voor 50 euro meer heb je al een PS3!
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
Thund3R wrote:Pleur dan gwn een 360 controller aan je pc.
haha neej dat werkt lekker,

denk dat ik gewoon nieuwe tv haal 32" full HD 1080P is goed zat voor mn kleine kamert, kan er niet meer dan 2 meter vanaf zitten hahah,, en dan een lange HDMI kabel naar mn pc

strax even langs de mediamarkt wss
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik speel op Xbox:
Cod MW2 (Online ook uitgespeeld ^^ 10e Prestige)
Cod WAW (Online ook uitgespeeld ^^ 10e Prestige)
Battlefield Bad Company 2
Fifa 10
GTA IV
Burnout Paradise

Op PC (Vandaag ff nieuwe kopen, misschien volgend jaar sparen voor een draai setje) (weet nog niet)
Battlefield 2 (Online ook uitgespeeld ^^ Generaal)
Microsoft Train Simulator
Microsoft Flight Simulator X (met Joystick uiteraard)
Euro Truck Simulator (met G25 uiteraard) http://tevami.com/gallery/logitech_g25_racing_wheel.bmp
GTR Evolution / Race 07 (met G25 uiteraard) http://tevami.com/gallery/logitech_g25_racing_wheel.bmp
Call Of Duty 4
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
djpatt wrote:
jaloers xd

nog geen last van gehad :thumbsup: en liever betalen en zonder lag gamen dan niet betalen en vaak lag hebben. :thumbsup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Betalen en nooit lag hebben idd ja... patches eerder krijgen, updates eerder, mappacks eerder ;)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
ProfaNe wrote:ik zit te denken om een nieuwe tv te kopen, en dan wilt ik gelijk HD films kunne kijken zonder te branden,, dat kan dus ideaal met een media centertje... kan de XBOX360 dat ook? dat ie gewoon films "streamt" vanaf onze server? of hoe werkt dat....
Je kan met de 360 volgens mij een connectie leggen met andere WMP bibliotheken of Windows Media Center... Opzich vrij simpel, staat ergens in de instellingen van de xbox :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Trainfreak wrote:Betalen en nooit lag hebben idd ja... patches eerder krijgen, updates eerder, mappacks eerder ;)
idd toen ik episodes of liberty city (gta 4) had uitgespeeld kwam hij pas in de winkel voor ps3 en pc.