Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Call of Duty: United Offensive. De Moeder der Skilled Shooters.
Alle CoD's daarna zijn lowskilled. Iedere noob heeft een redelijke kans.

Inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Call of Duty: United Offensive. De Moeder der Skilled Shooters.
Alle CoD's daarna zijn lowskilled. Iedere noob heeft een redelijke kans.


:worship:
2 was trouwens ook goed hoor, met CB.

CB is nu net zo corrupt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vroeger was CB ook al corrupt hoor, ook in mijn CB tijd. Met CoD1 waren ze het al.
H2k had een dikke vinger in de admin-pap. Ze verloren nooit een conflict, hun bewezen hackers
werden niet gebanned. Ze hadden ook altijd een gunstige loting in de Cups.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cod Modernwarfare was een vet spel , zkkr vermaakt maar cod modern warfare 2 niet eens uitgespeeld tot hoogste rang was toen al zat van die maps en die k*nk*r noobtubers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MW2 is echt zo een spel geworden, die mensen nu spelen die vroeger gamers uitlachtten.
CoD1 tijdperk, mijn god wat mis ik dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MoH Allied Assault!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu bezig met Fifa 10. Ik coach nu een club uit de coca-cola league 2 (Dag & Red) en die probeer ik naar de premier league te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik ben nu bezig met Fifa 10. Ik coach nu een club uit de coca-cola league 2 (Dag & Red) en die probeer ik naar de premier league te krijgen.

PS3 ? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ps3?
Afbeelding
Ik speel op de Xbox 360
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat met de jouwe gebeurd of wat ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee, maar ik hoop dat dat met alle ps3's gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
nee, maar ik hoop dat dat met alle ps3's gebeurd.


jaloers xd

xbox 360 die de spelletjes kapot lasert geweldig ding :thumbsup: lekker betalen voor online gamen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
oostzaner schreef:
nee, maar ik hoop dat dat met alle ps3's gebeurd.


jaloers xd

xbox 360 die de spelletjes kapot lasert geweldig ding :thumbsup: lekker betalen voor online gamen :thumbsup:

Ze hebben allebij zo zijn voor/nadelen ;) Ik heb toen ooit een xbox360 gekocht, omdat de prijs gewoon lager was, en je toen een veel breder aanbod in games had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zit te denken om een nieuwe tv te kopen, en dan wilt ik gelijk HD films kunne kijken zonder te branden,, dat kan dus ideaal met een media centertje... kan de XBOX360 dat ook? dat ie gewoon films "streamt" vanaf onze server? of hoe werkt dat....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:32 
 

gewoon pc kopen, heb je nerges last van EN kan je em ook nog voor normale dingen gebruiken, naast gamen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Footbal Manger 2010 blijft leuk, al wacht ik na wat problemen op 2011 omdat met patch 1.3 erover er niks meer aan is, me teams maken geen goals meer en verliezen op de domste manier ooit, beetje zoals ajax, maar dan zonder goals xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
gewoon pc kopen, heb je nerges last van EN kan je em ook nog voor normale dingen gebruiken, naast gamen!



dr staat al een dikke pc op mn kamert :P maar ik wil gewoon lkkr in bed kunne liggen en series/films kijken :P en gamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 02:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pleur dan gwn een 360 controller aan je pc.

Ik moet eerst me overclocks eens stabiel zien te krijgen. Zo is er niks aan gamen. Of me beeld freezed door de videokaart, of ik krijg dikke random bluescreens door me processor. Hehe.

Ik ga morgen (eigenlijk vandaag xd) lekker ff GRAW2 spelen. Dat is pas goede gameplay en AI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
ik zit te denken om een nieuwe tv te kopen, en dan wilt ik gelijk HD films kunne kijken zonder te branden,, dat kan dus ideaal met een media centertje... kan de XBOX360 dat ook? dat ie gewoon films "streamt" vanaf onze server? of hoe werkt dat....


Als het goed is zit er een Media Center functie op de Xbox 360 ja.

Ik zat er zelf aan te denken om een 2e Xbox 360 te kopen omdat ik met mijn eerste geband omdat ik hem had geflashed zodat ik gedwonloadde games kon spelen maar voor 50 euro meer heb je al een PS3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Pleur dan gwn een 360 controller aan je pc.


haha neej dat werkt lekker,

denk dat ik gewoon nieuwe tv haal 32" full HD 1080P is goed zat voor mn kleine kamert, kan er niet meer dan 2 meter vanaf zitten hahah,, en dan een lange HDMI kabel naar mn pc


strax even langs de mediamarkt wss
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 12:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik speel op Xbox:
Cod MW2 (Online ook uitgespeeld ^^ 10e Prestige)
Cod WAW (Online ook uitgespeeld ^^ 10e Prestige)
Battlefield Bad Company 2
Fifa 10
GTA IV
Burnout Paradise

Op PC (Vandaag ff nieuwe kopen, misschien volgend jaar sparen voor een draai setje) (weet nog niet)
Battlefield 2 (Online ook uitgespeeld ^^ Generaal)
Microsoft Train Simulator
Microsoft Flight Simulator X (met Joystick uiteraard)
Euro Truck Simulator (met G25 uiteraard) http://tevami.com/gallery/logitech_g25_racing_wheel.bmp
GTR Evolution / Race 07 (met G25 uiteraard) http://tevami.com/gallery/logitech_g25_racing_wheel.bmp
Call Of Duty 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
oostzaner schreef:
nee, maar ik hoop dat dat met alle ps3's gebeurd.


jaloers xd

xbox 360 die de spelletjes kapot lasert geweldig ding :thumbsup: lekker betalen voor online gamen :thumbsup:


nog geen last van gehad :thumbsup: en liever betalen en zonder lag gamen dan niet betalen en vaak lag hebben. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Betalen en nooit lag hebben idd ja... patches eerder krijgen, updates eerder, mappacks eerder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
ik zit te denken om een nieuwe tv te kopen, en dan wilt ik gelijk HD films kunne kijken zonder te branden,, dat kan dus ideaal met een media centertje... kan de XBOX360 dat ook? dat ie gewoon films "streamt" vanaf onze server? of hoe werkt dat....

Je kan met de 360 volgens mij een connectie leggen met andere WMP bibliotheken of Windows Media Center... Opzich vrij simpel, staat ergens in de instellingen van de xbox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Betalen en nooit lag hebben idd ja... patches eerder krijgen, updates eerder, mappacks eerder ;)

idd toen ik episodes of liberty city (gta 4) had uitgespeeld kwam hij pas in de winkel voor ps3 en pc.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic